Zie het vorige bericht: 21 februari op RTL4quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:06 schreef anita82 het volgende:
iemand al gevonden of we de afleveringen online kunnen bekijken of downloaden???
Ik wil het zo graag verder kijken baal echt!!!
Laat het alsjeblieft waar zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef AnneLo het volgende:
Ik las net op Mediacourant dat The Young and the Restless vanaf 21 februari 's elke werkdag om 16.35 uur wordt uitgezonden op RTL4.
ik kan het nergens vinden kan je hier een link plaatsen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef AnneLo het volgende:
Ik las net op Mediacourant dat The Young and the Restless vanaf 21 februari 's elke werkdag om 16.35 uur wordt uitgezonden op RTL4.
Als ze Days of our lives uitzenden vanaf ergens 2011 dan prima! Want Willquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef LAboy het volgende:
Wel vaag hoor. Waarom zeggen ze : bron wordt binnenkort gemeld en ze zeggen ook dat days of our lives terug komt. Ik weet niet wat ik moet geloven... Alhoewel ik hoop dat beide soap terugkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |