Gisteren reed ik terug van mijn werk op de A7.
Ik reed relax op de linkerbaan, tot plots iemand van de rechter rijstrook opeens haar voorganger wilde inhalen.
Dit deed zij zonder goed te kijken waardoor ze tegen mij aan knalde !
De botsing was niet heel erg hard, maar ze kwam met haar achterkant van de auto precies tegen mijn voorkant aan, waardoor het meisje in de kleine Suzuki Alto in een slip raakte.
Ik ben direct op de rem gegaan en ben de berm aan de linkerkant van de snelweg ingereden.
Het meisje in de Alto draaide 1.5 rondje en klapte redelijk hard tegen de vangrail.
Ik stond zelf als stil in de berm en ben naar haar auto gerend waar rook onder de motorkap vandaan kwam !
Ik maakte het portier open en vroeg hoe het met haar ging.
Op een kleine hoofdwond na ging het goed vertelde ze.
Ik heb haar een hand gegeven zodat ze uit haar auto kon komen.
Vervolgens heb ik gevraagd of ze bij mij in de auto wilde komen zitten totdat de politie / brandweer / ambulance / sleepdienst / ANWB of whatever er zou zijn.
e vertelde dat ze het koud had dus gaf ik haar een deken die ik standaard achter in mijn auto heb liggen.
Ook had ik toevallig een thermoskannetje koffie bij me waar ik haar een bekertje van gaf.
Na de politie gebeld te hebben vertelde ze me dat ze misselijk was en pijn in haar nek en rug had.
Ik heb haar op de achterbank gelegd en haar hoofd stil gehouden tot de politie er was.
De politie dacht direct aan letsel aan haar nek en / of rug en belde de brandweer.
Na 15 minuten was de brandweer ter plaatse die vertelde dat het te gevaarlijk was om haar uit mijn auto te tillen.
Dit zou blijvend letsel (verlamming) kunnen veroorzaken.
Vandaar dat ze besloten om het achterportier en een deel van mijn dak uit de auto te knippen.
WTF !!!!

?!?!
Ik protesteerde nog maar werd weggehouden door de politie die ter plaatsen was !
De brandweer was ongeveer een ruime 15 minuten bezig, en het meisje werd mijn auto uit getild.
Vervolgens werd mijn auto weggesleept met een sleepwagen en werd ik naar huis gebracht met de politiewagen !
Vandaag ben ik een beetje bijgekomen van de schrik en heb ik contact opgenomen met de contactpersoon van mijn auto verzekering !
Deze vertelde mij dat ik het slachtoffer in haar eigen auto had moeten laten liggen, terwijl deze deels in brand stond (!!!)
Omdat ik niet full risk verzekerd ben wordt het niet vergoed, terwijl mijn auto nu dus total-loss verklaard is !
Serieus, dit is de laatste keer dat ik iemand help !
De volgende keer laat ik iemand wel gewoon rotten en steek ik geen hand meer uit

Wat een vuile naaistreek dit zeg, gadverdamme

!!!