Ik hou meer van films met een iets ingewikkelder verhaal, waarbij je dus kortweg wat meer moet nadenken, en die je ook aan het denken zet nog lang nadat je 'm hebt gezienquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoor
gewoon lekker hangen en dom kijken, niet teveel nadenken .. heerlijk
Dat is dus over een week alquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor, is geen persoonlijke FB.
Al probeer ik deze toch up-to-date te houden.
[..]
Ja
Zeker veel zin in, vorig jaar gemist dus was heel snel dit jaar.![]()
hoog gooische vrouwen niveau zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoor
gewoon lekker hangen en dom kijken, niet teveel nadenken .. heerlijk
Mja als je het daar mee wil vergelijk .. jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoog gooische vrouwen niveau zeg maar?
Ik moest daar laatst heen met personeelsuitje.. Wat n gedrocht van n filmhele zaal vol gierende huisvrouwen
En al dertig keer op tv geweest. Maar he, Rachel Weiszquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat is dan weer n hele slechte film
oh ik soms ook wel eens hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je het daar mee wil vergelijk .. ja![]()
Maarja dat vind ik wel lekker eigenlijk dat soort films... lekker ontspannen en niet hoeven nadenken
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik soms ook wel eens hoorik was helemaal wild van sex and the city 2 komt n vrouw bij de dokter bijv
Bedoel met bestellen, had kaarten binnen 2 minuten besteld.quote:
Hang ze en misschien tot straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....
Ik ga even bankhangen met mijn fanfare mannetje
Ik bedoel dat de show woensdag isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedoel met bestellen, had kaarten binnen 2 minuten besteld.
Have funquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....
Ik ga even bankhangen met mijn fanfare mannetje
Dat weet ik, kan niet wachtenquote:
is dat die show hier om de hoek ( ahoy?)quote:
Het is in Ahoy inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat die show hier om de hoek ( ahoy?)
aan het einde van mijn straatquote:
ok, relaxtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het einde van mijn straat
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het einde van mijn straat
woon er al 3 jaar om de hoek en ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij is
Ik vergeef het je, m'n zoon.quote:
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik daar komquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon er al 3 jaar om de hoek en ben er nog nooit geweest
Ik ga met de auto, kunnen wij tenminste relaxt naar huis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij is
Terug zou ik wel moeten, kom anders niet meer thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, kunnen wij tenminste relaxt naar huis.
dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
![]()
![]()
Ga ik jou nou in het echt ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |