Leugenaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef APK het volgende:
Ik krijg ook al grijze haren, tijd voor een blauwe kleurspoeling![ afbeelding ]
Ergens een bietje treurig he, dat we al zoveel jaren levenservaring(en) achter ons hebben.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Nee.
Wacht.
Jij had het vast over andere...
Let's not go there
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ergens een bietje treurig he, dat we al zoveel jaren levenservaring achter ons hebben.
Ik was een beetje voorbereid na de glazige blik van de stagiaire die ik die middag enthousiast vertelde waar ik naartoe ging.
Voor jou staat mn hart in lichterlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Pater Moeskroen. Laat maar waaaaiieen laat maar waaaaaaiiieeen nachtenlang heb ik nog liggen draaaaaiiiennnn!!!
Ging je een recept voor HRT halen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik was een beetje voorbereid na de glazige blik van de stagiaire die ik die middag enthousiast vertelde waar ik naartoe ging.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Pater Moeskroen. Laat maar waaaaiieen laat maar waaaaaaiiieeen nachtenlang heb ik nog liggen draaaaaiiiennnn!!!
Hebben ze na de voorstelling nog in de foyer gespeeld!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor jou staat mn hart in lichterlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie
Roodkapje ken je toch wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik ken niet een nummer van Pater Moeskroen geloof ik
Voor wat?quote:
Jaweeeeel toch? Ze hebben ook zo'n parodie op Roodkapje gemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik ken niet een nummer van Pater Moeskroen geloof ik
Euh ja, aan mijn slapenquote:
quote:
Zolang het geen tabaksplant is vind ik het best.quote:
Of een giftigequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het geen tabaksplant is vind ik het best.
Ik dacht dat jij haarloos wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef APK het volgende:
[..]
Euh ja, aan mijn slapen
Wat is daar gek aan?
Tabaksplant is giftigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |