No uquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef suzi1 het volgende:
nee, je laat weer zien hoe triest je bent
Bij mijn weten zit het inderdaad zo in elkaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Effe over die missie: De trouwerij is dus nep, en de medebewoners denken dat die echt is?
ik heb geen idee, snap er niks meer vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Effe over die missie: De trouwerij is dus nep, en de medebewoners denken dat die echt is?
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef Vultarian het volgende:
best triest dat je de hele vorige cos had om na te denken over een titel en dan met deze komt...
Ja maar dan komt het zeker geloofwaardig over tegenover de andere bewoners [/not]quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Darklight het volgende:
Hij had haar een ring gegevn ja, maar zij weten zelf toch niet dat ze vanavond moeten trouwen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Darakka het volgende:
Wat ziet zij er toch uit he, bah bah
HUP NAAR HUIS
[ afbeelding ]
Zou me niet verbazenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef pointer2 het volgende:
Heeft Monique gehoord dat Maik vanavond terug komt? Ze is zo vrolijk!
die "man" die zou je toch he? wat een vreselijke nerd is dat !!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
Faalex of er nog duurdere vis bestaat dan paling. Echt hè?
Dat lijkt me heel erg sterk. Ik denk dat ze de opdracht hebben gehad om net te doen alsof ze denken dat het echt is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
ik geloof er geen zak van dat er vanavond iets over een huwelijk komt. zoveel tijd hebben ze niet en het gaat om de nominaties vanavond.. of het moet om maik en mo gaan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar dan komt het zeker geloofwaardig over tegenover de andere bewoners [/not]
We krijgen vast een vrijgezellenfuif met oud-Hollandsche spelletjes....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
die trouwerij word weer zo'n 3e hands opdracht let maar op
Aardappelpoepen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We krijgen vast een vrijgezellenfuif met oud-Hollandsche spelletjes....
Ja en als dat zo is is het dus een dikke vette: 1 APRIL GRAPquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk. Ik denk dat ze de opdracht hebben gehad om net te doen alsof ze denken dat het echt is.
Zodat wij, die zij zien als labiele kijkers, ook gaan geloven dat het echt is.
le troisquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
Waar hopen we vanavond op?
- Terugkomst Maik en/of Jo?
- Een rellende ruzie?
- Leuke telefoon opdrachten??
Share!!
Als je van de alcohol niet meer op je benen kan staan inderdaad..quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja en als dat zo is is het dus een dikke vette: 1 APRIL GRAP
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
- Een rellende ruzie?
Share!!
Maik en Jo terug, vaag vrijgezellenfeest, drank en natuurlijk telefoon, dwars door alle festiviteiten heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
- Een rellende ruzie?
Share!!
Ik MUTE hem zoveel mogelijk. Wat een loser is dat zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
die "man" die zou je toch he? wat een vreselijke nerd is dat !!
1 april is morgen. Die trouwerij zou toch vanavond plaatsvinden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja en als dat zo is is het dus een dikke vette: 1 APRIL GRAP
LaPo-dieven worden ook niet gewaardeerd, maar daar hoorde ik net ook niemand over. So seriously; I don't carequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is offtopic COS en wordt niet gewaardeerd door de mods
De dames bloemstukjes maken en hindernis-parcours en de heren sjoelen/kaarten en sigaren roken...quote:
Ja maar dan praten ze vanavond wel weer van; morgen is de echt bruiloft omdat we daar vanavond de tijd niet voor hebben enz. enz. in de dailyquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 april is morgen. Die trouwerij zou toch vanavond plaatsvinden?
je wordt vervelend arniequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
LaPo-dieven worden ook niet gewaardeerd, maar daar hoorde ik net ook niemand over. So seriously; I don't care
datquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar dan praten ze vanavond wel weer van; morgen is de echt bruiloft omdat we daar vanavond de tijd niet voor hebben enz. enz. in de daily
Het kan je niet snel genoeg gaan, dat is het juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Flow3r het volgende:
er worden zoveel topics geopend door snelle jelles; Versabommie, Bollokus en anderen, ik ben er blij mee, hoef ik zelf niet te openen, dus Meneertje mag van mij ook![]()
En als je er last van hebt open je toch niet ? Krijgen we ook geen dubbele topics
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, stop dat Off Topic gelul toch eens.![]()
On Topic: Faalex wil paprikapoeder.
je bent ziek, tijd voor een bannetje denk ik zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
WordtJij werd vervelend bij post 297;
[..]
Omdat ik duidelijk laat zien wat me dwarszit? Als je aanvallend doet moet je een reactie terug kunnen verwachten. Anders moet je niet aanvallen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
je bent ziek, tijd voor een bannetje denk ik zo
hou es op, hoe oud ben jequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij werd vervelend bij post 297;
[..]
Helemaal klaar mee idd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, stop dat Off Topic gelul toch eens.![]()
On Topic: Faalex wil paprikapoeder.
Die had jij allang moeten hebben imhoquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
je bent ziek, tijd voor een bannetje denk ik zo
Ik hoop niet perse op ruzie maar wel dat ze hun verdenkingen over de voorkeursbehandeling van Joan doorzetten. Ik neem aan dat Aaf exit gaat vanavond dus zal dit vooral van Sharon moeten komen die al eerdere malen heeft laten weten het er niet mee eens te zijn.quote:
Moet jij weten topicnaam wordt dan gewoon veranderd, kan je niks aan doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
LaPo-dieven worden ook niet gewaardeerd, maar daar hoorde ik net ook niemand over. So seriously; I don't care
Dat was toch piri-piri?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef kahaarin het volgende:
Helemaal klaar mee idd.
Die heeft hij toch zelf verstopt?
Nee, zo reageren is volwassen. Bravo hoor, en maar vallen over hoe ik aan het zeiken ben. Nee echt, kwaliteitspost, bravo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Moet jij weten topicnaam wordt dan gewoon veranderd, kan je niks aan doen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hint: http://www.spixtv.nl/live2.php
KAPPEN!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, zo reageren is volwassen. Bravo hoor, en maar vallen over hoe ik aan het zeiken ben. Nee echt, kwaliteitspost, bravo.
Secret Story goes Las Vegas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef pointer2 het volgende:
Jammer dat het een nep-huwelijk is. Ik had die koppen wel eens willen zien als het huwelijk rechtsgeldig blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hint: http://www.spixtv.nl/live2.php
Ja zou toch een giller zijn. Moeten ze nog scheiden ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Secret Story goes Las Vegas.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef pointer2 het volgende:
Jammer dat het een nep-huwelijk is. Ik had die koppen wel eens willen zien als het huwelijk rechtsgeldig blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
Ga die lui in dat huis maar beledigen, die zitten er voor.
Er wordt hier teveel gevit op Meneertje en dat mag ook wel eens stoppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
En ophouden op elkaar te fitten aub. Da's vervelend voor mensen die hier gewoon willen COS'en.
Nogmaals dank voor de medewerking.
Nee dus. On topic hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef waxmask het volgende:
Ik rook het al...RUZIE IN DE COS......![]()
![]()
![]()
Fight Fight Fight...Ik ben voor Knagsje...
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die jankbal ineens zo luidruchtig vrolijk? Wedden dat ze haar verteld hebben dat Maik vanavond terugkomt.
ze heeft vast al weer door het luikje mogen kruipen en heeft Maik allang gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die jankbal ineens zo luidruchtig vrolijk? Wedden dat ze haar verteld hebben dat Maik vanavond terugkomt.
Ik moest best lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
Gaprika of Gaaprika...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Paaaaaprika, paprika. Echt, wat een een gesprek.
de vliegen doen het werk welquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat gaat zo stinken daar op zolder
Ik denk morgen, maar niks is wat het lijkt. This program sucks.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef rico80 het volgende:
En waarom weet zij dat in 1985 de spelling van papa is aangepast... Wtf :s
quote:
Daar heb ik toch zo'n hekel aan! Mensen die met mokken en janken hen zin krijgen!! GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze heeft vast al weer door het luikje mogen kruipen en heeft Maik allang gezien
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef mazaru het volgende:
Morgen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk morgen, maar niks is wat het lijkt. This program sucks.
Dan is ze al bij hem geweest. Het bestaat niet dat ze ineens over die zogenaamde depressie heen isquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk morgen, maar niks is wat het lijkt. This program sucks.
van Kooten en de Bie zeiden het ooit; wie in een safari park van de paden gaat vraagt om moeilijkheden....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
Daar heb ik toch zo'n hekel aan! Mensen die met mokken en janken hen zin krijgen!! GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!![]()
Even gequote om het even duidelijk te maken. Nogmaals, ik wist het echt niet, sorry voor al het gezeikquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
EDIT: Ok mensen even een mededeling, ik kom er dus net achter dat mijn neefje (ook een fokker) hier minstens een half uur in de COS heeft lopen posten onder mijn naam. Ik zie dat ie flink heeft zitten kutten, sorry daarvoor maar ik wist het echt niet, Heb hem net een trap onder zijn hol gegeven en nu zit ík weer achter het toetsenbord, de énige échte Arniealberts.
IK BEN ER!
Niet met Maik?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
Kijk straks naar je dubbele portie Secret Story.
Een extra lange Secret Story avond op Net5! Om 19:30 uur zie je in de daily show wat er met Joanna is gebeurd, welke bijzondere missie Laura krijgt en hoe de bewoners een zeer bijzonder dansend bezoek ontvangen. Vanaf 20:30 uur begint de zevende eliminatieshow. Wie moet het Huis der Geheimen verlaten? Je ziet het vanavond op Net5!
Hoeveel mensen van de redactie zullen wel niet gesprongen zijn ondertussen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Urb het volgende:
Thanks voor je stream-verslagen weer vandaag Heksje, maar weinig gemist vandaag dus.
Had waarschijnlijk van het balkon gesprongen als ik nog een hele dag naar Mo's huilie huilie had gekeken
inpakken krengquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Morgen?
dan hoop ik dat ze Mo aan haar dreigementen houden, ze zou vanavond vertrekken als Maik vandaag niet terug kwam.
"Wil Monique naar de kamer van de Waarheid komen"
en dan staat daar haar koffer klaar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
EDIT: Ok mensen even een mededeling, ik kom er dus net achter dat mijn neefje (ook een fokker) hier minstens een half uur in de COS heeft lopen posten onder mijn naam. Ik zie dat ie flink heeft zitten kutten, sorry daarvoor maar ik wist het echt niet, Heb hem net een trap onder zijn hol gegeven en nu zit ík weer achter het toetsenbord, de énige échte Arniealberts.
IK BEN ER!
Die bewaren ze voor de live-show natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
Wat is het weer gezellig hier en op de streams.![]()
Still no sign of jo and maik? Ze hebben nog maar 1,5 uur!
die meid heeft echt nooit gepuberdquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Urb het volgende:
Mo hoopt eigelijk niet dat Maik en Jo samen op een kamer zitten omdat jeweetwel...
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Urb het volgende:
Thanks voor je stream-verslagen weer vandaag Heksje, much appriciated maar weinig gemist vandaag dus.![]()
Had waarschijnlijk van het balkon gesprongen als ik nog een hele dag naar Mo's huilie huilie had gekeken
Niet grappig. Ik ben echt boosquote:
Gier weet toch alles?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura weet zeker dat Maik nooi iets met Jo zou doen. As if.
Foto's van je moeder anders geloof ik het niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik ben echt boos
Maar Jo wél met Maik denk ik zomaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura weet zeker dat Maik nooi iets met Jo zou doen. As if.
we zullen de cos goed bijhouden voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Ransjih het volgende:
verdorie, de eerste liveshow die ik wil zien moet ik werken
Ja, daarom baalde ze ook dat Jo weg was, niet omdat ze Jo zal missen ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Mo is gewoon bang dat jo en maik iets beginnen.![]()
Hoe ziek in je hoofd kun je zijn?!
Ah nee niet de 'Foto's van' op mij uitproberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Foto's van je moeder anders geloof ik het niet...
geweldigquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zullen de cos goed bijhouden voor je
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.php
http://www.spixtv.nl/live2.php
Zij wacht op Flip.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar Jo wél met Maik denk ik zomaar.
Ze wil weer haar Shirley Temple lookquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en de krultangen gaan weer verder
In welke plaats zaten ze ook al weer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef ZaZoe het volgende:
Zaterdag in Nederland 23°C
Zaterdag in Portugal 19°C
Al wel te verstaan een paar uur, ze heeft wel vanmiddag met dat mooie weer op haar bed gezeten met haar bikini aan....Tja wat moet je anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik ben echt boosMaar ja had mijn laptop gewoon uit moeten zetten, had het kunnen verwachten...
Anyway, ontopic valt het me op dat Laura al een hele poos uit haar bed is. Yay!
Dat is pas met het spel bezig zijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Day het volgende:
Zo'n verdriet om haar maik, maar wel nog met nominaties bezig zijn. Of laura even tegen alex wil zeggen dat maik met hem en mo in finale te zitten.
Mo was zelfs tijdens het vrijen met Maik nog over de nominaties en de hints aan het praten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Day het volgende:
Zo'n verdriet om haar maik, maar wel nog met nominaties bezig zijn. Of laura even tegen alex wil zeggen dat maik met hem en mo in finale te zitten.
en de c1000!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mo was zelfs tijdens het vrijen met Maik nog over de nominaties en de hints aan het praten.
Weet ik eigenlijk niet, ik gok ergens in het zuiden tussen Lissabon en Faroquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In welke plaats zaten ze ook al weer?
ben benieuwd wanneer de eerste roept:"dr zitten graten in "quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Darakka het volgende:
Waarom zit Laura in ondergoed?
Nu ze op de helft is denkt ze slim te spelen door eindelijk wat bloot te laten zien?
Ik zal om de 2 uur daar wel een post maken met "Er is niks gebeurt..."quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Fok, Heksje ook namens mij bedankt voor de streamverslagen, jammer dat bij deze rls er weinig mensen streamverslagen schrijven, dus bedankt!![]()
En wat heerlijk om Karim weer in zijn onderbroek te zien rondlopen, Laura doet ook al mee aan de rage.....willen ze solliciteren naar ondergoed model?
uhuh sure surequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik ben echt boosMaar ja had mijn laptop gewoon uit moeten zetten, had het kunnen verwachten...
Anyway, ontopic valt het me op dat Laura al een hele poos uit haar bed is. Yay!
Dat was echt episch ja, begint ze ineens over SST stickers bij de C1000 en ze gaf hem ook nog 2 keer een elleboog en/of kopstoot terwijl Maik duidelijk zin had in meer.quote:
had ze hem maar een knietje gegevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was echt episch ja, begint ze ineens over SST stickers bij de C1000 en ze gaf hem ook nog 2 keer een elleboog en/of kopstoot terwijl Maik duidelijk zin had in meer.
Met Maik misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Day het volgende:
Mo is dus zo vrolijk omdat ze weer een geruststellend gesprek gehad. Verrassend!
en ondertussen posten we er met zijn allen uren overquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Darakka het volgende:
Sharon "Dat zielige gedoe van Mo vindt Nederland ook niet leuk"
Laura "Nee is gewoon niet boeiend"
Correctie "Tis allemaal niet boeiend wat jullie doen.."
Meer zin in verhalen over de stickers bij de c1000?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was echt episch ja, begint ze ineens over SST stickers bij de C1000 en ze gaf hem ook nog 2 keer een elleboog en/of kopstoot terwijl Maik duidelijk zin had in meer.
Mijn broer is vandaag jarig dus ik was heel de tijd bezig met al die klote-visite, weet ik veel dat FOK nog ingelogd stond manquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef 2live het volgende:
[..]
en ondertussen posten we er met zijn allen uren over
En voor 10K.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Flow3r het volgende:
nee Laura muts, Maik zit in het spel voor ZICHZELF!
hoe dom om te denken dat die jongen ineens alles voor Mo zal gaan doen
Wie denk jequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
wie lag er in Laura's bed? heb ik net gemist
zeggen ze allemaal na hun rel uurtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn broer is vandaag jarig dus ik was heel de tijd bezig met al die klote-visite, weet ik veel dat FOK nog ingelogd stond man
smakelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En voor 10K.
Ik ben even eten, tot later.
Ik gok Flip hoewel hij vannacht toch in Joan's bed lag? Mss ging het niet over vannacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Stability het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal na hun rel uurtje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maargoed, ik hoor het al, dan geloof je het toch niet.
Flip is zonder het haar te vragen naar haar bed verhuist om maar dicht bij zijn baasje te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
geen idee? Ik hoorde Sharon nog zeggen; Als je bij de mannen weg had willen gaan om lekker in je eigen bed te kruipen omdat je dan beter slaapt had dat dus niet gekund.quote:
Maik heeft seks. Niks meer en niks minder. En zolang Moon er tevreden mee is kan ze door kwebbelen over alles.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Meer zin in verhalen over de stickers bij de c1000?
denk ik ook, jammer net niet gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok Flip hoewel hij vannacht toch in Joan's bed lag? Mss ging het niet over vannacht.
Tot half 8, be therequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En voor 10K.
Ik ben even eten, tot later.
ah, thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Day het volgende:
[..]
Flip is zonder het haar te vragen naar haar bed verhuist om maar dicht bij zijn baasje te zijn.
Laura zit in haar "bijna naakt" periode. ze huppelt, nou ja huppelt met die motoriek toch maar niet, maar ze zit in ieder geval al een hele middag in die bikini te "showen"quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en hup naar de slaapkamer met zijn alle
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik weet waarom Laura zo moe is, ze heeft ook al meegedaan aan de Portugese versie!
[ afbeelding ]
Wat een ondeugende gedachte,..but anyways, a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met slaapwandelen, Jo wilde in haar slaap vorige week eten gaan maken, ze stond met de koekenpan in haar hand toen ze wakker werd. Zou ze ook zin in sex kunnen hebben tijdens de wandel?, ik ben niet overtuigd dat Maik het zal afslaan, kom maar op met die spraakmakende beelden, het liefst op de plasma tijdens de live show
Ja was meer een geintje van me, omdat ik er meteen van uit ga dat áls er iemand in Laura's bed ligt dat Alex isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee? Ik hoorde Sharon nog zeggen; Als je bij de mannen weg had willen gaan om lekker in je eigen bed te kruipen omdat je dan beter slaapt had dat dus niet gekund.
Ik ga er dus van uit dat Laura bij Alex lag en er achter kwam dat ze niet in haar eigen bed kon, dus misschien lag Philip dan daar?
Oh? Ik zie echt aafke, hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Als je op de rode knop drukt bij UPC zie je een foto van Monique ipv Aafke!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik weet waarom Laura zo moe is, ze heeft ook al meegedaan aan de Portugese versie!
[ afbeelding ]
Zo'n lekker wijf.. echt als ik flip was had ik der al alle hoeken van het huis laten zien!quote:
flipje in iets van joquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
mo gaat in badjas van maik in de liveshow
En weer op jo's bed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
alle mannen gaan naar de mannenkamer, behalve flex en flip natuurlijk niet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zo'n lekker wijf.. echt als ik flip FAALEX was had ik der al alle hoeken van het huis laten zien!
En wie staat er straks goed voor paal? Juist MOquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
vandeweek heeft Flip een keer in het bed van Lau geslapen toen zij bij alex ging slapen, volgens mij was dat maandagnacht na de nominaties.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee? Ik hoorde Sharon nog zeggen; Als je bij de mannen weg had willen gaan om lekker in je eigen bed te kruipen omdat je dan beter slaapt had dat dus niet gekund.
Ik ga er dus van uit dat Laura bij Alex lag en er achter kwam dat ze niet in haar eigen bed kon, dus misschien lag Philip dan daar?
nou echt welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En wie staat er straks goed voor paal? Juist MO
gaat nergens over, ze kroop zelf bij flex in bed dus niet ze mot niet zeikenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef angeljacky het volgende:
[..]
vandeweek heeft Flip een keer in het bed van Lau geslapen toen zij bij alex ging slapen, volgens mij was dat maandagnacht na de nominaties.
lau is beledigd dat hij geen toestemming aan haar heeft gevraagd pfffff terwijl zij gewoon op geer zijn plek is gaan liggen, maar daar hoeft madam geen toestemming voor te vragen hoor.
misschien hebben ze er gewoon een beetje maik sap ingespoten ?!?!?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
mo is me iets TE vrolijk ! wat is er gebeurt?
dat is precies wat ik dacht ...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Zal wel van de stem hebben gehoord dat t niet lang meer duurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Ik zag vanmorgen een foto van hem in een shirtje van jo?quote:
Gottegot hoe erg die hond op dat bed.quote:
flip ook trouwens..wat worden we toch genept he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef MaryChey het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht ...
al die tijd zit ze te janken en te mekkeren ...en nu ....????
mijn hond knikt ook bij dit antwoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gottegot hoe erg die hond op dat bed.
Doen honden vaker als ze hun baasje missen, dan blijven ze hangen op de plaats waar ze ze laatst gezien hebben.
Als mensen dat doen dan zijn ze meestal niet goed snik
gossie... en niemand laat m uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gottegot hoe erg die hond op dat bed.
Doen honden vaker als ze hun baasje missen, dan blijven ze hangen op de plaats waar ze ze laatst gezien hebben.
Als mensen dat doen dan zijn ze meestal niet goed snik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Darakka het volgende:
Laura trekt iets "leuks" aan voor vanavond...
[ afbeelding ]
Het ligt aan de bonensoepquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef Stability het volgende:
[..]
flip ook trouwens..wat worden we toch genept he?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat voor roezelrokje word het nu weer
Ik weet al wel wat voor schoenen ze aan gaat doen*heeft iets met een kerkklok en amen te maken
)
dat doet hij vanavond aan over zijn eigen tshirt tijdens de livequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een foto van hem in een shirtje van jo?
triest he ze is echt labielquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat voor roezelrokje word het nu weer
Ik weet al wel wat voor schoenen ze aan gaat doen*heeft iets met een kerkklok en amen te maken
)
Ze komt op de tv dadelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef MaryChey het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht ...
al die tijd zit ze te janken en te mekkeren ...en nu ....????
dies lievvvvvvquote:
Volgens mij heeft ze te horen gekregen dat Maik terug komt. En nu denkt zij natuurlijk als ik hard krijs krijg ik me zin van hun.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Gespleten persoonlijkheid en omdat ze dadelijk live te zien isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Mo is keihard door de mand gevallen, en ik hoop dat haar medebewoners dit ook zien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef pointer2 het volgende:
Leuk voor Aafke, Monique heeft haar bijna de hele nacht wakker gehouden. Aafke moet vanavond weg uit het huis en moet morgen al weer vroeg met het vliegtuig mee om vervolgens bij Bart in de uitzending te gaan zitten. Dan zal Aafke wel gebroken zijn door dat gedoe van Mo. En Mo? Mo is allang niet ziek meer!!!! Die krijgt haar Maik weer terug. Puur egoïsme van dat mens.
die zien dat wel maar durven haar of Maik natuurlijk helemáal nooit meer te nominerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mo is keihard door de mand gevallen, en ik hoop dat haar medebewoners dit ook zien.
quote:
maar voor dat acteren wil ze dan ook lessen gaan volgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
mo komt er boven uit, hoogbegaafd my assacteren kan ze ook al niet
ja de andere kant dus niet, de oren vrij op rechtsquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
de haren van lau zittenn wel goed
nouquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze heeft al d'r zin. Ze wilde weten wanneer hij terugkwam en dat is d'r gewoon verteld. D'r principes en familie zijn ineens niet meer belangrijk. Daarom is ze zo vrolijk. Nog 1 nachtje slapen en dan is d'r man terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze te horen gekregen dat Maik terug komt. En nu denkt zij natuurlijk als ik hard krijs krijg ik me zin van hun.
welkequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Misiuuu het volgende:
Die schoenen van Aafke! Ver-schri-ke-lijk!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura heeft dus ook al in Boer zoekt Vrouw gezeten zie ik nu ineens!
[ afbeelding ]
Nee die schoenen van Mo dan..quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Misiuuu het volgende:
Jammer dat ze de 2 pipi langkous staartjes niet meer doet, stond haar zo goeddddquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura heeft dus ook al in Boer zoekt Vrouw gezeten zie ik nu ineens!
[ afbeelding ]
alles beter dan die kerkschoenen van laura hequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Misiuuu het volgende:
hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jammer dat ze de 2 pipi langkous staartjes niet meer doet, stond haar zo goedddd
Gelukkig ben ik niet de enigste, echt horrorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Misiuuu het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Welke heeft ze aan de witte laarzen? Of de gouden :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |