No uquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef suzi1 het volgende:
nee, je laat weer zien hoe triest je bent
Bij mijn weten zit het inderdaad zo in elkaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Effe over die missie: De trouwerij is dus nep, en de medebewoners denken dat die echt is?
ik heb geen idee, snap er niks meer vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Effe over die missie: De trouwerij is dus nep, en de medebewoners denken dat die echt is?
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef Vultarian het volgende:
best triest dat je de hele vorige cos had om na te denken over een titel en dan met deze komt...
Ja maar dan komt het zeker geloofwaardig over tegenover de andere bewoners [/not]quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Darklight het volgende:
Hij had haar een ring gegevn ja, maar zij weten zelf toch niet dat ze vanavond moeten trouwen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Darakka het volgende:
Wat ziet zij er toch uit he, bah bah
HUP NAAR HUIS
[ afbeelding ]
Zou me niet verbazenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef pointer2 het volgende:
Heeft Monique gehoord dat Maik vanavond terug komt? Ze is zo vrolijk!
die "man" die zou je toch he? wat een vreselijke nerd is dat !!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
Faalex of er nog duurdere vis bestaat dan paling. Echt hè?
Dat lijkt me heel erg sterk. Ik denk dat ze de opdracht hebben gehad om net te doen alsof ze denken dat het echt is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
ik geloof er geen zak van dat er vanavond iets over een huwelijk komt. zoveel tijd hebben ze niet en het gaat om de nominaties vanavond.. of het moet om maik en mo gaan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar dan komt het zeker geloofwaardig over tegenover de andere bewoners [/not]
We krijgen vast een vrijgezellenfuif met oud-Hollandsche spelletjes....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
die trouwerij word weer zo'n 3e hands opdracht let maar op
Aardappelpoepen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We krijgen vast een vrijgezellenfuif met oud-Hollandsche spelletjes....
Ja en als dat zo is is het dus een dikke vette: 1 APRIL GRAPquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk. Ik denk dat ze de opdracht hebben gehad om net te doen alsof ze denken dat het echt is.
Zodat wij, die zij zien als labiele kijkers, ook gaan geloven dat het echt is.
le troisquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
Waar hopen we vanavond op?
- Terugkomst Maik en/of Jo?
- Een rellende ruzie?
- Leuke telefoon opdrachten??
Share!!
Als je van de alcohol niet meer op je benen kan staan inderdaad..quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja en als dat zo is is het dus een dikke vette: 1 APRIL GRAP
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
- Een rellende ruzie?
Share!!
Maik en Jo terug, vaag vrijgezellenfeest, drank en natuurlijk telefoon, dwars door alle festiviteiten heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
- Een rellende ruzie?
Share!!
Ik MUTE hem zoveel mogelijk. Wat een loser is dat zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
die "man" die zou je toch he? wat een vreselijke nerd is dat !!
1 april is morgen. Die trouwerij zou toch vanavond plaatsvinden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja en als dat zo is is het dus een dikke vette: 1 APRIL GRAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |