Je doet je sig weer eer aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh! Anders haal je nooit je rijbewijs...
Snap ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ben ook al zit ik via wifi niet echt blij met foto's
We never had a laptopquote:
En welke gaat vervangen worden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb allebijalleen laptop gaat behoorlijk hard dood en pc wil ook niet echt meer
De laptop gaat als eerste, terwijl die nog het jongste isquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En welke gaat vervangen worden?
Kom maarquote:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik niet echt een laptop nodig heb. Desktop is veel makkelijk voor allerlei programma's en als ik 'overal' (in huis danquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laptop gaat als eerste, terwijl die nog het jongste is
wast maar zon feestquote:
Laptop went snel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik niet echt een laptop nodig heb. Desktop is veel makkelijk voor allerlei programma's en als ik 'overal' (in huis dan) wil kunnen internetten gebruik ik mijn telefoon wel
Ik wel, vind het toch wel handig om ze allebij te gebruiken en gamen werkt veel beter op pc vind ikquote:
niet vandaag en ook niet morgenquote:
Wat een zwaar bestaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet vandaag en ook niet morgen
Jongen, mij oppikken vanaf huis, niet vanaf Haarlem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ben je op station Haarlem?
jij bent niet hierquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat dat betreft waren scharrels handiger
Stu.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Het lijkt bijna een standaard te worden dat ik zo'n 15/16 topics oversla
Evening mensen
Stuquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Het lijkt bijna een standaard te worden dat ik zo'n 15/16 topics oversla
Evening mensen