Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me ook maar eens klaarmaken voor straks
Mwah, feest is niet het woord wat ik zou kiezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Weekenddddd![]()
Wat een feest in F&F gisteren, zeg![]()
Dat was dan ook lichtelijk sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, feest is niet het woord wat ik zou kiezen.
Enjoy!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me ook maar eens klaarmaken voor straks
Ik heb stiekem meegelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Weekenddddd![]()
Wat een feest in F&F gisteren, zeg![]()
Ik heb teruggelezen en dat doe ik niet vaak!quote:
Ik moest wel lol'en toen f_r midden in het geweld 'ik ben misselijk' posttequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:28 schreef Goodbye het volgende:
Dat was dan ook lichtelijk sarcastisch bedoeld
Oh, dat heb ik dan net weer gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest wel lol'en toen f_r midden in het geweld 'ik ben misselijk' postte![]()
Boefje!quote:
Whassup?quote:
Behalve in de auto.quote:
Omdat het geen roddelen is als je terug kan lezenquote:
Komt de grootste relnicht van FOK! ook nog eens aankakken hoorquote:
Is ie toch nicht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt de grootste relnicht van FOK! ook nog eens aankakken hoor.
Zegt degene die op zondagavond campingzender kijktquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar wat is deze
Iedere keer gewoon fuckin 's morgens vroeg gaan zitten rellen als ik hard aan het werk ben![]()
What happened to the zondagavond rel![]()
Al die huisvrouwtjes tegenwoordig
Jij lult overal maar een beetje mee jonguhquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar wat is deze
Iedere keer gewoon fuckin 's morgens vroeg gaan zitten rellen als ik hard aan het werk ben![]()
What happened to the zondagavond rel![]()
Al die huisvrouwtjes tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |