Hetzelfde Rival, geniet er van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef rival het volgende:
Via deze weg wil ik jullie allen een heel fijn weekend wensen!
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Nee, HVJJN gaat gewoon dicht, het dating topic wordt hiermee samengevoegdquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Ik heb een kutbui, sorryquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
Kamquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
*kras*quote:
Wat?quote:
Op zich heb je wel een punt lijkt me, ik voel me kut en de hele wereld is tegen mij boehoe figuren die wachten maar weer tot de herfst ofzow. Nu lente en de zomer in zicht, vrolijk en zuksquote:
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
inderdaad schattigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
Verdorie, dacht ook een keer iemand te verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.
quote:
Op de middelbare school nog een weekje of twee verslaafd aan geweestquote:
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.quote:
Ja maar krijg je daar ook van die coole littekentjes van?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
Meer kans als met krassen.
Of kras lotenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
dan metquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die blijven VOOR EEUWIG!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Ik heb al genoeg littekens op mijn zielquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Freezeout 100 euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dan met
Ik heb er zondag 1, bij vrienden. 10tje inleg, met rebuy dus lekker klein en veiligJij?
Des te meer reden om te krassen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg littekens op mijn ziel
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice
Veel deelnemers? En waar doe je dat?
Nee, ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
Kan dus erg leuk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.
Wel met drugs dan toch hequote:
Oei. Daarvoor wel op een redelijk niveau gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kan een leuke 1e prijs opleveren.
Maar heb al meer dan een jaar niet meer gespeeld.
Ja redelijk,quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei. Daarvoor wel op een redelijk niveau gespeeld?
Ik mag het wel, maar kan het niet. Ook best saaiquote:
Nee dat niet, 1 / 2 Blindsquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100NL als in 100e blinds cashgames? Dat vind ik wel meer dan redelijk
Ah ja zoquote:
Ik mag geen dingen doen die veel energie kosten. Dus ik mag op de bank hangen, maar verder niet zo gek veel.quote:
Ik hield voor mezelf 20 buy ins aan om minimaal die limiet te spelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja zo
Heb ik zelf ook een tijdje gedaan. Maar ik was niet goed genoeg en had niet het geld om het te leren
Je mag aan mij denken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag geen dingen doen die veel energie kosten. Dus ik mag op de bank hangen, maar verder niet zo gek veel.
Dat doe ik Q! Ik denk aan al mijn Singlesvriendjes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag aan mij denken.Dat geef je energie!
Ik speelde met winst uit tournaments. Ik had zo'n 700e daarvan. Speelde normaal 0,25/0,50, maar soms ook 0,50/1,00 en 1/2. Toen het op was ben ik er weer mee opgehouden. Stond op een gegeven moment wel in totaal op 1400 (met een totale tournament inleg van tegen de 150e). Ach, het was een leuke tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hield voor mezelf 20 buy ins aan om minimaal die limiet te spelen.
Dus als mijn roll onder de 2k zou komen zou ik terug gegaan zijn naar 50NL
Lief.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik Q! Ik denk aan al mijn Singlesvriendjes!
Uit Hvjjn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef zwartedoos het volgende:
Zo pissig ben ik allang niet meer geweest![]()
![]()
![]()
Hoere kut wijf!!!!
Bemoei je er niet mee jij brutale vlerkquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit Hvjjn.
Wat zou er nou gebeuren als niemand haar vraagt wat er aan de hand is?
Dan pleegt ze zelfmoord. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit Hvjjn.
Wat zou er nou gebeuren als niemand haar vraagt wat er aan de hand is?
Ben veel geld verloren toen T6 poker failliet ging.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speelde met winst uit tournaments. Ik had zo'n 700e daarvan. Speelde normaal 0,25/0,50, maar soms ook 0,50/1,00 en 1/2. Toen het op was ben ik er weer mee opgehouden. Stond op een gegeven moment wel in totaal op 1400 (met een totale tournament inleg van tegen de 150e). Ach, het was een leuke tijd
Mja, ik heb nooit genoeg gewonnen dat ik me druk hoefde te maken om belasting. Nu gewoon weer kleine cashgames en tournies met vrienden en af en toe in de kroeg een 10/25/35 of 50e tournament.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben veel geld verloren toen T6 poker failliet ging.
Dat en de belastingdienst maakte dat ik niet veel zin meer had om intensief te spelen.
Ik speel ook nog maar heel af en toe, plezier in het spelletje is weer een beetje aan het terugkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik heb nooit genoeg gewonnen dat ik me druk hoefde te maken om belasting. Nu gewoon weer kleine cashgames en tournies met vrienden en af en toe in de kroeg een 10/25/35 of 50e tournament.
Ik denk het juist nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan pleegt ze zelfmoord. Zoals het hoort.
Ze praat dan tegen dr zelf. Kijk maar!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze praat dan tegen dr zelf. Kijk maar!
[..]
[..]
[..]
de Griekquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb net allemaal snoepjes, en chocolaatjes (truffels) en kadootjes gehad
En we zijn lekker uit wezen lunchen (de Griek). Fijne visiteLieve visite
Sshht jij, ik heb net trek!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb net allemaal snoepjes, en chocolaatjes (truffels) en kadootjes gehad
En we zijn lekker uit wezen lunchen (de Griek). Fijne visiteLieve visite
ooh, eens gaan bedenken wat ik vanavond eetquote:
Whaha,quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en die truffels zijn goddelijk. En die snoepjes al bijna opquote:
Wtf zijn pantoffelklompjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en die truffels zijn goddelijk. En die snoepjes al bijna op![]()
En lieve pantoffelklompjes voor de kleine. En dat Grieks eten
Zo heeeeeerlijk.
Pantoffels in de vorm van klompenquote:
Pantoffeltjes in de vorm van klompjes, dus pluche klompjes aan d'r voetjes.. Vermoed ik.quote:
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Alleen hiervoor wil ik al bijna weer met jong geschopt worden:
[ afbeelding ]
Doe hem dan wel in de juiste reeks hequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
Verdorie, ik had een leuk liedje gevonden voor in Hvjjn, maar ik kan de link niet kopieren
Dan groeit dat kind nooit zo groot dat ie daarin past ?quote:
Key word being 'bijna' jofu...quote:
Het liedje bevat een tip, dus hij moet in 't reguliere topic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef STING het volgende:
[..]
Doe hem dan wel in de juiste reeks he
Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten #46
Chop Suey?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liedje bevat een tip, dus hij moet in 't reguliere topic.
Hebben ze die niet in de maat van je zoontje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Alleen hiervoor wil ik al bijna weer met jong geschopt worden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze die niet in de maat van je zoontje?
Nee hoor. Beide topics zijn hetzelfde, op het format naquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liedje bevat een tip, dus hij moet in 't reguliere topic.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je moet ook zorgen dat hij je niet aan ziet komen.
Vastbinden en dan dat pakje aantrekken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie maakt die rotzooi?.
Weet je wat nog erger is? Mensen die zulke dingen daadwerkelijk in elkaar knippen en plakken.. Scrapbookingquote:
Ik heb zulke collega's.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Mensen die zulke dingen daadwerkelijk in elkaar knippen en plakken.. Scrapbooking
Die dingen zijn echt zoooo tig jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie maakt die rotzooi?.
Trust me, dat was nooit hip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt zoooo tig jaar geleden.Dat was ooit misschien hip maar tegenwoordig.
Och armequote:
Ik kwam ze in een topic tegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt zoooo tig jaar geleden.Dat was ooit misschien hip maar tegenwoordig.
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam ze in een topic tegen.
het zijn echt van die hyves dingen. Gelukkig heb ik gisteren eindelijk mijn account opgezegd daar.
Ik heb ook al eeuwen geen hyves meer, FB ook niet. Ik heb niets, alleen jullie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn echt van die hyves dingen. Gelukkig heb ik gisteren eindelijk mijn account opgezegd daar.
Why trust you?quote:
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CU2quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijd
Mijn post was doordrenkt met sarcasme, alleen kwam dat niet echt over geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Beetman?? Ga je het nou voeden! Nooit doen man, straks kom je er nooit meer vanaf! (zwartedoos)
Daar heb ik nog weleens een date mee gescoord, in de vorige eeuw.quote:
Daar heb ik nooit aan meegedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijd
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn post was doordrenkt met sarcasme, alleen kwam dat niet echt over geloof ik.
Het is maar goed dat wij zo geweldig zijn dan!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook al eeuwen geen hyves meer, FB ook niet. Ik heb niets, alleen jullie.
jezelf quoten voor aandacht is reden tot affikken genoeg, al heb ik dat hier natuurlijk nooit gepostquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Beetman?? Ga je het nou voeden! Nooit doen man, straks kom je er nooit meer vanaf! (zwartedoos)
Die heeft ze vast met reden gemaaktquote:
Dat was na jouw tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit aan meegedaan.
En het was gewoon een ONZ topic vencje
Niets is na mijn tijd op het internet popjequote:
Stukje doelgroep, opa.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets is na mijn tijd op het internet popje.
Oi, dat zou betekenen dat ik koters heb, terugnemen, nu, je verzint maar een andere beledigingquote:
Ik wist niet dat je zo gevoelig was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oi, dat zou betekenen dat ik koters heb, terugnemen, nu, je verzint maar een andere belediging.
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gevoelig was.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijk.
En het is lente, ofzo.
quote:
Wees heel blij dat je dat niet hier doetquote:
En van de lente word jij gevoelig?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijk.
En het is lente, ofzo.
Hormonen, jeweetsquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En van de lente word jij gevoelig?
Ik schaam me er dan ook diep voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees heel blij dat je dat niet hier doet.
Nee, dat maakte jij ervan, opzichquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En van de lente word jij gevoelig?
HW houdt op met scharrellen??? Je gaat gewoon echt aan de vrouw? Huisje, hond, kids en een station?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik noem het zelf "actiever".
Al heb ik wel net besloten de jacht tot 1 te beperken op het moment.
Nu al??? De koninginnen zijn pas net aan het naar buiten kruipenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef vencodark het volgende:
Vandaag door een wesp/bij whatever geprikt in mijn voet.Dát is ook lente.
Zal wel gewoon een baby-mugje zijn geweestquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu al??? De koninginnen zijn pas net aan het naar buiten kruipen
Tja, deze was er vroeg bij. Ook al een hommel zien rondzwerven. En deze wesp/bij zat verdekt opgesteld in het kleed. AUW!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu al??? De koninginnen zijn pas net aan het naar buiten kruipen
Ohquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat bij HW werkt natuurlijk.
[..]
Nee, ik vroeg het.
boefquote:
Nee, het was een wesp of een bij. I ain't blind!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een baby-mugje zijn geweest
Aaah.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, ik ben misschien ietsjes minder bot en hardvochtig op het moment.
Uhuh. Jullie vrouwen overdrijven alles altijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het was een wesp of een bij. I ain't blind!
Ik hoop het vurig van welquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.Pas maar op dat niemand daar misbruik van gaat maken!
En wat doen jullie mannen eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Uhuh. Jullie vrouwen overdrijven alles altijd
Wij bekijken altijd alles heel nuchter en objectiefquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat doen jullie mannen eigenlijk?
Nee, want dan was je gestoken door een olifantquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Uhuh. Jullie vrouwen overdrijven alles altijd
Faithless RIPquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
OK ok, ook ik heb mijn zwakke momenten, ik zit Faithless mee te neurien.
Venco is nog een heel klein beetje nuchter, dat heb ik in ogenschouw genomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want dan was je gestoken door een olifant
En, Hoe Voel Je Je Nu?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef Tally het volgende:
Altijd "leuk" om te horen dat je de reden bent van een grote familie-rel ook al kan/kon je er niets aan doen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed kippensoep gaan maken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
OK ok, ook ik heb mijn zwakke momenten, ik zit Faithless mee te neurien.
Grappig. Dat ik toch al zo groot was ook al was ik zo kleinquote:
het was op mijn zender, ik had het niet verwachtquote:
Ja same here hoor, ik werd overvallen tijdens de afwasquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was op mijn zender, ik had het niet verwacht.
Ok ok, ons treft geen blaam, laat het niet weer gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here hoor, ik werd overvallen tijdens de afwas
Hij wilde jouw duizenddingendoekje jatten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here hoor, ik werd overvallen tijdens de afwas
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ons treft geen blaam, laat het niet weer gebeuren.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij wilde jouw duizenddingendoekje jatten?
lekkere buurt daar in Overijssel...
Duizenddingendoekjes:quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij wilde jouw duizenddingendoekje jatten?
lekkere buurt daar in Overijssel...
Ik ben het duizenddingendoekjequote:
Familie, het enige dat ik kan zeggen is:quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig. Dat ik toch al zo groot was ook al was ik zo klein
Of zoiets. Ik vind het wel humor hebbenOmdat het totale onzin is
quote:
Nee het gaat om het principequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faithless rules, Beyonce niet. Groot verschil.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het principe is dat Beyonce ezelpiemel zuigt en Faithless grote tijd roeleert.
Voor de tweede keer vandaag ben ik het met m eens, sorry Miss.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het principe is dat Beyonce ezelpiemel zuigt en Faithless grote tijd roeleert.
Ja. Ik ga er nog met een handje vol om. En das genoeg. De rest mag van mij echt in de afgrond storten. Mafkezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Familie, het enige dat ik kan zeggen is:.
Lekker soppen zeker?quote:
quote:
Altijd al geweest dat jij een vies slap doekje was dat door alle handen gaatquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd al geweest dat jij een vies slap doekje was dat door alle handen gaat
Het hoogste principe is dat mensen die zo praten als jij nu hier het verdienen om door hun bontkraagje heen door hun harses geschoten te worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
burnquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog niet door de jouwe...
Zoveel hou ik nou van jullie!quote:
Ja, gewoon aan dr haar, vinden "ze" leukquote:
Ik raak die dingen nooit aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DAN, heb je gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
En zo geweldig vind ik Faithless niet eigenlijk
Vind het niet vreselijk ofzo, maar gewoon.. weet niet.quote:
Ik praat geen bontkraagjequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hoogste principe is dat mensen die zo praten als jij nu hier het verdienen om door hun bontkraagje heen door hun harses geschoten te worden.
Ter bescherming van de komende generaties Nederlanders.
Sure babequote:
Dat dus een beetje idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook niet briljant ofzo, en als je 1 nummer kent, ken je ze allemaal. Maar het is behapbaar.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed, het is niet een hele brede muziek, maar live zijn ze ZO ultiem. En er blijft wel een verschil zitten tussen Insomnia/Salva Mea en Mass Destruction bijv.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook niet briljant ofzo, en als je 1 nummer kent, ken je ze allemaal. Maar het is behapbaar.
Lul niet man. Ik heb het gevoel alsof ik in de ONZ-sectie van PUB ben aangeland. Dat is geen praat voor een Heer van Standt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik praat geen bontkraagjeZo werd er al gepraat voor men uberhaupt van bont had gehoord!
Ik heb ze ooit eens gezien op een festival, het was best ok hoor, maar het doet me gewoon niet zoveel, die dansmuziek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, het is niet een hele brede muziek, maar live zijn ze ZO ultiem. En er blijft wel een verschil zitten tussen Insomnia/Salva Mea en Mass Destruction bijv.
Dan hebben zij het wellicht overgenomen. Maar ik zeg al roeleert sinds ik 16+ jaar geleden van rules had gehoord. Voor mij komt dit gewoon rechtstreeks uit mijn 1337 tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lul niet man. Ik heb het gevoel alsof ik in de ONZ-sectie van PUB ben aangeland. Dat is geen praat voor een Heer van Standt.
jou heb ik wel aangeraakquote:
En waar heb je me aangeraak?quote:
Hij begon!quote:
Wodkaquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz
BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER BEER
Ben ik ookquote:
quote:
Weet je dat niet meer?quote:
Niet erg indrukwekkend danquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer?
Oh shit, moet haasten, ben ff naar t postkantoor
Hoi! Ja hier gaat alles lekker.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lul niet, dat vind je juist zo leuk aan me
Zo'n overonzeker wijffie dat zichzelf overschreeuwt, met die krasse stem. Pfoe, hij liever dan ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lul niet, dat vind je juist zo leuk aan me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ja ook goed. mail me eens een uitgebreidere versie, of via msn ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoi! Ja hier gaat alles lekker.Ben weer helemaal gemotiveerd voor school and stuff.
En hoe ist met jou?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n overonzeker wijffie dat zichzelf overschreeuwt, met die krasse stem. Pfoe, hij liever dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know me so well
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik mail echt nooit mensen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ook goed. mail me eens een uitgebreidere versie, of via msn ofzo.
moet nu weg, frietjes halen
FYL, stomme blikopeners ook altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Ik wilde zelf zalmsalade maken. Maar de blikopener deed stom en nu hebben we ruzie.
Tja, als blikken konden doden!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Ik wilde zelf zalmsalade maken. Maar de blikopener deed stom en nu hebben we ruzie.
Ze kunnen hetquote:
quote:
Nee niksquote:
Vanavond komt Gero bij mij thuis. Laatste avond bierdrinken voordat hij 6 maanden naar Saudi-Arabie gaat.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond komt Gero bij mij thuis. Laatste avond bierdrinken voordat hij 6 maanden naar Saudi-Arabie gaat.
Dus als je zin hebt in seks, kom gezellig langs!
Dat zegt niks over zijn kwaliteiten in bed natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wist mijn naam niet eens meer
quote:
Doe het niet!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt heel dicht bij een post in Hvjjn. Hou me tegen.!
Ok,ik wis hem welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
* missbehavin duikt op L-Equote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
Hvjjn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
Hoeveel mannen zouden nu een momentje voor zichzelf hebben genomen ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen zouden nu een momentje voor zichzelf hebben genomen ?
edit : zie hieronder, dat is 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Tallyquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Tally het volgende:
Ja en dan post IK niet eensEn krijg ik een DM
Das al de 2de keer vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme Tally![]()
Doe je het een keer niet, krijg je alsnog de schuld!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Djiez, woman, er is overal een tijd en een plaats voor! NU EVEN NIET!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Zo, boodschappen doen en dan bier2 halfvolle melk, een fles cola en een fles koolzuurloze limonade, liefst citroen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, dat jullie viespeuken er meteen meer achter zoekenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat jullie viespeuken er meteen meer achter zoeken
Zelfs niet met L-E?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |