CU2quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijd
Mijn post was doordrenkt met sarcasme, alleen kwam dat niet echt over geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Beetman?? Ga je het nou voeden! Nooit doen man, straks kom je er nooit meer vanaf! (zwartedoos)
Daar heb ik nog weleens een date mee gescoord, in de vorige eeuw.quote:
Daar heb ik nooit aan meegedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijd
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn post was doordrenkt met sarcasme, alleen kwam dat niet echt over geloof ik.
Het is maar goed dat wij zo geweldig zijn dan!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook al eeuwen geen hyves meer, FB ook niet. Ik heb niets, alleen jullie.
jezelf quoten voor aandacht is reden tot affikken genoeg, al heb ik dat hier natuurlijk nooit gepostquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Beetman?? Ga je het nou voeden! Nooit doen man, straks kom je er nooit meer vanaf! (zwartedoos)
Die heeft ze vast met reden gemaaktquote:
Dat was na jouw tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit aan meegedaan.
En het was gewoon een ONZ topic vencje
Niets is na mijn tijd op het internet popjequote:
Stukje doelgroep, opa.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets is na mijn tijd op het internet popje.
Oi, dat zou betekenen dat ik koters heb, terugnemen, nu, je verzint maar een andere beledigingquote:
Ik wist niet dat je zo gevoelig was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oi, dat zou betekenen dat ik koters heb, terugnemen, nu, je verzint maar een andere belediging.
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gevoelig was.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijk.
En het is lente, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |