Dan is ze al bij hem geweest. Het bestaat niet dat ze ineens over die zogenaamde depressie heen isquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk morgen, maar niks is wat het lijkt. This program sucks.
van Kooten en de Bie zeiden het ooit; wie in een safari park van de paden gaat vraagt om moeilijkheden....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
Daar heb ik toch zo'n hekel aan! Mensen die met mokken en janken hen zin krijgen!! GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!![]()
Even gequote om het even duidelijk te maken. Nogmaals, ik wist het echt niet, sorry voor al het gezeikquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
EDIT: Ok mensen even een mededeling, ik kom er dus net achter dat mijn neefje (ook een fokker) hier minstens een half uur in de COS heeft lopen posten onder mijn naam. Ik zie dat ie flink heeft zitten kutten, sorry daarvoor maar ik wist het echt niet, Heb hem net een trap onder zijn hol gegeven en nu zit ík weer achter het toetsenbord, de énige échte Arniealberts.
IK BEN ER!
Niet met Maik?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
Kijk straks naar je dubbele portie Secret Story.
Een extra lange Secret Story avond op Net5! Om 19:30 uur zie je in de daily show wat er met Joanna is gebeurd, welke bijzondere missie Laura krijgt en hoe de bewoners een zeer bijzonder dansend bezoek ontvangen. Vanaf 20:30 uur begint de zevende eliminatieshow. Wie moet het Huis der Geheimen verlaten? Je ziet het vanavond op Net5!
Hoeveel mensen van de redactie zullen wel niet gesprongen zijn ondertussen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Urb het volgende:
Thanks voor je stream-verslagen weer vandaag Heksje, maar weinig gemist vandaag dus.
Had waarschijnlijk van het balkon gesprongen als ik nog een hele dag naar Mo's huilie huilie had gekeken
inpakken krengquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Morgen?
dan hoop ik dat ze Mo aan haar dreigementen houden, ze zou vanavond vertrekken als Maik vandaag niet terug kwam.
"Wil Monique naar de kamer van de Waarheid komen"
en dan staat daar haar koffer klaar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
EDIT: Ok mensen even een mededeling, ik kom er dus net achter dat mijn neefje (ook een fokker) hier minstens een half uur in de COS heeft lopen posten onder mijn naam. Ik zie dat ie flink heeft zitten kutten, sorry daarvoor maar ik wist het echt niet, Heb hem net een trap onder zijn hol gegeven en nu zit ík weer achter het toetsenbord, de énige échte Arniealberts.
IK BEN ER!
Die bewaren ze voor de live-show natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Day het volgende:
Wat is het weer gezellig hier en op de streams.![]()
Still no sign of jo and maik? Ze hebben nog maar 1,5 uur!
die meid heeft echt nooit gepuberdquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Urb het volgende:
Mo hoopt eigelijk niet dat Maik en Jo samen op een kamer zitten omdat jeweetwel...
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Urb het volgende:
Thanks voor je stream-verslagen weer vandaag Heksje, much appriciated maar weinig gemist vandaag dus.![]()
Had waarschijnlijk van het balkon gesprongen als ik nog een hele dag naar Mo's huilie huilie had gekeken
Niet grappig. Ik ben echt boosquote:
Gier weet toch alles?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura weet zeker dat Maik nooi iets met Jo zou doen. As if.
Foto's van je moeder anders geloof ik het niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik ben echt boos
Maar Jo wél met Maik denk ik zomaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura weet zeker dat Maik nooi iets met Jo zou doen. As if.
we zullen de cos goed bijhouden voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Ransjih het volgende:
verdorie, de eerste liveshow die ik wil zien moet ik werken
Ja, daarom baalde ze ook dat Jo weg was, niet omdat ze Jo zal missen ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Day het volgende:
Mo is gewoon bang dat jo en maik iets beginnen.![]()
Hoe ziek in je hoofd kun je zijn?!
Ah nee niet de 'Foto's van' op mij uitproberenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Foto's van je moeder anders geloof ik het niet...
geweldigquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zullen de cos goed bijhouden voor je
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
http://www.spixtv.nl/live.php
http://www.spixtv.nl/live2.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |