Kinderen telefoon gegeven?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Omgekleed CHECK
Telefoonnummer van de moeder neergelegd CHECK
Alle deuren behalve de voordeur op slot CHECK
ff make-uppen
Maar het is toch om te gieeeeeeeeeeeeeeerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jij lult overal maar een beetje mee jonguh
Daar heb je totaal ongelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is toch om te gieeeeeeeeeeeeeeeren
Ik citeerde yvonnequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh jij vind het ook zo bloedserieus en om te janken?
Ja die staat in de lader, moeder belde net dat ie waarschijnlijk leeg wasquote:
Waarom zou dat ding eigenlijk 'emo' heten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
Daar is deze geweldige smiley voor uitgevonden:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja die staat in de lader, moeder belde net dat ie waarschijnlijk leeg was
Omdat ie in eerste instantie een ontroerd gezichtje was, dat is later sarcastisch gewordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat ding eigenlijk 'emo' heten?
Geen idee, dan had er toch minstens zo'n Justin Bieber lok aan moeten zitten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat ding eigenlijk 'emo' heten?
Ik probeer het er in te zien, maar het lukt me gewoon niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ie in eerste instantie een ontroerd gezichtje was, dat is later sarcastisch geworden
Gaaf!quote:
Daar ken ik hem eerder van, dan is het makkelijkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik probeer het er in te zien, maar het lukt me gewoon niet!
Ik zie het eerder als "Ik, trouwen met jou?" --->quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ken ik hem eerder van, dan is het makkelijkerStel je voor dat je vriend je ten huwelijk vraagt, als je dan half lachend half huilend kijkt -->
Ik doe niet aan bondagequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als "Ik, touwen met jou?" --->
Ja, precies!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als "Ik, trouwen met jou?" --->
Ik kan me er nog wel iets bij voorstellen dat het zo'n betraande glimlach is die je op een begrafenis geeft aan je zus die ook zo moet huilen, als een soort geruststelling.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik probeer het er in te zien, maar het lukt me gewoon niet!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga nu weg (toch maar even gewacht tot moeder er is, watje dat ik ben) tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |