quote:
Nee het gaat om het principequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faithless rules, Beyonce niet. Groot verschil.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het principe is dat Beyonce ezelpiemel zuigt en Faithless grote tijd roeleert.
Voor de tweede keer vandaag ben ik het met m eens, sorry Miss.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het principe is dat Beyonce ezelpiemel zuigt en Faithless grote tijd roeleert.
Ja. Ik ga er nog met een handje vol om. En das genoeg. De rest mag van mij echt in de afgrond storten. Mafkezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Familie, het enige dat ik kan zeggen is:.
Lekker soppen zeker?quote:
quote:
Altijd al geweest dat jij een vies slap doekje was dat door alle handen gaatquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd al geweest dat jij een vies slap doekje was dat door alle handen gaat
Het hoogste principe is dat mensen die zo praten als jij nu hier het verdienen om door hun bontkraagje heen door hun harses geschoten te worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
burnquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog niet door de jouwe...
Zoveel hou ik nou van jullie!quote:
Ja, gewoon aan dr haar, vinden "ze" leukquote:
Ik raak die dingen nooit aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog niet door de jouwe...
DAN, heb je gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
En zo geweldig vind ik Faithless niet eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |