Leuk voor mijn collegaquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Doe de OPA-dans of de HOP HOP BALKAN moves
Was 140 / 90.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Nee die bloeddruk van jou zal nu goed zijn.
Kan ik weinig zinnigs over zeggen. Het kan in ieder geval geen kwaad maar het hangt af van je bouw en de conditie van je hart en aderen of die nog gaat zakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk voor mijn collega
[..]
Was 140 / 90.
Gaat dat nog omlaag als je een tijdje niet rookt of weet je dat niet?
Dik ben ik niet en mijn hart klopte nog volgens de verpleegkundigequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik weinig zinnigs over zeggen. Het kan in ieder geval geen kwaad maar het hangt af van je bouw en de conditie van je hart en aderen of die nog gaat zakken.
Maar 140/90 is niet slecht hoor.
Jij hebt een deskundig oor tegen je borst gehad?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dik ben ik niet en mijn hart klopte nog volgens de verpleegkundige
Tunnel met wit licht aan het eindequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang mijn hart nog klopt vind ik het allemaal prima. Als dat niet het geval is... nou ja dan zie ik het dan wel.
Dat hoop je.quote:
Ze zei alleen maar dat mijn hart stevig klopte, geen idee of ze deskundig isquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt een deskundig oor tegen je borst gehad?![]()
Daar ging ik dus eigenlijk voor naar de huisarts, die bult zit er nog maar ze vond het niet vreemdquote:Hoe is het trouwens met die verdikking/bult/ding op je borstbeen?
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Herman
Ik ga vanavond naar de Deep River![]()
/dag reputatie
Niet alle bulten zijn vreemd of onrustbarend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zei alleen maar dat mijn hart stevig klopte, geen idee of ze deskundig is
[..]
Daar ging ik dus eigenlijk voor naar de huisarts, die bult zit er nog maar ze vond het niet vreemd
Behalve dat ene nummer van Stingquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch leuke muziek?![]()
Sting is veel erger
Neuhquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Niet alle bulten zijn vreemd of onrustbarend.
Het zal vast nog lang onrustig blijven in Beverwijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
En ja het is leuke muziek, maar het wordt toch als ouwelullenmeuk gezien.
Tombo en ik halen de gemiddelde leeftijd van de bezoekers vanavond vast weer flink omlaag
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dat ene nummer van Sting
En ja het is leuke muziek, maar het wordt toch als ouwelullenmeuk gezien.
Tombo en ik halen de gemiddelde leeftijd van de bezoekers vanavond vast weer flink omlaag
Vanavond 80% van de zaal denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Ik ben woensdag naar Pater Moeskroen geweest. Hele eerste rij vol grijze koppies.
Die aantallen haalden wij dan weer niet.quote:
En maak die gedachte eens af?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Is Pater Moeskroen ook ouwelullenmeuk dan?
Dat had ik dan weer niet verwacht. Hoewel, dat was hip toen ik jong was... nevermind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |