Ah neequote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Die gekke ouwe Nelis is dood![]()
Arme Tombo..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Arme Tombo..
Waaaat??????quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Arme Tombo..
Ik dacht even dat die onderste smiley dat machinegeweer vasthad.quote:
Jij was toch die schele?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht even dat die onderste smiley dat machinegeweer vasthad.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net een sms van haar: ze zit nu bij haar ouders (te ontkennen) maar komt straks waarschijnlijk wel online.
Japs. Je weet verstandelijk wel dat hij oud en moe en op was en hij is lekker dichtbij haar ingeslapen, maar het blijft evengoed zo verdrietig. Beestjes mogen niet doodgaan.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Nu zit ik alleen al te janken omdat jullie zo lief posten
Ja nee dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef Cat22 het volgende:
En lees maar even terug in de F&F SC, dan heb je nog wat om te janken.
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
Gaat het wel een beetje Tombo?
Ik sms je morgenochtend even over hoe laat ik morgen bij je ben, goed?
Kon niet eerder terug smsen vanavond want in de studio had ik nul bereik, in de parkeergarage ook niet en op de snelweg deed ik een half uur over 1 sms![]()
Heb je uberhaupt nog wel behoefte aan morgenavond?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoorNu ligt Sjefke op schoot dus misschien dat ik wel gewoon weer op de bank ga slapen
Ja, maar lager dan die nieuwe pony kwam het nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
Heb je SST gekeken vanavond APK?
En heb je me nog gespot?
Ik zag mezelf met Pietje op het scherm op een gegeven moment, dus dan heb je niet goed gekekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar lager dan die nieuwe pony kwam het niet
Nee, want in de studio hoor je amper geluid van wat er in het huis gaande is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef APK het volgende:
Volgens mij was je trouwens getuige van de slechtste en meest genante live-uitzending van een RLS ooit, ik zat echt met open bek te kijken![]()
Hadden jullie dat idee in de studio ook?
Jullie zaten meestal in het shot achter Renate, 90% van de tijd was de onderkant van jouw pony de onderkant van het beeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
Ik zag mezelf met Pietje op het scherm op een gegeven moment, dus dan heb je niet goed gekekenOf bedoel je lager lager?
Tuurlijk wel joh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt nog wel behoefte aan morgenavond?
Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat, gewoon eerlijk zeggen he, geen enkel punt.
Oh, jij zit duidelijk in een andere vibequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:22 schreef Greys het volgende:
Nee, want in de studio hoor je amper geluid van wat er in het huis gaande is.
Maar toen de stripper kwam heeft de studio nog net niet gehuild van het lachen, bedoel je dat?
Renate hield het zelf ook niet meer droog. Mijn god
Daar in de studio is het in elk geval écht leuk om er bij te zijn!
In de studio ben je daar niet mee bezig, dan ben je gewoon bezig met hoe het daar aan toe gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jij zit duidelijk in een andere vibe![]()
Ik bedoelde genant als in 'Wie de fuck kijkt naar deze achterlijke kleuter-shit, behalve ik dan?'
Oh dat is leuk om te zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In de studio ben je daar niet mee bezig, dan ben je gewoon bezig met hoe het daar aan toe gaat
Nee ik moet zeggen, ze zijn heel vrolijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk om te zienZijn ze net als Yo, dat als de camera niet loopt, dat er een pruilbakkes verschijnt, of ze zijn leuk in het eggie?
quote:
Zal idd wel half zeven zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan rond vijf uur weg thuis, dus dan kan ik ergens tussen zes en kwart over zes (mits weinig file) bij jou zijn. Zal dus wel eerder tegen half zeven zijn als ik realistisch ben
Kunnen we bij jou ergens snacken/Maccen? Of bij het theater in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is het adres van de macquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
Bij die Mac dus daar? Dat adres is van de Mac of van het theater?
En ja is goed! Zin in!
Leuk, ze leken me al best sympathiek allebeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik moet zeggen, ze zijn heel vrolijk.
Leuk tegen het publiek kakelen tussendoor ook enzo, gewoon eerlijk zeggen dat als ze een bepaald promoshotje moeten opnemen 'Oh echtttt, met al die mensen er bij zo? Jezus ik schaam me dood'.
Alvast heel veel plezier dames!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is het adres van de macIk heb er ook zin in!
![]()
![]()
Erique! Como esta?quote:
Aw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen Spaans alsjeblieft, het is een gevoelige snaar, aka het loopt allemaal wat traag en eenzijdig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |