Hetzelfde Rival, geniet er van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef rival het volgende:
Via deze weg wil ik jullie allen een heel fijn weekend wensen!
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Nee, HVJJN gaat gewoon dicht, het dating topic wordt hiermee samengevoegdquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Ik heb een kutbui, sorryquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
Kamquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
*kras*quote:
Wat?quote:
Op zich heb je wel een punt lijkt me, ik voel me kut en de hele wereld is tegen mij boehoe figuren die wachten maar weer tot de herfst ofzow. Nu lente en de zomer in zicht, vrolijk en zuksquote:
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
inderdaad schattigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
Verdorie, dacht ook een keer iemand te verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.
quote:
Op de middelbare school nog een weekje of twee verslaafd aan geweestquote:
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.quote:
Ja maar krijg je daar ook van die coole littekentjes van?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
Meer kans als met krassen.
Of kras lotenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
dan metquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die blijven VOOR EEUWIG!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Ik heb al genoeg littekens op mijn zielquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Freezeout 100 euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dan met
Ik heb er zondag 1, bij vrienden. 10tje inleg, met rebuy dus lekker klein en veiligJij?
Des te meer reden om te krassen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg littekens op mijn ziel
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice
Veel deelnemers? En waar doe je dat?
Nee, ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
Kan dus erg leuk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.
Wel met drugs dan toch hequote:
Oei. Daarvoor wel op een redelijk niveau gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kan een leuke 1e prijs opleveren.
Maar heb al meer dan een jaar niet meer gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |