quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren reed ik terug van mijn werk op de A7.
Ik reed relax op de linkerbaan, tot plots iemand van de rechter rijstrook opeens haar voorganger wilde inhalen.
Dit deed zij zonder goed te kijken waardoor ze tegen mij aan knalde !
De botsing was niet heel erg hard, maar ze kwam met haar achterkant van de auto precies tegen mijn voorkant aan, waardoor het meisje in de kleine Suzuki Alto in een slip raakte.
Ik ben direct op de rem gegaan en ben de berm aan de linkerkant van de snelweg ingereden.
Het meisje in de Alto draaide 1.5 rondje en klapte redelijk hard tegen de vangrail.
Ik stond zelf als stil in de berm en ben naar haar auto gerend waar rook onder de motorkap vandaan kwam !
Ik maakte het portier open en vroeg hoe het met haar ging.
Op een kleine hoofdwond na ging het goed vertelde ze.
Ik heb haar een hand gegeven zodat ze uit haar auto kon komen.
Vervolgens heb ik gevraagd of ze bij mij in de auto wilde komen zitten totdat de politie / brandweer / ambulance / sleepdienst / ANWB of whatever er zou zijn.
e vertelde dat ze het koud had dus gaf ik haar een deken die ik standaard achter in mijn auto heb liggen.
Ook had ik toevallig een thermoskannetje koffie bij me waar ik haar een bekertje van gaf.
Na de politie gebeld te hebben vertelde ze me dat ze misselijk was en pijn in haar nek en rug had.
Ik heb haar op de achterbank gelegd en haar hoofd stil gehouden tot de politie er was.
De politie dacht direct aan letsel aan haar nek en / of rug en belde de brandweer.
Na 15 minuten was de brandweer ter plaatse die vertelde dat het te gevaarlijk was om haar uit mijn auto te tillen.
Dit zou blijvend letsel (verlamming) kunnen veroorzaken.
Vandaar dat ze besloten om het achterportier en een deel van mijn dak uit de auto te knippen.
WTF !!!!?!?!
Ik protesteerde nog maar werd weggehouden door de politie die ter plaatsen was !
De brandweer was ongeveer een ruime 15 minuten bezig, en het meisje werd mijn auto uit getild.
Vervolgens werd mijn auto weggesleept met een sleepwagen en werd ik naar huis gebracht met de politiewagen !
Vandaag ben ik een beetje bijgekomen van de schrik en heb ik contact opgenomen met de contactpersoon van mijn auto verzekering !
Deze vertelde mij dat ik het slachtoffer in haar eigen auto had moeten laten liggen, terwijl deze deels in brand stond (!!!)
Omdat ik niet full risk verzekerd ben wordt het niet vergoed, terwijl mijn auto nu dus total-loss verklaard is !
Serieus, dit is de laatste keer dat ik iemand help !
De volgende keer laat ik iemand wel gewoon rotten en steek ik geen hand meer uit
Wat een vuile naaistreek dit zeg, gadverdamme!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Update:
Gistermiddag heb ik dit topic gesubmit naar Hart van Nederland !
Zojuist om 8:30 werd ik gebeld of ik een middagje vrij kon nemen, zodat we met camera ploeg naar het hoofdkantoor van het verzekering bedrijf gaan !
Ze willen ongeveer een kort item van rond de 5 minuten maken en wordt vanavond uitgezonden!
Ik begin er zowaar weer een beetje in te geloven!
Het is woensdag gebeurd, maar kon het toen niet posten omdat ik een ban had wegens crewbash.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:32 schreef Pharkus het volgende:
Als dit een opbouw is naar een 1 april grap... ;-)
Ja, gisteravond gebeld.quote:
Even maandje wachten en haar bewerken met een honkbalknuppelquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, gisteravond gebeld.
Het meisje is 1 dag en 1 nacht ter observatie in het ziekenhuis gebleven, ze is dus sinds gisteravond weer thuis.
Ze vertelt in shock geweest te zijn, en wil niks betalen !
Het wordt vanavond tussen 19:00 en 19:30 uitgezonden, maar zal maar een item van 5 minuten worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef SteveBudin het volgende:
Ik kan alleen op zondagavond tussen 20:30 en 22:30 SBS ontvangen op mijn televisie.
Oat moarn
Gewoon een keer langsgaan en vragen of haar ouders je even naar het station kunnen brengen. Bij het instappen moeilijk doen met je nek en daarna klagen dat je duizelig bentquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, gisteravond gebeld.
Het meisje is 1 dag en 1 nacht ter observatie in het ziekenhuis gebleven, ze is dus sinds gisteravond weer thuis.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Gewoon een keer langsgaan en vragen of haar ouders je even naar het station kunnen brengen. Bij het instappen moeilijk doen met je nek en daarna klagen dat je duizelig bent
Ik wil zoiets wel gaan doen, maar meer iets van "als mijn verzekering mij zou helpen zou dat echt fantastisch zijn ! "quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moet je FOK! wel ff noemen he!
JA OP FOK! ZEIDEN ZE DAT IK HART VAN NEDERLAND MOEST BELLEN.
En vergeet vooral niet 20 keer 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND' te roepen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil zoiets wel gaan doen, maar meer iets van "als mijn verzekering mij zou helpen zou dat echt fantastisch zijn ! "
[..]
Ik wil zoiets wel gaan doen, maar meer iets van "als mijn verzekering mij zou helpen zou dat echt fantastisch zijn ! "
Meesterlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Pics van de crew..quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is woensdag gebeurd, maar kon het toen niet posten omdat ik een ban had wegens crewbash.
De camera ploeg komt tussen 12:00 en 12:30 trouwens.
19:00 tot 19:30 zeiden ze vanmorgen aan te telefoon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:52 schreef internal het volgende:
Hoe laat is doorgaans HVN, misschien dat ik dan ook wel ff kijk.
Klacht: TS dwingt mij om SBS6 te kijkenEN HVN.
Kan je het voor me videotapen (doe maar op een band met die 5 ferarri's)? ik vrees dat ik nog niet uit de kroeg ben dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
19:00 tot 19:30 zeiden ze vanmorgen aan te telefoon.
In de TV-gids staat alleen van 19:00 tot 19:20
[..]
De start van SSB's showbizcarriere, en wij waren erbij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik post even 1.5 uur niet meer, SBS6 / Hart van Nederland is hier over 10 minuten![]()
![]()
Ik ben zenuwachtig____ !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl je op tv bent (terwijl een vriend met de directeur van de verzekering belt en hem vertelt dat hij voor 150000 euro zijn muil houdt) de hele verzekeringsmaatschappei zwart praten over "ervaringen" met ze, dat ze je zelfs een keer bestolen hebben, en dat je bedreigd bent en ga maar door...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
BelHart
van
Nederland
, noem de naam van je verzekeraar in de reportage en je hebt je geld.
Alleen als de 1 april grap was dat het geen 1 april grap was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:43 schreef fonsoy het volgende:
SSB![]()
Ik vind dat dit voorval onze arme TS heeft geholpen aan een ereplaats in KLB
mensen die nog steeds niet weten dat dit een slechte 1 april grap is..quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef Mirjam het volgende:
mensen die nog steeds niet weten dat je nooooooit slachtoffers van een ongeval in je auto moet zetten..![]()
Dat maakt niet uit, je moet gewoon nooit slachtoffers in je auto laten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
mensen die nog steeds niet weten dat dit een slechte 1 april grap is..![]()
Vertel me waarom niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je moet gewoon nooit slachtoffers in je auto laten.
ja idd, ik zou het eerlijk gezegd ook doen, zeker als de auto van diegene niet veilig meer is.quote:
moet dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Dutchlike het volgende:
Ik zie eigenlijk niks staan op google met de zoekterm 30 maart 2011 ongeval A7.
Alsof ieder aanrijdinkje dat goed afloopt hoofdpaginanieuws isquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Dutchlike het volgende:
Omdat het standaard procedure is dat ze je auto openknippen al heeft het slachtoffers alleen maar een stijve nek.quote:
da's wel een goeie, al weten ze dat het waarschijnlijk niet echt is, ze zullen die woutenwagen aan gort moeten knippen. deze gaat in het 'gebruiken in tijden van nood'-arsenaal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
TS is eigenlijk het slachtoffer van het ongeluk, dus deze had beter over nekpijn kunnen klagen in de politieauto
Als het SSB is wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:27 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Alsof ieder aanrijdinkje dat goed afloopt hoofdpaginanieuws is
dat komt omdat er op de A7 op 30 maart op dat tijdstip ter hoogte van Purmerend ook helemaal geen ongeluk was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:24 schreef Dutchlike het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
TS is eigenlijk het slachtoffer van het ongeluk, dus deze had beter over nekpijn kunnen klagen in de politieauto
Het zit je hoog he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
dat komt omdat er op de A7 op 30 maart op dat tijdstip ter hoogte van Purmerend ook helemaal geen ongeluk was.
Neehoor maar hij hapt zo lekker.quote:
Lijkt me niet hetzelfde ongeluk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Stefan het volgende:
http://www.webregio.nl/wa(...)-bij-ongeluk-a7.aspx
Whut?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:34 schreef Dutchlike het volgende:
Straks zullen we op SBS zien dat het allemaal niet waar is, dan is het zo van ha! iets op fok en dit en dat en dan hebben we allemaal eventjes SBS gekeken.
no kiddingquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Stefan het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit verhaal komt me erg bekend voor. Heb ik eerder iets over gelezen op Fok volgens mij. Iemand die ook zo stom was om het slachtoffer in zijn auto te zetten en toen is zijn dak ook open geknipt, maar dat is zeker al enkele maanden geleden.
Volgens mij stond zoiets een weekje of wat geleden in een krant.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit verhaal komt me erg bekend voor. Heb ik eerder iets over gelezen op Fok volgens mij. Iemand die ook zo stom was om het slachtoffer in zijn auto te zetten en toen is zijn dak ook open geknipt, maar dat is zeker al enkele maanden geleden.
Volgens mij heeft TS een mevrouw aangevallen met zijn voertuig, geen meneer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Stefan het volgende:
Dat was de 29ste.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:37 schreef Stefan het volgende:
Heeft ook op Fok gestaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef drumstickNL het volgende:
TS je identiteit is bekend op FOK! nu.
gehele naam staat in de telegraafquote:
Dat artikel is 3 jaar oud.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gehele naam staat in de telegraaf
als dat werkelijk TS is
nja daarom werd die opmerking gemaakt, ik maakte hem overigens nietquote:
Goh, die hebben dus al even met de advocaat gesproken. Ik vind het echt zielig, je helpt haar, en dan krijg je stank voor dank.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, gisteravond gebeld.
Ik kan hier gewoon niet bij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef Ra-z het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)er_dat_je_iemand_hel
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?topic=23705.0
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=94487
http://www.waarmaarraar.n(...)ost_redder_auto.html
Brandweer knipt auto reddende engel open
Omdat
Het was een soort vergader / koffiekamer wat direct aan zijn kantoor zat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef internal het volgende:
Is dat het hoofdkantoor? Lijkt wel bij hem thuis
TinEye, maar die vindt niks.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef internal het volgende:
hoe heet die website waarmee je plaatjes kan opsporen ook alweer?
TS kon geen betere foto googlenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef internal het volgende:
Is dat het hoofdkantoor? Lijkt wel bij hem thuis
http://www.tineye.com/sea(...)e0bdcaa312d996ec799/quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef internal het volgende:
hoe heet die website waarmee je plaatjes kan opsporen ook alweer?
We zullen rond 7en zien of het echt of niet is. Ik hoop er wel opquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme Tinyeye vindt toch niksnja dan geloven jullie het niet.
Ik ben zelf alleen wel benieuwd wat er na de uitzending gaat gebeuren.
Dit ook jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef Redskillz het volgende:
Hij laat alleen iedereen nog even naar een tokkiezender kijken... en dan pas valt er wat te lachen.
Daar heb jij het plaatje op uitgezocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme Tinyeye vindt toch niksnja dan geloven jullie het niet.
Dan verdien je een paar biertjes lijkt me. En als we je niet zien, dan verdienen wij er een paarquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben zelf alleen wel benieuwd wat er na de uitzending gaat gebeuren.
Ah. Dat komt goed uit. Iemand hier op het forum werkt voor Ditzo. Even navragen of die man de directeur is!quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Dat komt goed uit. Iemand hier op het forum werkt voor Ditzo. Even navragen of die man de directeur is!
Dat is niet de man die ik gesproken heb.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef znarch het volgende:
Dit is de algemeen directeur van Ditzo:
[ afbeelding ]
Goh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is niet de man die ik gesproken heb.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Rectum het volgende:
Daar gaat het laatste restje geloofwaardigheid.
Dat is de algemeen directeur ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is Peter Hoitinga zie ik net.
TS had contact met de eindbaas.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef znarch het volgende:
Dit is de algemeen directeur van Ditzo:
[ afbeelding ]
http://www.linkedin.com/in/hoitinga
Wim Nieuwendijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is de naam van de geïnterviewde meneer dan?
Zeist, vlak naast Utrecht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Palomar het volgende:
Waar zit dat hoofdkantoor van Ditzo dan?
En waar werk jij?
Ik geloof dat ze ook zo'n uitzending gemist website hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef internal het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel toegang heb tot een tv rond 7enIk wil het wel zien.
En dan denktie wat een eikel, en krijgt hij een nieuwe van de leasemaatschappij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:11 schreef fvandersluis het volgende:
Mocht je geen geld krijgen, dan breek je in in de auto van de directeur van de verzekeringsmaatschappei, daar ga je in zitten.
Draai 112, zeg dat je net ineens wakker word in een auto, met enorme nekpijn. (zeg erbij dat op een ongeluk lijkt door het gebroken raam)
Heeft volgens mij vooral met de rugwervels te maken die niet mogen buigen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef fvandersluis het volgende:
Eigenlijk wel bullshit als je er over na denkt, ze kunnen best wel iemand eventjes uit die auto tilen zonder dat die nek wiebelt, gewoon kwestie van vast tapen. Mooi is dat, krijgt bij jou thuis iemand last van zn nek, moet het dak van je huis af... overdrijven is ook een vak...
dan tape je die ook vastquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heeft volgens mij vooral met de rugwervels te maken die niet mogen buigen.
Ze willen je fixeren op een wervelplank, en dat loopt wat lastig hèquote:
Hoe wou je dat doen?quote:
quote:
quote:
Gelukkig kan ik eerst de reacties op FOK! lezen en daarna besluiten om dan HVN via die site op te zoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze ook zo'n uitzending gemist website hebben.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Heeft ook op Fok gestaan
Brandweer knipt auto reddende engel open
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef internal het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik eerst de reacties op FOK! lezen en daarna besluiten om dan HVN via die site op te zoeken.
En dan zometeen al die domme Fok!ertjes uitlachen dat ze SBS6 hebben gekeken, de enige echte Fok! bash zenderquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, moet om half 8 naar de sportschool, maar ik wil dit zien! Van tevoren maar ff omkleden en om 19u de tv inschakelen
De directeur van Ditzo heeft geen leaseauto.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan denktie wat een eikel, en krijgt hij een nieuwe van de leasemaatschappij.
Oh de directeur. Ach, die zal vast genoeg centjes hebben voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De directeur van Ditzo heeft geen leaseauto.
Ja deeltje 2 he!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef kort het volgende:
De OP van de vorige topic komt me TE bekend voor. Dit is een lemming.
Ik had ook zoiets van ''eerst zien, dan geloven''. Daarom ga ik over 3 minuten SBS 6 kijkenquote:
Vertel het hier ik kan niet kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb hem op sbs 6 staan.. spannendben benieuwd ssb
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb hem op sbs 6 staan.. spannendben benieuwd ssb
Het begint!quote:
iets over een gestolen tas en iemand die dood isquote:
TS, als dit een grap is, heb je ons allemaal tukquote:
Als dit een grap is, is je ''sociale'' (voor zover dat kan) leven op FOK ten einde lolquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik ben gewoon zenuwachtig om mezelf te zienhahaha
heb je wel nette kleren aangedaan enzo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik ben gewoon zenuwachtig om mezelf te zienhahaha
18 sept 2009quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Iemand in je auto zetten na ongeval: NIET DOEN
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef Meneer_du_bir het volgende:
ja ik was den cameraman voor SSB ja moest wel velen photoshop doen hor :$ srry ssb nie lullug
Jeppers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pfff.. duurt altijd lang als je moet wachten
en dat allemaal voor jouquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het duurt tot 19:20 man
Zo lang SBS6 kijken!
Ik heb alles over om SSB te zien op tvquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het duurt tot 19:20 man
Zo lang SBS6 kijken!
NOT.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef fathank het volgende:
Haha daar issie dan. In het echt issie nog veel lelijker als je zou denken op FOK!.
ZET NU AANquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef Jotel het volgende:
Is dit echt? komt TS op de tokkiezender SBS6? Hoe laat SSB?
Ik moest lollen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |