Met Maik misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Day het volgende:
Mo is dus zo vrolijk omdat ze weer een geruststellend gesprek gehad. Verrassend!
en ondertussen posten we er met zijn allen uren overquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Darakka het volgende:
Sharon "Dat zielige gedoe van Mo vindt Nederland ook niet leuk"
Laura "Nee is gewoon niet boeiend"
Correctie "Tis allemaal niet boeiend wat jullie doen.."
Meer zin in verhalen over de stickers bij de c1000?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was echt episch ja, begint ze ineens over SST stickers bij de C1000 en ze gaf hem ook nog 2 keer een elleboog en/of kopstoot terwijl Maik duidelijk zin had in meer.
Mijn broer is vandaag jarig dus ik was heel de tijd bezig met al die klote-visite, weet ik veel dat FOK nog ingelogd stond manquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef 2live het volgende:
[..]
en ondertussen posten we er met zijn allen uren over
En voor 10K.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Flow3r het volgende:
nee Laura muts, Maik zit in het spel voor ZICHZELF!
hoe dom om te denken dat die jongen ineens alles voor Mo zal gaan doen
Wie denk jequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
wie lag er in Laura's bed? heb ik net gemist
zeggen ze allemaal na hun rel uurtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn broer is vandaag jarig dus ik was heel de tijd bezig met al die klote-visite, weet ik veel dat FOK nog ingelogd stond man
smakelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En voor 10K.
Ik ben even eten, tot later.
Ik gok Flip hoewel hij vannacht toch in Joan's bed lag? Mss ging het niet over vannacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Stability het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal na hun rel uurtje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maargoed, ik hoor het al, dan geloof je het toch niet.
Flip is zonder het haar te vragen naar haar bed verhuist om maar dicht bij zijn baasje te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
geen idee? Ik hoorde Sharon nog zeggen; Als je bij de mannen weg had willen gaan om lekker in je eigen bed te kruipen omdat je dan beter slaapt had dat dus niet gekund.quote:
Maik heeft seks. Niks meer en niks minder. En zolang Moon er tevreden mee is kan ze door kwebbelen over alles.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Meer zin in verhalen over de stickers bij de c1000?
denk ik ook, jammer net niet gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok Flip hoewel hij vannacht toch in Joan's bed lag? Mss ging het niet over vannacht.
Tot half 8, be therequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En voor 10K.
Ik ben even eten, tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |