Heeft volgens mij vooral met de rugwervels te maken die niet mogen buigen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef fvandersluis het volgende:
Eigenlijk wel bullshit als je er over na denkt, ze kunnen best wel iemand eventjes uit die auto tilen zonder dat die nek wiebelt, gewoon kwestie van vast tapen. Mooi is dat, krijgt bij jou thuis iemand last van zn nek, moet het dak van je huis af... overdrijven is ook een vak...
dan tape je die ook vastquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heeft volgens mij vooral met de rugwervels te maken die niet mogen buigen.
Ze willen je fixeren op een wervelplank, en dat loopt wat lastig hèquote:
Hoe wou je dat doen?quote:
quote:
quote:
Gelukkig kan ik eerst de reacties op FOK! lezen en daarna besluiten om dan HVN via die site op te zoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze ook zo'n uitzending gemist website hebben.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Heeft ook op Fok gestaan
Brandweer knipt auto reddende engel open
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef internal het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik eerst de reacties op FOK! lezen en daarna besluiten om dan HVN via die site op te zoeken.
En dan zometeen al die domme Fok!ertjes uitlachen dat ze SBS6 hebben gekeken, de enige echte Fok! bash zenderquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, moet om half 8 naar de sportschool, maar ik wil dit zien! Van tevoren maar ff omkleden en om 19u de tv inschakelen
De directeur van Ditzo heeft geen leaseauto.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan denktie wat een eikel, en krijgt hij een nieuwe van de leasemaatschappij.
Oh de directeur. Ach, die zal vast genoeg centjes hebben voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De directeur van Ditzo heeft geen leaseauto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |