Ik kan hier gewoon niet bij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef Ra-z het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)er_dat_je_iemand_hel
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php?topic=23705.0
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=94487
http://www.waarmaarraar.n(...)ost_redder_auto.html
Brandweer knipt auto reddende engel open
Omdat
Het was een soort vergader / koffiekamer wat direct aan zijn kantoor zat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef internal het volgende:
Is dat het hoofdkantoor? Lijkt wel bij hem thuis
TinEye, maar die vindt niks.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef internal het volgende:
hoe heet die website waarmee je plaatjes kan opsporen ook alweer?
TS kon geen betere foto googlenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef internal het volgende:
Is dat het hoofdkantoor? Lijkt wel bij hem thuis
http://www.tineye.com/sea(...)e0bdcaa312d996ec799/quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef internal het volgende:
hoe heet die website waarmee je plaatjes kan opsporen ook alweer?
We zullen rond 7en zien of het echt of niet is. Ik hoop er wel opquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme Tinyeye vindt toch niksnja dan geloven jullie het niet.
Ik ben zelf alleen wel benieuwd wat er na de uitzending gaat gebeuren.
Dit ook jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef Redskillz het volgende:
Hij laat alleen iedereen nog even naar een tokkiezender kijken... en dan pas valt er wat te lachen.
Daar heb jij het plaatje op uitgezocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme Tinyeye vindt toch niksnja dan geloven jullie het niet.
Dan verdien je een paar biertjes lijkt me. En als we je niet zien, dan verdienen wij er een paarquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben zelf alleen wel benieuwd wat er na de uitzending gaat gebeuren.
Ah. Dat komt goed uit. Iemand hier op het forum werkt voor Ditzo. Even navragen of die man de directeur is!quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Dat komt goed uit. Iemand hier op het forum werkt voor Ditzo. Even navragen of die man de directeur is!
Dat is niet de man die ik gesproken heb.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef znarch het volgende:
Dit is de algemeen directeur van Ditzo:
[ afbeelding ]
Goh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is niet de man die ik gesproken heb.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Rectum het volgende:
Daar gaat het laatste restje geloofwaardigheid.
Dat is de algemeen directeur ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is Peter Hoitinga zie ik net.
TS had contact met de eindbaas.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef znarch het volgende:
Dit is de algemeen directeur van Ditzo:
[ afbeelding ]
http://www.linkedin.com/in/hoitinga
Wim Nieuwendijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is de naam van de geïnterviewde meneer dan?
Zeist, vlak naast Utrecht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Palomar het volgende:
Waar zit dat hoofdkantoor van Ditzo dan?
En waar werk jij?
Ik geloof dat ze ook zo'n uitzending gemist website hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef internal het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel toegang heb tot een tv rond 7enIk wil het wel zien.
En dan denktie wat een eikel, en krijgt hij een nieuwe van de leasemaatschappij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:11 schreef fvandersluis het volgende:
Mocht je geen geld krijgen, dan breek je in in de auto van de directeur van de verzekeringsmaatschappei, daar ga je in zitten.
Draai 112, zeg dat je net ineens wakker word in een auto, met enorme nekpijn. (zeg erbij dat op een ongeluk lijkt door het gebroken raam)
Heeft volgens mij vooral met de rugwervels te maken die niet mogen buigen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef fvandersluis het volgende:
Eigenlijk wel bullshit als je er over na denkt, ze kunnen best wel iemand eventjes uit die auto tilen zonder dat die nek wiebelt, gewoon kwestie van vast tapen. Mooi is dat, krijgt bij jou thuis iemand last van zn nek, moet het dak van je huis af... overdrijven is ook een vak...
dan tape je die ook vastquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heeft volgens mij vooral met de rugwervels te maken die niet mogen buigen.
Ze willen je fixeren op een wervelplank, en dat loopt wat lastig hèquote:
Hoe wou je dat doen?quote:
quote:
quote:
Gelukkig kan ik eerst de reacties op FOK! lezen en daarna besluiten om dan HVN via die site op te zoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze ook zo'n uitzending gemist website hebben.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Heeft ook op Fok gestaan
Brandweer knipt auto reddende engel open
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef internal het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik eerst de reacties op FOK! lezen en daarna besluiten om dan HVN via die site op te zoeken.
En dan zometeen al die domme Fok!ertjes uitlachen dat ze SBS6 hebben gekeken, de enige echte Fok! bash zenderquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, moet om half 8 naar de sportschool, maar ik wil dit zien! Van tevoren maar ff omkleden en om 19u de tv inschakelen
De directeur van Ditzo heeft geen leaseauto.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan denktie wat een eikel, en krijgt hij een nieuwe van de leasemaatschappij.
Oh de directeur. Ach, die zal vast genoeg centjes hebben voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De directeur van Ditzo heeft geen leaseauto.
Ja deeltje 2 he!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef kort het volgende:
De OP van de vorige topic komt me TE bekend voor. Dit is een lemming.
Ik had ook zoiets van ''eerst zien, dan geloven''. Daarom ga ik over 3 minuten SBS 6 kijkenquote:
Vertel het hier ik kan niet kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb hem op sbs 6 staan.. spannendben benieuwd ssb
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb hem op sbs 6 staan.. spannendben benieuwd ssb
Het begint!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |