ah, thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Day het volgende:
[..]
Flip is zonder het haar te vragen naar haar bed verhuist om maar dicht bij zijn baasje te zijn.
Laura zit in haar "bijna naakt" periode. ze huppelt, nou ja huppelt met die motoriek toch maar niet, maar ze zit in ieder geval al een hele middag in die bikini te "showen"quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en hup naar de slaapkamer met zijn alle
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik weet waarom Laura zo moe is, ze heeft ook al meegedaan aan de Portugese versie!
[ afbeelding ]
Wat een ondeugende gedachte,..but anyways, a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met slaapwandelen, Jo wilde in haar slaap vorige week eten gaan maken, ze stond met de koekenpan in haar hand toen ze wakker werd. Zou ze ook zin in sex kunnen hebben tijdens de wandel?, ik ben niet overtuigd dat Maik het zal afslaan, kom maar op met die spraakmakende beelden, het liefst op de plasma tijdens de live show
Ja was meer een geintje van me, omdat ik er meteen van uit ga dat áls er iemand in Laura's bed ligt dat Alex isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee? Ik hoorde Sharon nog zeggen; Als je bij de mannen weg had willen gaan om lekker in je eigen bed te kruipen omdat je dan beter slaapt had dat dus niet gekund.
Ik ga er dus van uit dat Laura bij Alex lag en er achter kwam dat ze niet in haar eigen bed kon, dus misschien lag Philip dan daar?
Oh? Ik zie echt aafke, hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Als je op de rode knop drukt bij UPC zie je een foto van Monique ipv Aafke!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik weet waarom Laura zo moe is, ze heeft ook al meegedaan aan de Portugese versie!
[ afbeelding ]
Zo'n lekker wijf.. echt als ik flip was had ik der al alle hoeken van het huis laten zien!quote:
flipje in iets van joquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
mo gaat in badjas van maik in de liveshow
En weer op jo's bed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
alle mannen gaan naar de mannenkamer, behalve flex en flip natuurlijk niet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zo'n lekker wijf.. echt als ik flip FAALEX was had ik der al alle hoeken van het huis laten zien!
En wie staat er straks goed voor paal? Juist MOquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
mo gaat in badjas van maik in de liveshow
vandeweek heeft Flip een keer in het bed van Lau geslapen toen zij bij alex ging slapen, volgens mij was dat maandagnacht na de nominaties.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee? Ik hoorde Sharon nog zeggen; Als je bij de mannen weg had willen gaan om lekker in je eigen bed te kruipen omdat je dan beter slaapt had dat dus niet gekund.
Ik ga er dus van uit dat Laura bij Alex lag en er achter kwam dat ze niet in haar eigen bed kon, dus misschien lag Philip dan daar?
nou echt welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En wie staat er straks goed voor paal? Juist MO
gaat nergens over, ze kroop zelf bij flex in bed dus niet ze mot niet zeikenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef angeljacky het volgende:
[..]
vandeweek heeft Flip een keer in het bed van Lau geslapen toen zij bij alex ging slapen, volgens mij was dat maandagnacht na de nominaties.
lau is beledigd dat hij geen toestemming aan haar heeft gevraagd pfffff terwijl zij gewoon op geer zijn plek is gaan liggen, maar daar hoeft madam geen toestemming voor te vragen hoor.
misschien hebben ze er gewoon een beetje maik sap ingespoten ?!?!?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
mo is me iets TE vrolijk ! wat is er gebeurt?
dat is precies wat ik dacht ...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Zal wel van de stem hebben gehoord dat t niet lang meer duurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Ik zag vanmorgen een foto van hem in een shirtje van jo?quote:
Gottegot hoe erg die hond op dat bed.quote:
flip ook trouwens..wat worden we toch genept he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef MaryChey het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht ...
al die tijd zit ze te janken en te mekkeren ...en nu ....????
mijn hond knikt ook bij dit antwoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gottegot hoe erg die hond op dat bed.
Doen honden vaker als ze hun baasje missen, dan blijven ze hangen op de plaats waar ze ze laatst gezien hebben.
Als mensen dat doen dan zijn ze meestal niet goed snik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |