Op de middelbare school nog een weekje of twee verslaafd aan geweestquote:
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.quote:
Ja maar krijg je daar ook van die coole littekentjes van?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
Meer kans als met krassen.
Of kras lotenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
dan metquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die blijven VOOR EEUWIG!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Ik heb al genoeg littekens op mijn zielquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Freezeout 100 euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dan met
Ik heb er zondag 1, bij vrienden. 10tje inleg, met rebuy dus lekker klein en veiligJij?
Des te meer reden om te krassen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg littekens op mijn ziel
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice
Veel deelnemers? En waar doe je dat?
Nee, ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
Kan dus erg leuk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.
Wel met drugs dan toch hequote:
Oei. Daarvoor wel op een redelijk niveau gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kan een leuke 1e prijs opleveren.
Maar heb al meer dan een jaar niet meer gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |