Maura zit er pas in volgensmij..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef sherezade het volgende:
ja ik zag het ook in de tv gids, ik ben wel benieuwd zeg!! ik hoop dat we dan weer Maura west in deze serie te zien krijgen!!!
Of liggen we heel ver achter met de serie??
Days of our lives keek ik ook weleens, dat was inderdaad een hele rare serie. Met geesten en zo, heel vreemd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:42 schreef formerjellybean het volgende:
Het is rond 7 uur dus geloof ik , dus wel een beetje een soapiestijd.
Ja klopt dat het een paar jaar terug ook was maar toen hebben ze het weer stopgezet en ben dus benieuwd waar ze nu verder gaan.
Zelfde met Days of our lives was toen ook en toen ook gestopt , die had ik eigenlijk graag terug gehad wat was die soap bizar.
En inderdaad zou leuk zijn als het al de afleveringen waar Maura West in speelt , want dat is een goede actrice.
RTL vindt dat we daar maar voor moeten betalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef sherezade het volgende:
ik heb nog niet kunnen kijken als ik straks tijd heb dan pak ik het even op en kijk ik even via rtl gemist
Ze is al een aantal keer in The bold and the beautiful te zien geweest, maar komt eigenlijk uit zustersoap The Young and the restless, ze is een vriendin van Stephanie. Catherine was degene die Stephanie vertelde dat Forrester Creations eigenlijk vn Stephanie was, en NIET van Eric, waarna Steph hem (nadat ze van zijn ontrouw had gehoord) op meesterlijke wijze ontslagen heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Catherine Cancellor speelt zij nu ook in de Bold?
Het waren echt gast optredens van 2 of 5 afleveringen, en alleen met Stephanie, dus dat kan je makkelijk over het hoofd zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd dat ik het niet meer weet wie ze is..ik kijk altijd naar de Bold
dan moet ik dat maar eens gaan bekijken op wiki staat ook niet veelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef static het volgende:
Hier misschien?
http://www.tv.com/the-you(...)=All&tag=list_header;paginator;All
me too, ik heb ook moeite ermee om te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wie familie van elkaar is en wie nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef o0butterfly0o het volgende:
Ik kan zelf juist heel slecht aan wennen aan deze serie.
Kan niet onthouden wie wie is, en daar had ik toen met ATWT helemaal geen last van:O
had ik weer bij ATWT, en hier minder. Nadeel dat je in een lopende serie staptquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
me too, ik heb ook moeite ermee om te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wie familie van elkaar is en wie niet
ja. Phyllis is leuk, verder is het altijd leuk om Amber Moore, en Ashley Abbot weer terug te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik begin er een beetje in te komen , en moet wel zeggen bij The young and the restless geen gebrek aan mooie mannen en eyecandy is leuk.
Moet ook zeggen dat ik moeilijke/nogal gecompliceerde redhead Phyllis qua karakter mijn favoriet is, denk dat haar verhaal lijnen niet saai zijn.
Leuk Ashley Abbot is nu te zien in Bold &The Beautifullquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef RobbieBoy het volgende:
ja. Phyllis is leuk, verder is het altijd leuk om Amber Moore, en Ashley Abbot weer terug te zien
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soapsquote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk Ashley Abbot is nu te zien in Bold &The Beautifull
Y&R FEB 2009quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soaps
Is TYTR niet de zusterzender van B&B?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef RobbieBoy het volgende:
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soaps
andersomquote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is TYTR niet de zusterzender van B&B?
B&B is jonger dan TYTRquote:
quote:
ik volg het nog steedsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef anita82 het volgende:
En volgen jullie het nog allemaal of is er al iemand afgehaakt?
Klopt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef RobbieBoy het volgende:
ik ook. trouwens, Amber keert weer terug naar The Bold and the beautiful
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |