Hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vies valt wel mee tenzij je door de modder kruipt. Ook altijd leuk na de tijd onder de douche even naar blauwe plekken kijken
Dat is het ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
Paintballen lijkt me zo gaaf om een keer te doen.
Oeh, vetquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend wel even kijken of ik er een paar heb die op de foto kunnen
Hoi Kuukquote:
Lekker gegeten?quote:
Doe datquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
En jij gaat nu natuurlijk hier die foto plaatsenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
was echt moe toen ik thuis kwam
onderweg al een keertje gestopt. en kwam thuis in bank in slaap gevallen met hond op de schoot.
is een foto van
moet hem eerst nog op pc plaatsen maar eerst een mail naar de belastingadviseur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij gaat nu natuurlijk hier die foto plaatsen
We wachten rustig afquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet hem eerst nog op pc plaatsen maar eerst een mail naar de belastingadviseur.
op het werk hebben ze weer iets nieuws bedacht
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
onderweg al een keertje gestopt. en kwam thuis in bank in slaap gevallen met hond op de schoot.
is een foto van
Ohjeequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
is een foto van
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, het is toch 'het' bijgeloof en niet 'de' bijgeloof?
Yup.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, het is toch 'het' bijgeloof en niet 'de' bijgeloof?
Hoiiiiquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
Rocknijntje, gebruiken jullie Grandes Lignes?
Wij hier ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
Rocknijntje, gebruiken jullie Grande Ligne?
Ja rustig dagje hier ook... vooral veel koppijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiiii![]()
Ja goeed, lekker dagje vrij, heerlijk aan het genietenEn hoe ist met jou?
Lekker dagje gehad?
ben er mee bezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeHahahaha
Ik wilde zeggen pics or it didn't happen, maar nu zeg ik; post or it didn't happen!
![]()
Dacht ik alquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Was het tweede google result op de bijgeloof.
ja, inderdaadquote:
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik weet niet wat die Fransen in hun dagboek schrijven, maar ze noemen het 'journal intime'![]()
Ik denk eerder intiem, als in persoonlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik weet niet wat die Fransen in hun dagboek schrijven, maar ze noemen het 'journal intime'![]()
Het overhoring?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...quote:
Verrekt makkelijke woorden dit hoofdstuk moet ik zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!
Aaahwwww.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Die hondquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...
Die tweede foto hè?quote:
Mmm, ik dacht altijd dat je bij afkortingen het lidwoord aanhoud wat het woord normaal ook zou hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook mishebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...
ah cutequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
heb nog wel meer van zulke fotosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |