Dont go breakin' my heartquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hai Lenny
Zullen we nog snel even Elton John en Kiki Dee doen voor Fok!Idols?
I gave you my keyquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Honey when you knocked on my door
Ja dag, ratm doe je maar lekker in je up.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
some of those that work forces, are the same that burn crosses
Heb je al wat gehoord?quote:
Niet goed voor de klantenbinding hoor, zoietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, kennelijk leest de bedrijfsleider zijn mail niet al te vaak
Of hij is jaloersquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet goed voor de klantenbinding hoor, zoiets
Moet 'ie ook maar aan klantenbinding doen!quote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Hee, zie ik Deutsche Lena nu net in een Opel reclame?![]()
Die heb ik in die bioscoop gezienquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb 'Moordwijven' op staan, wat een onzinfilm
laf oh lafquote:
Ja, cool he!quote:
Ja!quote:
Heb jij geen tovermuts?quote:
Idd scherp!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Die kleine lettertjes konden niet anders
En goed gezien Gb, die eerste actie! Snel ende scherp!
Ja, dat snap ik! Maar moest er wel even om giechelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Die kleine lettertjes konden niet anders
En goed gezien Gb, die eerste actie! Snel ende scherp!
Ik vind Harry Potter leuk, dus die banner doet zijn werkquote:
Ah neequote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Die gekke ouwe Nelis is dood![]()
Arme Tombo..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Arme Tombo..
Waaaat??????quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Arme Tombo..
Ik dacht even dat die onderste smiley dat machinegeweer vasthad.quote:
Jij was toch die schele?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht even dat die onderste smiley dat machinegeweer vasthad.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net een sms van haar: ze zit nu bij haar ouders (te ontkennen) maar komt straks waarschijnlijk wel online.
Japs. Je weet verstandelijk wel dat hij oud en moe en op was en hij is lekker dichtbij haar ingeslapen, maar het blijft evengoed zo verdrietig. Beestjes mogen niet doodgaan.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Nu zit ik alleen al te janken omdat jullie zo lief posten
Ja nee dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef Cat22 het volgende:
En lees maar even terug in de F&F SC, dan heb je nog wat om te janken.
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
Gaat het wel een beetje Tombo?
Ik sms je morgenochtend even over hoe laat ik morgen bij je ben, goed?
Kon niet eerder terug smsen vanavond want in de studio had ik nul bereik, in de parkeergarage ook niet en op de snelweg deed ik een half uur over 1 sms![]()
Heb je uberhaupt nog wel behoefte aan morgenavond?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoorNu ligt Sjefke op schoot dus misschien dat ik wel gewoon weer op de bank ga slapen
Ja, maar lager dan die nieuwe pony kwam het nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
Heb je SST gekeken vanavond APK?
En heb je me nog gespot?
Ik zag mezelf met Pietje op het scherm op een gegeven moment, dus dan heb je niet goed gekekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar lager dan die nieuwe pony kwam het niet
Nee, want in de studio hoor je amper geluid van wat er in het huis gaande is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef APK het volgende:
Volgens mij was je trouwens getuige van de slechtste en meest genante live-uitzending van een RLS ooit, ik zat echt met open bek te kijken![]()
Hadden jullie dat idee in de studio ook?
Jullie zaten meestal in het shot achter Renate, 90% van de tijd was de onderkant van jouw pony de onderkant van het beeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
Ik zag mezelf met Pietje op het scherm op een gegeven moment, dus dan heb je niet goed gekekenOf bedoel je lager lager?
Tuurlijk wel joh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog wel behoefte aan morgenavond?
Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat, gewoon eerlijk zeggen he, geen enkel punt.
Oh, jij zit duidelijk in een andere vibequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:22 schreef Greys het volgende:
Nee, want in de studio hoor je amper geluid van wat er in het huis gaande is.
Maar toen de stripper kwam heeft de studio nog net niet gehuild van het lachen, bedoel je dat?
Renate hield het zelf ook niet meer droog. Mijn god
Daar in de studio is het in elk geval écht leuk om er bij te zijn!
In de studio ben je daar niet mee bezig, dan ben je gewoon bezig met hoe het daar aan toe gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jij zit duidelijk in een andere vibe![]()
Ik bedoelde genant als in 'Wie de fuck kijkt naar deze achterlijke kleuter-shit, behalve ik dan?'
Oh dat is leuk om te zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In de studio ben je daar niet mee bezig, dan ben je gewoon bezig met hoe het daar aan toe gaat
Nee ik moet zeggen, ze zijn heel vrolijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk om te zienZijn ze net als Yo, dat als de camera niet loopt, dat er een pruilbakkes verschijnt, of ze zijn leuk in het eggie?
quote:
Zal idd wel half zeven zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan rond vijf uur weg thuis, dus dan kan ik ergens tussen zes en kwart over zes (mits weinig file) bij jou zijn. Zal dus wel eerder tegen half zeven zijn als ik realistisch ben
Kunnen we bij jou ergens snacken/Maccen? Of bij het theater in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is het adres van de macquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
Bij die Mac dus daar? Dat adres is van de Mac of van het theater?
En ja is goed! Zin in!
Leuk, ze leken me al best sympathiek allebeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik moet zeggen, ze zijn heel vrolijk.
Leuk tegen het publiek kakelen tussendoor ook enzo, gewoon eerlijk zeggen dat als ze een bepaald promoshotje moeten opnemen 'Oh echtttt, met al die mensen er bij zo? Jezus ik schaam me dood'.
Alvast heel veel plezier dames!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is het adres van de macIk heb er ook zin in!
![]()
![]()
Erique! Como esta?quote:
Aw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen Spaans alsjeblieft, het is een gevoelige snaar, aka het loopt allemaal wat traag en eenzijdig.
Maakt niet uit waar je op stemt, onze douze points gaan toch naar Malta. Hoe denk je dat we die helikopterbemanning vrij hebben gekregen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga zoooo niet op Spanje stemmen tijdens het ESF!
Ooooh! Ik loop altijd zo achter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar je op stemt, onze douze points gaan toch naar Malta. Hoe denk je dat we die helikopterbemanning vrij hebben gekregen?
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Ik loop altijd zo achter.![]()
Jij nooit he?
Ik wist het.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooit.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb over 3,5 uur pas weekend, maar geestelijk was ik er eergisteren al aan toe
Dan moet ik zelf mijn administratie doen en thee zettenquote:
Vast geen MSN. Da's voor de Eckte Coole Menschen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb maar even een hip jasje aangetrokken
Weert was vanochtend te zien bij Ochtendspits. Wat een bruisend volkquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast geen MSN. Da's voor de Eckte Coole Menschen.
Wehehehe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weert was vanochtend te zien bij Ochtendspits. Wat een bruisend volk. Wat zit er in de Koninginnedagvlaai?
Hebbie een pica?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef Cat22 het volgende:
Vast geen MSN. Da's voor de Eckte Coole Menschen.
Iew bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe.![]()
Koninginnevlaai.Abrikozenprut en pudding. Zoet op zoet dus en naar mijn smaak te zoet. Maar er zijn hier hele volksstammen die hem heeeeeeerlijk vinden.
Oh spannend! Ik ga kijken op tayevaye of ik jou spot. Doe je een shirt aan met HOI MUIS erop?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zondag de eerste repetitie voor de Queen!En word geacht mijn muziek te kennen en heb er nog geen flikker aan gedaan. Jah, doorgekeken en besloten dat de moeilijkheidsgraad wel meeviel.
Appelvlaai onomnomnom!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iew bah
Ik vind abrikozenvlaai echt 10X niks. Doe mij maar appel-citroen of christoffel
Doen! Maar volgens mij staat er in de dresscode niks over muizenshirts.quote:[..]
Oh spannend! Ik ga kijken op tayevaye of ik jou spot. Doe je een shirt aan met HOI MUIS erop?
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Maar volgens mij staat er in de dresscode niks over muizenshirts.Misschien dat ik wel mag wapperen!
Is dat echt een liedje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Wat ga je zingen? 'Wat ben je lelijk van dichtbij'?
Dit is één van de hoogtepuntjes Op zich een mooi stuk maar dan moet het wel goed gespeeld en gezongen worden en ik weet niet welk materiaal ze daarvoor in huis gehaald hebben. Maar als ze Weird als hip en modern willen promoten dan is dit niet de meest voor de hand liggende keuze.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
Wat ga je zingen? 'Wat ben je lelijk van dichtbij'?
Jaquote:
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is één van de hoogtepuntjes Op zich een mooi stuk maar dan moet het wel goed gespeeld en gezongen worden en ik weet niet welk materiaal ze daarvoor in huis gehaald hebben. Maar als ze Weird als hip en modern willen promoten dan is dit niet de meest voor de hand liggende keuze.![]()
Ik doe het dan ook niet voor het repertoire maar voor het circus eromheen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik ken het nietmaar ik weet zeker dat jij het hoe dan ook goed doet
Woah de zon is hier langzaam aan het doorkomen, morgen 20, minstensquote:
Grijze meuk hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Woah de zon is hier langzaam aan het doorkomen, morgen 20, minstens
Ik paf heul niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Grijze meuk hier![]()
En waarom zitten jullie allemaal in dit topic te paffen? [ afbeelding ]
En dit dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Die ik ooit al heb gezongen dus die is al in de pocket.
Dat is m'n salmiak-zuurstokquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Grijze meuk hier![]()
En waarom zitten jullie allemaal in dit topic te paffen? [ afbeelding ]
Ik wil ook eentjequote:
Slip of the finger.quote:
quote:
Eindelijke salmiak-fans in de buurtquote:
Heb ik nu ook last van, ben echt hartstikke hyperquote:
Is wel slecht voor de bloeddruk, of niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijke salmiak-fans in de buurt![]()
Ik knak hem door 3 stukken jongens
Was het maar sinterklaas, dan kon je snoepsigaretten opsteken. Keistoer isda.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik nu ook last van, ben echt hartstikke hyper
Doe de OPA-dans of de HOP HOP BALKAN movesquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik nu ook last van, ben echt hartstikke hyper
Nee die bloeddruk van jou zal nu goed zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel slecht voor de bloeddruk, of niet?
Leuk voor mijn collegaquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Doe de OPA-dans of de HOP HOP BALKAN moves
Was 140 / 90.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Nee die bloeddruk van jou zal nu goed zijn.
Kan ik weinig zinnigs over zeggen. Het kan in ieder geval geen kwaad maar het hangt af van je bouw en de conditie van je hart en aderen of die nog gaat zakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk voor mijn collega
[..]
Was 140 / 90.
Gaat dat nog omlaag als je een tijdje niet rookt of weet je dat niet?
Dik ben ik niet en mijn hart klopte nog volgens de verpleegkundigequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik weinig zinnigs over zeggen. Het kan in ieder geval geen kwaad maar het hangt af van je bouw en de conditie van je hart en aderen of die nog gaat zakken.
Maar 140/90 is niet slecht hoor.
Jij hebt een deskundig oor tegen je borst gehad?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dik ben ik niet en mijn hart klopte nog volgens de verpleegkundige
Tunnel met wit licht aan het eindequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang mijn hart nog klopt vind ik het allemaal prima. Als dat niet het geval is... nou ja dan zie ik het dan wel.
Dat hoop je.quote:
Ze zei alleen maar dat mijn hart stevig klopte, geen idee of ze deskundig isquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt een deskundig oor tegen je borst gehad?![]()
Daar ging ik dus eigenlijk voor naar de huisarts, die bult zit er nog maar ze vond het niet vreemdquote:Hoe is het trouwens met die verdikking/bult/ding op je borstbeen?
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Herman
Ik ga vanavond naar de Deep River![]()
/dag reputatie
Niet alle bulten zijn vreemd of onrustbarend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zei alleen maar dat mijn hart stevig klopte, geen idee of ze deskundig is
[..]
Daar ging ik dus eigenlijk voor naar de huisarts, die bult zit er nog maar ze vond het niet vreemd
Behalve dat ene nummer van Stingquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch leuke muziek?![]()
Sting is veel erger
Neuhquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Niet alle bulten zijn vreemd of onrustbarend.
Het zal vast nog lang onrustig blijven in Beverwijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
En ja het is leuke muziek, maar het wordt toch als ouwelullenmeuk gezien.
Tombo en ik halen de gemiddelde leeftijd van de bezoekers vanavond vast weer flink omlaag
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dat ene nummer van Sting
En ja het is leuke muziek, maar het wordt toch als ouwelullenmeuk gezien.
Tombo en ik halen de gemiddelde leeftijd van de bezoekers vanavond vast weer flink omlaag
Vanavond 80% van de zaal denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Ik ben woensdag naar Pater Moeskroen geweest. Hele eerste rij vol grijze koppies.
Die aantallen haalden wij dan weer niet.quote:
En maak die gedachte eens af?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Is Pater Moeskroen ook ouwelullenmeuk dan?
Dat had ik dan weer niet verwacht. Hoewel, dat was hip toen ik jong was... nevermind
Leugenaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef APK het volgende:
Ik krijg ook al grijze haren, tijd voor een blauwe kleurspoeling![ afbeelding ]
Ergens een bietje treurig he, dat we al zoveel jaren levenservaring(en) achter ons hebben.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Nee.
Wacht.
Jij had het vast over andere...
Let's not go there
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ergens een bietje treurig he, dat we al zoveel jaren levenservaring achter ons hebben.
Ik was een beetje voorbereid na de glazige blik van de stagiaire die ik die middag enthousiast vertelde waar ik naartoe ging.
Voor jou staat mn hart in lichterlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Pater Moeskroen. Laat maar waaaaiieen laat maar waaaaaaiiieeen nachtenlang heb ik nog liggen draaaaaiiiennnn!!!
Ging je een recept voor HRT halen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik was een beetje voorbereid na de glazige blik van de stagiaire die ik die middag enthousiast vertelde waar ik naartoe ging.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Pater Moeskroen. Laat maar waaaaiieen laat maar waaaaaaiiieeen nachtenlang heb ik nog liggen draaaaaiiiennnn!!!
Hebben ze na de voorstelling nog in de foyer gespeeld!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor jou staat mn hart in lichterlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie
Roodkapje ken je toch wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik ken niet een nummer van Pater Moeskroen geloof ik
Voor wat?quote:
Jaweeeeel toch? Ze hebben ook zo'n parodie op Roodkapje gemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik ken niet een nummer van Pater Moeskroen geloof ik
Euh ja, aan mijn slapenquote:
quote:
Zolang het geen tabaksplant is vind ik het best.quote:
Of een giftigequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het geen tabaksplant is vind ik het best.
Ik dacht dat jij haarloos wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef APK het volgende:
[..]
Euh ja, aan mijn slapen
Wat is daar gek aan?
Tabaksplant is giftigquote:
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat jij haarloos was
Vandaar. Dus dat het niet eens de kans kreeg om grijs te worden
Zo spreekt een Engelstalig persoon dat uitquote:
Way hay!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Over tondjuuz gesproken, ik heb wel zin in juice! Dorst. en heb natuurlijk niks in uit, dus ook geen zin om boodschappen te doen
.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Zo, beestjes gevoederd, adres van de Mac mee.
Nu nog even iets van mijn haar zien te maken
En dan ga ik zo richting Tombo
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben nu een youtube aan het laten horen aan mn oppaskindjes, en die vinden het leukDus screw de hoge leeftijd
Ja, ik laat ze om kwart voor zes alleen en dan komt hun moeder om 6 uur ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tot hoe laat heb je de oppaskindjes? Ga je dat halen enzo, half zeven?
Alleen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik laat ze om kwart voor zes alleen en dan komt hun moeder om 6 uur ofzo
En dan red ik het makkelijk
Normaal doe ik het niet hoor, maar voor de verandering is er weer niks geregeld met op tijd thuis zijn door de oudersquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen?
Kan dat echt?Nou ja, anders zouden jij en de moeder dat niet doen
Stomme vraag.
Dat kwartiertje overleven ze weg vastgeketend hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen?
Kan dat echt?Nou ja, anders zouden jij en de moeder dat niet doen
Stomme vraag.
Erik!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kwartiertje overleven ze weg vastgeketend hoor.
Op die leeftijd kun je makkelijk in een kwartiertje een huis slopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef tombolafan het volgende:
Zo klein zijn ze ook weer niet hoor, ze zijn 4-6-9
Ontwenningsverschijnselenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Weg moest wel zijn. Ik heb echt een typeprobleem zeg.
Je bent me een type.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Weg moest wel zijn. Ik heb echt een typeprobleem zeg.
Wat heb je daar voor schuilkelder? Nog verdwaalde onderduikers?quote:
Da's mijn Redcat bunker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor schuilkelder? Nog verdwaalde onderduikers?
Ik denk dat ie het luik naar je kruipruimte bedoeltquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mijn Redcat bunker.![]()
Al hebben de laatste nesten vooral boven gewoond en dient deze twee maal daags om Yoko tijdens het eten geven van de bakjes van de rest af te houden.
Cat ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk dat ie het luik naar je kruipruimte bedoelt
Ow.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het luik naar je kruipruimte bedoelt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me ook maar eens klaarmaken voor straks
Mwah, feest is niet het woord wat ik zou kiezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Weekenddddd![]()
Wat een feest in F&F gisteren, zeg![]()
Dat was dan ook lichtelijk sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, feest is niet het woord wat ik zou kiezen.
Enjoy!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me ook maar eens klaarmaken voor straks
Ik heb stiekem meegelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Weekenddddd![]()
Wat een feest in F&F gisteren, zeg![]()
Ik heb teruggelezen en dat doe ik niet vaak!quote:
Ik moest wel lol'en toen f_r midden in het geweld 'ik ben misselijk' posttequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:28 schreef Goodbye het volgende:
Dat was dan ook lichtelijk sarcastisch bedoeld
Oh, dat heb ik dan net weer gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest wel lol'en toen f_r midden in het geweld 'ik ben misselijk' postte![]()
Boefje!quote:
Whassup?quote:
Behalve in de auto.quote:
Omdat het geen roddelen is als je terug kan lezenquote:
Komt de grootste relnicht van FOK! ook nog eens aankakken hoorquote:
Is ie toch nicht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt de grootste relnicht van FOK! ook nog eens aankakken hoor.
Zegt degene die op zondagavond campingzender kijktquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar wat is deze
Iedere keer gewoon fuckin 's morgens vroeg gaan zitten rellen als ik hard aan het werk ben![]()
What happened to the zondagavond rel![]()
Al die huisvrouwtjes tegenwoordig
Jij lult overal maar een beetje mee jonguhquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar wat is deze
Iedere keer gewoon fuckin 's morgens vroeg gaan zitten rellen als ik hard aan het werk ben![]()
What happened to the zondagavond rel![]()
Al die huisvrouwtjes tegenwoordig
Kinderen telefoon gegeven?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Omgekleed CHECK
Telefoonnummer van de moeder neergelegd CHECK
Alle deuren behalve de voordeur op slot CHECK
ff make-uppen
Maar het is toch om te gieeeeeeeeeeeeeeerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jij lult overal maar een beetje mee jonguh
Daar heb je totaal ongelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is toch om te gieeeeeeeeeeeeeeeren
Ik citeerde yvonnequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh jij vind het ook zo bloedserieus en om te janken?
Ja die staat in de lader, moeder belde net dat ie waarschijnlijk leeg wasquote:
Waarom zou dat ding eigenlijk 'emo' heten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
Daar is deze geweldige smiley voor uitgevonden:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja die staat in de lader, moeder belde net dat ie waarschijnlijk leeg was
Omdat ie in eerste instantie een ontroerd gezichtje was, dat is later sarcastisch gewordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat ding eigenlijk 'emo' heten?
Geen idee, dan had er toch minstens zo'n Justin Bieber lok aan moeten zitten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat ding eigenlijk 'emo' heten?
Ik probeer het er in te zien, maar het lukt me gewoon niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ie in eerste instantie een ontroerd gezichtje was, dat is later sarcastisch geworden
Gaaf!quote:
Daar ken ik hem eerder van, dan is het makkelijkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik probeer het er in te zien, maar het lukt me gewoon niet!
Ik zie het eerder als "Ik, trouwen met jou?" --->quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ken ik hem eerder van, dan is het makkelijkerStel je voor dat je vriend je ten huwelijk vraagt, als je dan half lachend half huilend kijkt -->
Ik doe niet aan bondagequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als "Ik, touwen met jou?" --->
Ja, precies!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als "Ik, trouwen met jou?" --->
Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen dat het zo'n betraande glimlach is die je op een begrafenis geeft aan je zus die ook zo moet huilen, als een soort geruststelling.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik probeer het er in te zien, maar het lukt me gewoon niet!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga nu weg (toch maar even gewacht tot moeder er is, watje dat ik ben) tot vanavond!
Ja, we blijven aan het gedag zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga nu weg (toch maar even gewacht tot moeder er is, watje dat ik ben) tot vanavond!
Ik doe er ook niet meer aan mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat is ze ook onbeleefd he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had nog geen dag gezegd, maar nu is ze toch al weg, dus laat maar.
Ook dat nog!quote:
Check deze TT. McDonald's #29: Met misselijkmakende Hulk sperma.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar die lentemilkshake, maar ik kom nooit bij de Mac!
Mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hulksperma. Groen was altijd al mij lievelingskleur.
Haha wil je menu of wil je me straks?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dat nog!![]()
Heb je al een menuutje uitgezocht?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha wil je menu of wil je me straks?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kikker in je bil!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |