Key word being 'bijna' jofu...quote:
Het liedje bevat een tip, dus hij moet in 't reguliere topic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef STING het volgende:
[..]
Doe hem dan wel in de juiste reeks he
Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten #46
Chop Suey?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liedje bevat een tip, dus hij moet in 't reguliere topic.
Hebben ze die niet in de maat van je zoontje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Alleen hiervoor wil ik al bijna weer met jong geschopt worden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze die niet in de maat van je zoontje?
Nee hoor. Beide topics zijn hetzelfde, op het format naquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liedje bevat een tip, dus hij moet in 't reguliere topic.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je moet ook zorgen dat hij je niet aan ziet komen.
Vastbinden en dan dat pakje aantrekken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie maakt die rotzooi?.
Weet je wat nog erger is? Mensen die zulke dingen daadwerkelijk in elkaar knippen en plakken.. Scrapbookingquote:
Ik heb zulke collega's.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Mensen die zulke dingen daadwerkelijk in elkaar knippen en plakken.. Scrapbooking
Die dingen zijn echt zoooo tig jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie maakt die rotzooi?.
Trust me, dat was nooit hip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt zoooo tig jaar geleden.Dat was ooit misschien hip maar tegenwoordig.
Och armequote:
Ik kwam ze in een topic tegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt zoooo tig jaar geleden.Dat was ooit misschien hip maar tegenwoordig.
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam ze in een topic tegen.
het zijn echt van die hyves dingen. Gelukkig heb ik gisteren eindelijk mijn account opgezegd daar.
Ik heb ook al eeuwen geen hyves meer, FB ook niet. Ik heb niets, alleen jullie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn echt van die hyves dingen. Gelukkig heb ik gisteren eindelijk mijn account opgezegd daar.
Why trust you?quote:
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CU2quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijd
Mijn post was doordrenkt met sarcasme, alleen kwam dat niet echt over geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Beetman?? Ga je het nou voeden! Nooit doen man, straks kom je er nooit meer vanaf! (zwartedoos)
Daar heb ik nog weleens een date mee gescoord, in de vorige eeuw.quote:
Daar heb ik nooit aan meegedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hyves? Man dat was nog uit de CU2 tijd
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn post was doordrenkt met sarcasme, alleen kwam dat niet echt over geloof ik.
Het is maar goed dat wij zo geweldig zijn dan!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook al eeuwen geen hyves meer, FB ook niet. Ik heb niets, alleen jullie.
jezelf quoten voor aandacht is reden tot affikken genoeg, al heb ik dat hier natuurlijk nooit gepostquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Beetman?? Ga je het nou voeden! Nooit doen man, straks kom je er nooit meer vanaf! (zwartedoos)
Die heeft ze vast met reden gemaaktquote:
Dat was na jouw tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit aan meegedaan.
En het was gewoon een ONZ topic vencje
Niets is na mijn tijd op het internet popjequote:
Stukje doelgroep, opa.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets is na mijn tijd op het internet popje.
Oi, dat zou betekenen dat ik koters heb, terugnemen, nu, je verzint maar een andere beledigingquote:
Ik wist niet dat je zo gevoelig was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oi, dat zou betekenen dat ik koters heb, terugnemen, nu, je verzint maar een andere belediging.
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gevoelig was.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn grenzen natuurlijk.
En het is lente, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |