Zij wacht op Flip.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar Jo wél met Maik denk ik zomaar.
Ze wil weer haar Shirley Temple lookquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en de krultangen gaan weer verder
In welke plaats zaten ze ook al weer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef ZaZoe het volgende:
Zaterdag in Nederland 23°C
Zaterdag in Portugal 19°C
Al wel te verstaan een paar uur, ze heeft wel vanmiddag met dat mooie weer op haar bed gezeten met haar bikini aan....Tja wat moet je anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik ben echt boosMaar ja had mijn laptop gewoon uit moeten zetten, had het kunnen verwachten...
Anyway, ontopic valt het me op dat Laura al een hele poos uit haar bed is. Yay!
Dat is pas met het spel bezig zijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Day het volgende:
Zo'n verdriet om haar maik, maar wel nog met nominaties bezig zijn. Of laura even tegen alex wil zeggen dat maik met hem en mo in finale te zitten.
Mo was zelfs tijdens het vrijen met Maik nog over de nominaties en de hints aan het praten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Day het volgende:
Zo'n verdriet om haar maik, maar wel nog met nominaties bezig zijn. Of laura even tegen alex wil zeggen dat maik met hem en mo in finale te zitten.
en de c1000!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mo was zelfs tijdens het vrijen met Maik nog over de nominaties en de hints aan het praten.
Weet ik eigenlijk niet, ik gok ergens in het zuiden tussen Lissabon en Faroquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In welke plaats zaten ze ook al weer?
ben benieuwd wanneer de eerste roept:"dr zitten graten in "quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Darakka het volgende:
Waarom zit Laura in ondergoed?
Nu ze op de helft is denkt ze slim te spelen door eindelijk wat bloot te laten zien?
Ik zal om de 2 uur daar wel een post maken met "Er is niks gebeurt..."quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoi Fok, Heksje ook namens mij bedankt voor de streamverslagen, jammer dat bij deze rls er weinig mensen streamverslagen schrijven, dus bedankt!![]()
En wat heerlijk om Karim weer in zijn onderbroek te zien rondlopen, Laura doet ook al mee aan de rage.....willen ze solliciteren naar ondergoed model?
uhuh sure surequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik ben echt boosMaar ja had mijn laptop gewoon uit moeten zetten, had het kunnen verwachten...
Anyway, ontopic valt het me op dat Laura al een hele poos uit haar bed is. Yay!
Dat was echt episch ja, begint ze ineens over SST stickers bij de C1000 en ze gaf hem ook nog 2 keer een elleboog en/of kopstoot terwijl Maik duidelijk zin had in meer.quote:
had ze hem maar een knietje gegevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was echt episch ja, begint ze ineens over SST stickers bij de C1000 en ze gaf hem ook nog 2 keer een elleboog en/of kopstoot terwijl Maik duidelijk zin had in meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |