gossie... en niemand laat m uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gottegot hoe erg die hond op dat bed.
Doen honden vaker als ze hun baasje missen, dan blijven ze hangen op de plaats waar ze ze laatst gezien hebben.
Als mensen dat doen dan zijn ze meestal niet goed snik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Darakka het volgende:
Laura trekt iets "leuks" aan voor vanavond...
[ afbeelding ]
Het ligt aan de bonensoepquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef Stability het volgende:
[..]
flip ook trouwens..wat worden we toch genept he?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat voor roezelrokje word het nu weer
Ik weet al wel wat voor schoenen ze aan gaat doen*heeft iets met een kerkklok en amen te maken
)
dat doet hij vanavond aan over zijn eigen tshirt tijdens de livequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een foto van hem in een shirtje van jo?
triest he ze is echt labielquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
mo gaat in badjas van maik in de liveshow
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat voor roezelrokje word het nu weer
Ik weet al wel wat voor schoenen ze aan gaat doen*heeft iets met een kerkklok en amen te maken
)
Ze komt op de tv dadelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef MaryChey het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht ...
al die tijd zit ze te janken en te mekkeren ...en nu ....????
dies lievvvvvvquote:
Volgens mij heeft ze te horen gekregen dat Maik terug komt. En nu denkt zij natuurlijk als ik hard krijs krijg ik me zin van hun.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
mo is me iets TE vrolijk ! wat is er gebeurt?
Gespleten persoonlijkheid en omdat ze dadelijk live te zien isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
mo is me iets TE vrolijk ! wat is er gebeurt?
Mo is keihard door de mand gevallen, en ik hoop dat haar medebewoners dit ook zien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef pointer2 het volgende:
Leuk voor Aafke, Monique heeft haar bijna de hele nacht wakker gehouden. Aafke moet vanavond weg uit het huis en moet morgen al weer vroeg met het vliegtuig mee om vervolgens bij Bart in de uitzending te gaan zitten. Dan zal Aafke wel gebroken zijn door dat gedoe van Mo. En Mo? Mo is allang niet ziek meer!!!! Die krijgt haar Maik weer terug. Puur egoïsme van dat mens.
die zien dat wel maar durven haar of Maik natuurlijk helemáal nooit meer te nominerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mo is keihard door de mand gevallen, en ik hoop dat haar medebewoners dit ook zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |