Hebbie een pica?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef Cat22 het volgende:
Vast geen MSN. Da's voor de Eckte Coole Menschen.
Iew bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe.![]()
Koninginnevlaai.Abrikozenprut en pudding. Zoet op zoet dus en naar mijn smaak te zoet. Maar er zijn hier hele volksstammen die hem heeeeeeerlijk vinden.
Oh spannend! Ik ga kijken op tayevaye of ik jou spot. Doe je een shirt aan met HOI MUIS erop?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zondag de eerste repetitie voor de Queen!En word geacht mijn muziek te kennen en heb er nog geen flikker aan gedaan. Jah, doorgekeken en besloten dat de moeilijkheidsgraad wel meeviel.
Appelvlaai onomnomnom!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iew bah
Ik vind abrikozenvlaai echt 10X niks. Doe mij maar appel-citroen of christoffel
Doen! Maar volgens mij staat er in de dresscode niks over muizenshirts.quote:[..]
Oh spannend! Ik ga kijken op tayevaye of ik jou spot. Doe je een shirt aan met HOI MUIS erop?
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Maar volgens mij staat er in de dresscode niks over muizenshirts.Misschien dat ik wel mag wapperen!
Is dat echt een liedje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Wat ga je zingen? 'Wat ben je lelijk van dichtbij'?
Dit is één van de hoogtepuntjes Op zich een mooi stuk maar dan moet het wel goed gespeeld en gezongen worden en ik weet niet welk materiaal ze daarvoor in huis gehaald hebben. Maar als ze Weird als hip en modern willen promoten dan is dit niet de meest voor de hand liggende keuze.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
Wat ga je zingen? 'Wat ben je lelijk van dichtbij'?
Jaquote:
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is één van de hoogtepuntjes Op zich een mooi stuk maar dan moet het wel goed gespeeld en gezongen worden en ik weet niet welk materiaal ze daarvoor in huis gehaald hebben. Maar als ze Weird als hip en modern willen promoten dan is dit niet de meest voor de hand liggende keuze.![]()
Ik doe het dan ook niet voor het repertoire maar voor het circus eromheen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik ken het nietmaar ik weet zeker dat jij het hoe dan ook goed doet
Woah de zon is hier langzaam aan het doorkomen, morgen 20, minstensquote:
Grijze meuk hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Woah de zon is hier langzaam aan het doorkomen, morgen 20, minstens
Ik paf heul niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Grijze meuk hier![]()
En waarom zitten jullie allemaal in dit topic te paffen? [ afbeelding ]
En dit dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Die ik ooit al heb gezongen dus die is al in de pocket.
Dat is m'n salmiak-zuurstokquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Grijze meuk hier![]()
En waarom zitten jullie allemaal in dit topic te paffen? [ afbeelding ]
Ik wil ook eentjequote:
Slip of the finger.quote:
quote:
Eindelijke salmiak-fans in de buurtquote:
Heb ik nu ook last van, ben echt hartstikke hyperquote:
Is wel slecht voor de bloeddruk, of niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijke salmiak-fans in de buurt![]()
Ik knak hem door 3 stukken jongens
Was het maar sinterklaas, dan kon je snoepsigaretten opsteken. Keistoer isda.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik nu ook last van, ben echt hartstikke hyper
Doe de OPA-dans of de HOP HOP BALKAN movesquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik nu ook last van, ben echt hartstikke hyper
Nee die bloeddruk van jou zal nu goed zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel slecht voor de bloeddruk, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |