quote:
Weet je dat niet meer?quote:
Niet erg indrukwekkend danquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer?
Oh shit, moet haasten, ben ff naar t postkantoor
Hoi! Ja hier gaat alles lekker.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lul niet, dat vind je juist zo leuk aan me
Zo'n overonzeker wijffie dat zichzelf overschreeuwt, met die krasse stem. Pfoe, hij liever dan ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lul niet, dat vind je juist zo leuk aan me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ja ook goed. mail me eens een uitgebreidere versie, of via msn ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoi! Ja hier gaat alles lekker.Ben weer helemaal gemotiveerd voor school and stuff.
En hoe ist met jou?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n overonzeker wijffie dat zichzelf overschreeuwt, met die krasse stem. Pfoe, hij liever dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know me so well
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik mail echt nooit mensen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ook goed. mail me eens een uitgebreidere versie, of via msn ofzo.
moet nu weg, frietjes halen
FYL, stomme blikopeners ook altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Ik wilde zelf zalmsalade maken. Maar de blikopener deed stom en nu hebben we ruzie.
Tja, als blikken konden doden!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Ik wilde zelf zalmsalade maken. Maar de blikopener deed stom en nu hebben we ruzie.
Ze kunnen hetquote:
quote:
Nee niksquote:
Vanavond komt Gero bij mij thuis. Laatste avond bierdrinken voordat hij 6 maanden naar Saudi-Arabie gaat.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond komt Gero bij mij thuis. Laatste avond bierdrinken voordat hij 6 maanden naar Saudi-Arabie gaat.
Dus als je zin hebt in seks, kom gezellig langs!
Dat zegt niks over zijn kwaliteiten in bed natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wist mijn naam niet eens meer
quote:
Doe het niet!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt heel dicht bij een post in Hvjjn. Hou me tegen.!
Ok,ik wis hem welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
* missbehavin duikt op L-Equote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
Hvjjn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef L-E het volgende:
Hoeveel mannen zouden nu een momentje voor zichzelf hebben genomen ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen zouden nu een momentje voor zichzelf hebben genomen ?
edit : zie hieronder, dat is 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Tallyquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Tally het volgende:
Ja en dan post IK niet eensEn krijg ik een DM
Das al de 2de keer vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme Tally![]()
Doe je het een keer niet, krijg je alsnog de schuld!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Djiez, woman, er is overal een tijd en een plaats voor! NU EVEN NIET!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Zo, boodschappen doen en dan bier2 halfvolle melk, een fles cola en een fles koolzuurloze limonade, liefst citroen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, dat jullie viespeuken er meteen meer achter zoekenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat jullie viespeuken er meteen meer achter zoeken
Zelfs niet met L-E?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |