cool straks ff kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu op RTL8: The Brooke Ellison Story.
Met Vanessa Marano (Eden) in een hoofdrol.
Ben jij de Anonymous van dat andere forum?quote:
You got mequote:Op woensdag 7 december 2011 11:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben jij de Anonymous van dat andere forum?
quote:
en het vliegtuig gaat neerstortenquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb duidelijk een goed moment gekozen om weer te beginnen met kijken.
Sharon en Adam die trouwen (WTF) en Adam die zichzelf ontmaskert.
Het is al weken hilarischquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb duidelijk een goed moment gekozen om weer te beginnen met kijken.
Sharon en Adam die trouwen (WTF) en Adam die zichzelf ontmaskert.
quote:
2x QFT!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Anonymousz het volgende:
Nick flikker eens op
huillie huillie
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom niemand hem in een ravijn gooit.
Waarom noemen ze Malcolm Lily's oom en Neil Lily's vader?Het is juist andersom.
Ik heb het geluid nog uitstaan. Ik ga 'm later wel terugkijken met geluid denk ik.quote:
JoJo? Die mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind die vrouw die dus de echte dochter blijkt te zijn van Catherine gaaf, het is net zo'n type als zij vroeger was en een echte goede tough cookie. Die mag er van mij wel inblijven![]()
Hij wou Ashley en Sharon alles vertellen, ze kregen ruzie en Dr.Taylor kwam onder een auto. Ik kon niet goed zien of hij zelf voor de auto rende of door Adam geduwd werd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met de arts van ashley gebeurt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij wou Ashley en Sharon alles vertellen, ze kregen ruzie en Dr.Taylor kwam onder een auto. Ik kon niet goed zien of hij zelf voor de auto rende of door Adam geduwd werd.
Rafe en Billy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron? Ik kan zo'n bericht nergens vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef LAboy het volgende:
Slecht nieuws. The young and the restless stopt bij rtl8! Vrijdag 13 januari laatste aflevering! Ongelofelijk. Aub emailen naar rtl!! Straks hebben we alleen maar bold and beautiful en veel te kort!
Op rtl publiekserivice site bij vragen en bij veronica tv gids volgende week overzicht staat er geen y&r meer opquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bron? Ik kan zo'n bericht nergens vinden.
Ja uitgerekend nu spannend begint te worden rondom sharon, ashley, adam, phyllis, nick pffffffquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
jammer ik vind de serie wel leuk en spannend
ik ben eindelijk aan gewend en nu stoppen ze
bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zou ik graag die grijns van Nickskop af willen slaan.
Ze moeten het gewoon gaan uitzenden op de tijdstippen van As The World Turns zodra dat stopt.
En onvoorstelbaar dat The Bold & The Beautiful nog wel loopt. Dat is een Grafsoap met een hoofdletter G.
Een ouderwets staaltje soapmagie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
huh hij is de zoon van Catherine ??? How did that happen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |