Ah. Dat komt goed uit. Iemand hier op het forum werkt voor Ditzo. Even navragen of die man de directeur is!quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Dat komt goed uit. Iemand hier op het forum werkt voor Ditzo. Even navragen of die man de directeur is!
Dat is niet de man die ik gesproken heb.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef znarch het volgende:
Dit is de algemeen directeur van Ditzo:
[ afbeelding ]
Goh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is niet de man die ik gesproken heb.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Rectum het volgende:
Daar gaat het laatste restje geloofwaardigheid.
Dat is de algemeen directeur ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is Peter Hoitinga zie ik net.
TS had contact met de eindbaas.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef znarch het volgende:
Dit is de algemeen directeur van Ditzo:
[ afbeelding ]
http://www.linkedin.com/in/hoitinga
Wim Nieuwendijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is de naam van de geïnterviewde meneer dan?
Zeist, vlak naast Utrecht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Palomar het volgende:
Waar zit dat hoofdkantoor van Ditzo dan?
En waar werk jij?
Ik geloof dat ze ook zo'n uitzending gemist website hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef internal het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel toegang heb tot een tv rond 7enIk wil het wel zien.
En dan denktie wat een eikel, en krijgt hij een nieuwe van de leasemaatschappij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:11 schreef fvandersluis het volgende:
Mocht je geen geld krijgen, dan breek je in in de auto van de directeur van de verzekeringsmaatschappei, daar ga je in zitten.
Draai 112, zeg dat je net ineens wakker word in een auto, met enorme nekpijn. (zeg erbij dat op een ongeluk lijkt door het gebroken raam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |