Hij is echt niet verandertquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef Sk00p het volgende:
Deacon is geweldig!!Maar ik was al fan van hem sinds B&B eigenlijk.
Heerlijk charmant op de foute manier.. Amberhet is natuurlijk soap, maar niks aan Daniel vertellen snap ik helemaal niks van. En Adam begint steeds meer fouten te maken.. Ben benieuwd wanneer alles uitkomt.
Met alle drie de punten ben ik het met je eens.. Vooral die acteur die nu Adam speelt is verschrikkelijk. Hij is ook nog eens een stuk langer volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Bump en zo.
Arme Ashley.![]()
Loopt al tijden rond met een dood kind in haar buik (), en nu begint ze weer te hallucineren.
En Nick.![]()
Je trouwgeloftes hernieuwen (of zo) met Phyllis, terwijl iedereen weet dat hij haar elk moment kan verlaten voor Sharon.
Waarom blijft Phyllis dit pikken? Dat was ooit een sterke vrouw; nu neemt ze Nick terug wat hij haar ook flikt.
Adam.
Die kop.![]()
De acteur probeert het eruit te laten zien alsof hij slechtziend is, maar hij ziet er op die manier eerder uit als een verstandelijk beperkt iemand.![]()
Jep. Corbin Bernsen heet hij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef Skeletor het volgende:
Vond het wel wat harteloos om zo last minute die bruiloft te cancellen. Had het dan iig vóór de rehearsel gedaan. En dan ook nog meteen de stad verlaten zodat Paul alles en iedereen moet afzeggen..
Viel me een beetje tegen van Nikki![]()
Die man uit de OP speelt trouwens ook Father Todd
Je mist echt heel wat. Eerst was het rond Kevin heel spannend, omdat hij totaal niet meer aanspreekbaar was en uiteindelijk in een isoleercel belandde, en nu heb je Mary Jane en Adam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:42 schreef Martin1234 het volgende:
Ben het nog steeds niet gaan kijken helaas.
Ik ben bang dat ik al te veel heb gemist snap je,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je mist echt heel wat. Eerst was het rond Kevin heel spannend, omdat hij totaal niet meer aanspreekbaar was en uiteindelijk in een isoleercel belandde, en nu heb je Mary Jane en Adam.
Adam is een sadist die ervan geniet mensen het leven zuur te maken en Mary Jane is compleet gestoord (ze praatte bijvoorbeeld altijd tegen haar opgezette kat), waarvan mensen bijna doorhebben dat ze in werkelijkheid Patty is, de zus van Paul (een personage dat al heel lang in de serie zit).
En nu heb je Ashley die aan het doordaaien is door de terreur van Adam.
Ik eerst toch ook niet? Ik kijk nu een half jaar; sinds het hier op de buis is dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al te veel heb gemist snap je,
ken de personage's niet enzo.
Bedankt voor de gratis tip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik eerst toch ook niet? Ik kijk nu een half jaar; sinds het hier op de buis is dus.
De eerste weken is het wel wat saai, omdat het tempo niet zo hoog ligt, maar dat is uiteindelijk juist het fijne eraan.
Je kunt alle afleveringen terugkijken via RTL Gemist (kost voor veel afleveringen wel 99 cent), maar je kunt ook op YouTube de belangrijkste scenes terugkijken.
We lopen hier 2 jaar achter, trouwens.
Terugkijken via YouTube is wel een tip: daarmee leer je ook een beetje de geschiedenis kennen van alle personages en herken je ze sneller.
Van wie?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
Nick
Hij verdient Sharon of Phyllis niet
Is Nikki vermist of heeft ze de stad verlaten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sharon een compliment geven omdat ze Jack heeft doen geloven dat hij vader zou worden, iets wat hij dolgraag wou ... WTF.
Hoe vaak heeft hij wel niet dingen beloofd aan Phyllis, waar hij zich nog geen enkele keer aan gehouden heeft?
Hij kan ook niet acteren. Hij kijkt altijd even sloom uit zijn ogen.
En Nikki is ondertussen al meer dan 3 weken weg.
Ze werd aangereden door Ashley, en sindsdien is ze niet meer te zien geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Is Nikki vermist of heeft ze de stad verlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |