Hetzelfde Rival, geniet er van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef rival het volgende:
Via deze weg wil ik jullie allen een heel fijn weekend wensen!
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Nee, HVJJN gaat gewoon dicht, het dating topic wordt hiermee samengevoegdquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Ik heb een kutbui, sorryquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
Kamquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
*kras*quote:
Wat?quote:
Op zich heb je wel een punt lijkt me, ik voel me kut en de hele wereld is tegen mij boehoe figuren die wachten maar weer tot de herfst ofzow. Nu lente en de zomer in zicht, vrolijk en zuksquote:
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
inderdaad schattigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
Verdorie, dacht ook een keer iemand te verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.
quote:
Op de middelbare school nog een weekje of twee verslaafd aan geweestquote:
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.quote:
Ja maar krijg je daar ook van die coole littekentjes van?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
Meer kans als met krassen.
Of kras lotenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb woensdag voor het eerst in lange tijd weer een Pokertoernooi, hopen dat ik daar iets mee kan winnen.
dan metquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die blijven VOOR EEUWIG!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Ik heb al genoeg littekens op mijn zielquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar krijg ja daar ook van die coole littekentjes van?
Freezeout 100 euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dan met
Ik heb er zondag 1, bij vrienden. 10tje inleg, met rebuy dus lekker klein en veiligJij?
Des te meer reden om te krassen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg littekens op mijn ziel
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nice
Veel deelnemers? En waar doe je dat?
Nee, ik leef in mijn eigen wereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens het gevoel dat de wereld beter af is zonder jou?
Kan dus erg leuk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cap zit op 40 man geloof ik, is hier in de buurt.
Wel met drugs dan toch hequote:
Oei. Daarvoor wel op een redelijk niveau gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kan een leuke 1e prijs opleveren.
Maar heb al meer dan een jaar niet meer gespeeld.
Ja redelijk,quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei. Daarvoor wel op een redelijk niveau gespeeld?
Ik mag het wel, maar kan het niet. Ook best saaiquote:
Nee dat niet, 1 / 2 Blindsquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100NL als in 100e blinds cashgames? Dat vind ik wel meer dan redelijk
Ah ja zoquote:
Ik mag geen dingen doen die veel energie kosten. Dus ik mag op de bank hangen, maar verder niet zo gek veel.quote:
Ik hield voor mezelf 20 buy ins aan om minimaal die limiet te spelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja zo
Heb ik zelf ook een tijdje gedaan. Maar ik was niet goed genoeg en had niet het geld om het te leren
Je mag aan mij denken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag geen dingen doen die veel energie kosten. Dus ik mag op de bank hangen, maar verder niet zo gek veel.
Dat doe ik Q! Ik denk aan al mijn Singlesvriendjes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag aan mij denken.Dat geef je energie!
Ik speelde met winst uit tournaments. Ik had zo'n 700e daarvan. Speelde normaal 0,25/0,50, maar soms ook 0,50/1,00 en 1/2. Toen het op was ben ik er weer mee opgehouden. Stond op een gegeven moment wel in totaal op 1400 (met een totale tournament inleg van tegen de 150e). Ach, het was een leuke tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hield voor mezelf 20 buy ins aan om minimaal die limiet te spelen.
Dus als mijn roll onder de 2k zou komen zou ik terug gegaan zijn naar 50NL
Lief.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik Q! Ik denk aan al mijn Singlesvriendjes!
Uit Hvjjn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef zwartedoos het volgende:
Zo pissig ben ik allang niet meer geweest![]()
![]()
![]()
Hoere kut wijf!!!!
Bemoei je er niet mee jij brutale vlerkquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit Hvjjn.
Wat zou er nou gebeuren als niemand haar vraagt wat er aan de hand is?
Dan pleegt ze zelfmoord. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit Hvjjn.
Wat zou er nou gebeuren als niemand haar vraagt wat er aan de hand is?
Ben veel geld verloren toen T6 poker failliet ging.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speelde met winst uit tournaments. Ik had zo'n 700e daarvan. Speelde normaal 0,25/0,50, maar soms ook 0,50/1,00 en 1/2. Toen het op was ben ik er weer mee opgehouden. Stond op een gegeven moment wel in totaal op 1400 (met een totale tournament inleg van tegen de 150e). Ach, het was een leuke tijd
Mja, ik heb nooit genoeg gewonnen dat ik me druk hoefde te maken om belasting. Nu gewoon weer kleine cashgames en tournies met vrienden en af en toe in de kroeg een 10/25/35 of 50e tournament.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben veel geld verloren toen T6 poker failliet ging.
Dat en de belastingdienst maakte dat ik niet veel zin meer had om intensief te spelen.
Ik speel ook nog maar heel af en toe, plezier in het spelletje is weer een beetje aan het terugkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik heb nooit genoeg gewonnen dat ik me druk hoefde te maken om belasting. Nu gewoon weer kleine cashgames en tournies met vrienden en af en toe in de kroeg een 10/25/35 of 50e tournament.
Ik denk het juist nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan pleegt ze zelfmoord. Zoals het hoort.
Ze praat dan tegen dr zelf. Kijk maar!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze praat dan tegen dr zelf. Kijk maar!
[..]
[..]
[..]
de Griekquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb net allemaal snoepjes, en chocolaatjes (truffels) en kadootjes gehad
En we zijn lekker uit wezen lunchen (de Griek). Fijne visiteLieve visite
Sshht jij, ik heb net trek!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb net allemaal snoepjes, en chocolaatjes (truffels) en kadootjes gehad
En we zijn lekker uit wezen lunchen (de Griek). Fijne visiteLieve visite
ooh, eens gaan bedenken wat ik vanavond eetquote:
Whaha,quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en die truffels zijn goddelijk. En die snoepjes al bijna opquote:
Wtf zijn pantoffelklompjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en die truffels zijn goddelijk. En die snoepjes al bijna op![]()
En lieve pantoffelklompjes voor de kleine. En dat Grieks eten
Zo heeeeeerlijk.
Pantoffels in de vorm van klompenquote:
Pantoffeltjes in de vorm van klompjes, dus pluche klompjes aan d'r voetjes.. Vermoed ik.quote:
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Alleen hiervoor wil ik al bijna weer met jong geschopt worden:
[ afbeelding ]
Doe hem dan wel in de juiste reeks hequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
Verdorie, ik had een leuk liedje gevonden voor in Hvjjn, maar ik kan de link niet kopieren
Dan groeit dat kind nooit zo groot dat ie daarin past ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |