Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nee, oke, niet koudquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
het is hier wel grijs, maar niet koud
Ah, nice!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Flessie![]()
[..]
Nee absoluuuut niethet ruikt niet sterk dus ik denk ook niet dat het zo agressief is als sterilon. Ik vind het juist prettiger, want sterilon prikt echt en je huid wordt er droog van vind ik.
Priemgirl![]()
je stoot je af van de traditiequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen eet frietjes op vrijdagDus wij doen het tijdens de week
he trev !!
Hey Solquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:28 schreef Solique het volgende:
Avond
Heerlijk weer, tijd om even relaxt buiten te zitten.
Hey RNquote:
LDG had de lapo en zat vast mobiel te internettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:28 schreef Enfermera het volgende:
Zooooooo dat duurde lang
[..]
Nee, oke, niet koudMaar toch. Grijs enzo
Geef me zon!
![]()
[..]
Ah, nice!Ja klopt! Moet je ook absoluut niet gebruiken voor piercings
![]()
Maar supermooi![]()
Lijkt me idd wel handig, want dat onderste bolletje kom ik gewoon niet bij met mn zeepje
dan zijnd ie wattenstokjes een uitkomst
Have fun!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer eens.
even naar een feesje toe
Ahaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LDG had de lapo en zat vast mobiel te internetten
Ja die wattenstaafjes zijn een uitkomstIdeaal
Jupquote:
No problem babequote:
Veel plezierquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
even naar een feesje toe
Dan mag het even durenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LDG had de lapo en zat vast mobiel te internetten
Ja die wattenstaafjes zijn een uitkomstIdeaal
HF !quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
even naar een feesje toe
Veel plezier Mquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
even naar een feesje toe
feest zequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
even naar een feesje toe
Je zei 'eens'quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
even naar een feesje toe
Hey Trevquote:
LLquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Sol![]()
[..]
ga even liggen dan
Of moet je nog eten?
Uhm? Mis ik ietsquote:
wat is er volgende week?quote:
jaquote:
Jij gaat toch ook naar Jeff Dunham?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
LL![]()
Je had mij gevonden op FB
[..]
Uhm? Mis ik iets
Zie hier bovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is er volgende week?
[..]
jais dat erg, ik zag je naam ineens voorbij komen
ik denk oooohh toevoegen
![]()
Vind ik niet erg hoor, is geen persoonlijke FB.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jais dat erg, ik zag je naam ineens voorbij komen
ik denk oooohh toevoegen
![]()
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook naar Jeff Dunham?
quote:
Ja, ook dat... even met een kop thee in de hand een boek uitlezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Latte![]()
En dan zo even lekker bankhangen
Het ziet er zeker niet uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Het is heel grappig om je vriend op de wii-fit te zien spelen
In de fanfarewhahahahaha
geen idee, ik kijk bijna nooit tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
komt er vanavond n leuke film ofzo? Dit is mn enige vrije avond nl
Van wat voor een soort film hou jij dan van?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
komt er vanavond n leuke film ofzo? Dit is mn enige vrije avond nl
Geloof me maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Het is heel grappig om je moeder op de wii-fit te zien spelen
In de fanfarewhahahahaha
Omdat de meeste dingen die je met de wii doet er niet uitzienquote:
wat is er mis met de fanfarequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Het is heel grappig om je vriend op de wii-fit te zien spelen
In de fanfarewhahahahaha
Ik vind het gewoon grappigquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat is er mis met de fanfareldg was vroeger fanfaremeisje
Ja. Als in: Ik lig in 450 stukken op de grond. Dat is echt fantastischquote:
drama, thriller, comedie ( geen horror of bloedbagger, dan kan ik niet meer slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat voor een soort film hou jij dan van?
Wat let je dan nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als in: Ik lig in 450 stukken op de grond. Dat is echt fantastisch![]()
@LL: Heb al gegeten
* LovelyLady pakt stoffer en blik ....quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als in: Ik lig in 450 stukken op de grond. Dat is echt fantastisch![]()
@LL: Heb al gegeten
Vanavond wel The Mumy Returns op tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drama, thriller, comedie ( geen horror of bloedbagger, dan kan ik niet meer slapen)
die vond ik zeker de moeite waard om te kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanavond wel The Mumy Returns op tv
Oeh, nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar dat is dan weer n hele slechte filmquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat is dan weer n hele slechte film
Ik weet niet of Charlie's angels: Full throttle zoveel beter isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of Charlie's angels: Full throttle zoveel beter is![]()
Ik heb al gehoord dat Moordwijfen helemaal niks moet zijn dus dan blijft Panic room nog over
Ik hou meer van films met een iets ingewikkelder verhaal, waarbij je dus kortweg wat meer moet nadenken, en die je ook aan het denken zet nog lang nadat je 'm hebt gezienquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoor
gewoon lekker hangen en dom kijken, niet teveel nadenken .. heerlijk
Dat is dus over een week alquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor, is geen persoonlijke FB.
Al probeer ik deze toch up-to-date te houden.
[..]
Ja
Zeker veel zin in, vorig jaar gemist dus was heel snel dit jaar.![]()
hoog gooische vrouwen niveau zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoor
gewoon lekker hangen en dom kijken, niet teveel nadenken .. heerlijk
Mja als je het daar mee wil vergelijk .. jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoog gooische vrouwen niveau zeg maar?
Ik moest daar laatst heen met personeelsuitje.. Wat n gedrocht van n filmhele zaal vol gierende huisvrouwen
En al dertig keer op tv geweest. Maar he, Rachel Weiszquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik soms ook wel eens hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je het daar mee wil vergelijk .. ja![]()
Maarja dat vind ik wel lekker eigenlijk dat soort films... lekker ontspannen en niet hoeven nadenken
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik soms ook wel eens hoorik was helemaal wild van sex and the city 2 komt n vrouw bij de dokter bijv
Bedoel met bestellen, had kaarten binnen 2 minuten besteld.quote:
Hang ze en misschien tot straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....
Ik ga even bankhangen met mijn fanfare mannetje
Ik bedoel dat de show woensdag isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedoel met bestellen, had kaarten binnen 2 minuten besteld.
Have funquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....
Ik ga even bankhangen met mijn fanfare mannetje
Dat weet ik, kan niet wachtenquote:
is dat die show hier om de hoek ( ahoy?)quote:
Het is in Ahoy inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat die show hier om de hoek ( ahoy?)
aan het einde van mijn straatquote:
ok, relaxtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het einde van mijn straat
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het einde van mijn straat
woon er al 3 jaar om de hoek en ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij is
Ik vergeef het je, m'n zoon.quote:
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik daar komquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon er al 3 jaar om de hoek en ben er nog nooit geweest
Ik ga met de auto, kunnen wij tenminste relaxt naar huis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij is
Terug zou ik wel moeten, kom anders niet meer thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, kunnen wij tenminste relaxt naar huis.
dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
![]()
![]()
Ga ik jou nou in het echt ontmoeten
Mobiele oranje lay-out gebruikersquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die pc lay-out van Fok toch rustig aan je ogen als je die oranje mobiele lay-out gewend bent
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die pc lay-out van Fok toch rustig aan je ogen als je die oranje mobiele lay-out gewend bent
Die krijg ik standaard heb ik gemerkt.quote:
Die is echt fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!
Mijn standaard browser heeft de nieuwe, maar Opera Mini gebruikt de oude nogquote:
Eerst tekstvak aanklikken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is echt fijn
Behalve dat ik als ik iets quote, niet kan scrollen in het tekstvak
Ik heb ze beidequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!
Ik vind hem ook een stuk fijnerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvakquote:
Het is mij, kijk uit het raam, ik steek een jeneverstruk in de fik en laat de wereld overstromen dan koop jij even een cruise schipje van ¤5.000.000,- , en pleur je er alle dieren die je tegenkomt, het liefst een man en een teef, als het even kan, in, en geloof je me dan?quote:
Dat is lekker vaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvak
Kan wel via de 'Enter' knop, maar als een quote groter is dan het tekstvakje kan ik niet naar beneden
is het erg... geeft me dit n rammelende eierstok reputatiequote:
met je kutsokken!quote:
Kost mij nu nog teveel, dus ook nog niet.quote:
Dan zou ik het ook niet weten, bij mij werkt dat wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvak
Kan wel via de 'Enter' knop, maar als een quote groter is dan het tekstvakje kan ik niet naar beneden
Vastplakken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het erg... geeft me dit n rammelende eierstok reputatie
Dat is het zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ideaal bij verveling in pauzes inderdaad
iOSquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet weten, bij mij werkt dat wel.
Wat draai je dan. Android of iOS?
Ik stopte met lezen bij het cruisescheepje van ¤5.000.000,-.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is mij, kijk uit het raam, ik steek een jeneverstruk in de fik en laat de wereld overstromen dan koop jij even een cruise schipje van ¤5.000.000,- , en pleur je er alle dieren die je tegenkomt, het liefst een man en een teef, als het even kan, in, en geloof je me dan?
Vraag anders even in het iphone topic. En er is ergens ook nog een topic over de nieuwe mobiele layout geloof ik.quote:
Ik kan 'm ook wel even voor je fixen, ik ben de grote Hij, weet je wel, dé beroemde Manquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij het cruisescheepje van ¤5.000.000,-.
Ikke welquote:
ik fok ook altijd onderwegquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Je weet niet wat je mist, lekker in de auto
...
What the fokquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik fok ook altijd onderwegin de wachtkamer bij de huisarts, in de supermarkt
Ik ook hoor, als ik het rustig heb op mijn werk ofzo, of als ik in de trein zit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik alleen in de trein en op het werk, voor de rest bijna niet met mobielquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #17quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Vraag anders even in het iphone topic. En er is ergens ook nog een topic over de nieuwe mobiele layout geloof ik.
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Je weet niet wat je mist, lekker in de auto
...
quote:
Dan komen ze weer met allemaal die termen en snap ik er nog geen reet vanquote:
Wat uh... ergquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]soms als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik in cul ff in het "wat eten we vandaag" topic
![]()
![]()
Haha ja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijk.
Dat is wel handig jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]soms als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik in cul ff in het "wat eten we vandaag" topic
![]()
![]()
Hey PGRquote:
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijk.
Pgrrrrquote:
Ik geloof in het agnostisch atheïsme.quote:
Ik zie het FP-bericht al voor me.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja iddLaat staan als er ongelukken gebeuren
![]()
![]()
quote:
Oh, nooit last van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hem niet in je hand houden. Zo staat het ongeveer in de wet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaan![]()
...
Alleen typen wordt wat lastig op je touchpadquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaan![]()
...
Ik geloof in mezelfquote:
Poppedopjequote:
Trevquote:
Nijnquote:
Enferrrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgrrrr![]()
![]()
![]()
[..]
Ik geloof in het agnostisch atheïsme.
Ik ken een gezin, 4 kids, ouders zijn allebei atheïsten, maar hun zoon is Boeddhist, dochter is Agnost, andere dochter is Christen, en de vierde dochter is in de voetsporen van haar ouders getreden, totaal niet gelovig opgevoed, maar allemaal overtuigd van hun geloofquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik geloof in het agnostisch atheïsme.
Echt hequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het FP-bericht al voor me.
FOK! zorgt voor kettingbotsing op A2.
Ik ken de iPhone niet. Geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus, daar kan ik niet scrollen, en kan ik dus niet reageren met die quote dr bij.
Hahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een gezin, 4 kids, ouders zijn allebei atheïsten, maar hun zoon is Boeddhist, dochter is Agnost, andere dochter is Christen, en de vierde dochter is in de voetsporen van haar ouders getreden, totaal niet gelovig opgevoed, maar allemaal overtuigd van hun geloof
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een gezin, 4 kids, ouders zijn allebei atheïsten, maar hun zoon is Boeddhist, dochter is Agnost, andere dochter is Christen, en de vierde dochter is in de voetsporen van haar ouders getreden, totaal niet gelovig opgevoed, maar allemaal overtuigd van hun geloof
En zo hoor je op te voeden vind ik. Iedereen de vrije keus geven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serieus, nooit geen last van, als je gewoon oplet. Scheren is lastiger.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof in mezelf.
Verder neig ik enigszins naar het pastafarianisme, maar echt overtuigd ben ik niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, nooit geen last van, als je gewoon oplet. Scheren is lastiger.
Ik heb juist een meter nutteloze zwarte ruimte onder de onderste balk zitten... en ik moet irritant zijwaarts scrollen door de ads... niet handigquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus, daar kan ik niet scrollen, en kan ik dus niet reageren met die quote dr bij.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, nooit geen last van, als je gewoon oplet. Scheren is lastiger.
Nee, ook niet handigquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist een meter nutteloze zwarte ruimte onder de onderste balk zitten... en ik moet irritant zijwaarts scrollen door de ads... niet handig.
Dan komt er iemand naast je zitten: "ik wist het al die hele tijd".quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En ik hoop toch steeds dat er niemand stiekem even meekijkt in de trein, als ik zit te FOK!ken en er staat ineens een banner met in grote letters SCHAAMLIPCORRECTIE op mijn scherm.
Dat is ook lekker klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist een meter nutteloze zwarte ruimte onder de onderste balk zitten... en ik moet irritant zijwaarts scrollen door de ads... niet handig.
neequote:
ahahhhahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En ik hoop toch steeds dat er niemand stiekem even meekijkt in de trein, als ik zit te FOK!ken en er staat ineens een banner met in grote letters SCHAAMLIPCORRECTIE op mijn scherm.
* Enfermera start massagequote:
Dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ook niet handig
Mja, kan ook wel reageren zonder per se te quoten
Nee, ik moet telkens heen en weer scrollen om een complete post te kunnen lezen of de verzendknop te vindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ook niet handig
Mja, kan ook wel reageren zonder per se te quoten
Ik kan niet masserenquote:
ik heb dat met mn tettenfoboquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
Ohquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ahahhhahahaha![]()
![]()
[..]
* Enfermera start massage![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met mn tettenfobomijn telefoon laat iedere afbeelding tijdens het laden groot zien.. dus ik heb n halve minuut fullscreen titpics voordat ie geladen is
heb ik ook al wekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
Toen ik nog in de nagellak sc poste kreeg ik heel veel ads over leningen en financieel gedoequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg telkens banners over juridisch advies
Precies. Dan heb ik liever de ad voor de afslankthee die duurder is door de -40% korting.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan komt er iemand naast je zitten: "ik wist het al die hele tijd".
Okequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke![]()
* RockNijntje masseert PGR's rug![]()
Ik doen niet aan fobo's op mijn mobiel, is geen doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met mn tettenfobomijn telefoon laat iedere afbeelding tijdens het laden groot zien.. dus ik heb n halve minuut fullscreen titpics voordat ie geladen is
Rijbewijs nodig? Vraag nu een lening aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik nog in de nagellak sc poste kreeg ik heel veel ads over leningen en financieel gedoe
Wil ik ook nog wel eens doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben wel erg geïnteresseerd in religies, ik heb de Thora gelezen, deels de Koran en het oude Testament.
Heel interessant, maar zo ongelooflijk moeilijk om doorheen te komen
Hier gaat het bestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doen niet aan fobo's op mijn mobiel, is geen doen
Precies datquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rijbewijs nodig? Vraag nu een lening aan!
Duh! Anders haal je nooit je rijbewijsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik nog in de nagellak sc poste kreeg ik heel veel ads over leningen en financieel gedoe
Pritty!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een gailen koffiebanner![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Heb nu de giro 555 banner voor haiti (beetje laat om nog steeds te tonen)
Dus ben ook al zit ik via wifi niet echt blij met foto'squote:
Ach ja, beter als een gratis scanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Heb nu de giro 555 banner voor haiti (beetje laat om nog steeds te tonen)
Je doet je sig weer eer aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh! Anders haal je nooit je rijbewijs...
Snap ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ben ook al zit ik via wifi niet echt blij met foto's
We never had a laptopquote:
En welke gaat vervangen worden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb allebijalleen laptop gaat behoorlijk hard dood en pc wil ook niet echt meer
De laptop gaat als eerste, terwijl die nog het jongste isquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En welke gaat vervangen worden?
Kom maarquote:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik niet echt een laptop nodig heb. Desktop is veel makkelijk voor allerlei programma's en als ik 'overal' (in huis danquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laptop gaat als eerste, terwijl die nog het jongste is
wast maar zon feestquote:
Laptop went snel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik niet echt een laptop nodig heb. Desktop is veel makkelijk voor allerlei programma's en als ik 'overal' (in huis dan) wil kunnen internetten gebruik ik mijn telefoon wel
Ik wel, vind het toch wel handig om ze allebij te gebruiken en gamen werkt veel beter op pc vind ikquote:
niet vandaag en ook niet morgenquote:
Wat een zwaar bestaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet vandaag en ook niet morgen
Jongen, mij oppikken vanaf huis, niet vanaf Haarlem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ben je op station Haarlem?
jij bent niet hierquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat dat betreft waren scharrels handiger
Stu.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Het lijkt bijna een standaard te worden dat ik zo'n 15/16 topics oversla
Evening mensen
Stuquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Evening mensen
Voor seks? Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Hey Stuquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Evening mensen
stuartquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Evening mensen
voor "even snel tussendoor want ik heb zin en jij hebt zin-seks"quote:
Immer.quote:
*Enfer maakt wat nieuwe thee voor pgr*quote:
Stuuuuquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Evening mensen
Gewoon seks om seks dus, klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor "even snel tussendoor want ik heb zin en jij hebt zin-seks"![]()
maar ik ben verder helemaal verliefd op mnhoor
Yup, same herequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
StuuuuMeer dan dat vrees ik
Ik was vandaag ook maar 2x online en toen miste ik al 10 topics
Was er maar een soort van code daarvoor, zo af en toe.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor "even snel tussendoor want ik heb zin en jij hebt zin-seks"![]()
maar ik ben verder helemaal verliefd op mnhoor
Ik opzich ook welquote:
voor scharrels of voor scharrels tijdens je relatie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Was er maar een soort van code daarvoor, zo af en toe.
Scharrels.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Wel okay thanks. Tot vandaag was het erg mooi en zonnig weer. Vandaag wat kouder en regen maar op zich mag ik niet klagen. Nu alleen nog een leuke baan vinden want ik vind mijn huidige baan niet meer leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe is het aan de andere kant van de Noordzee?
Priemquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
StuuuuMeer dan dat vrees ik
Ik was vandaag ook maar 2x online en toen miste ik al 10 topics
Hey Nijniequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie daar zo een soort van Stu
Hai![]()
Kan je iemand niet aan het werk zetten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck morgen dat gesprek heb ik geen tijd meer om te zorgen dat vrijdag het andreas kruis klaar is
Al wat gehoord van die andere?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Tot vandaag was het erg mooi en zonnig weer. Vandaag wat kouder en regen maar op zich mag ik niet klagen. Nu alleen nog een leuke baan vinden want ik vind mijn huidige baan niet meer leuk
Ik heb die in Chelsea afgezegd en helaas nog niets gehoord van Swiss Cottagequote:
Voor scharrels, en misschien ook wel tijdens je relatie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor scharrels of voor scharrels tijdens je relatie?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je iemand niet aan het werk zetten?
Hier ook regen vandaag. Wat deed je nu dan ook al weer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Tot vandaag was het erg mooi en zonnig weer. Vandaag wat kouder en regen maar op zich mag ik niet klagen. Nu alleen nog een leuke baan vinden want ik vind mijn huidige baan niet meer leuk
Hoezo heb je die afgezegd dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb die in Chelsea afgezegd en helaas nog niets gehoord van Swiss Cottage
Hey Zomersvogeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Dag luutjes, heerlijk aan de gellatinepudding hiero
Haiquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
maar dat kan toch ook gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor scharrels, en misschien ook wel tijdens je relatie.
Maar zonder dat gezeur van in een kroeg, en dan de eerste date nog niet en dan de tweede misschien wel.
Gewoon van, zullen we ff?
Ik ben toch ook zo bizar slecht in dit soort dingen onder woorden brengen.
Nanny (soort van full-time oppasquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier ook regen vandaag. Wat deed je nu dan ook al weer?
Summerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben daar sowieso niet zo goed in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook gewoon?
ik heb wel eens n scharrel gehad die ik pas n uur kende
gewoon heeeey neukenquote:
Dit moest ik opzoeken op Googlequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Frann Drescher in hoogst eigen persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |