Dat ken ik niet. Zal Japans zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
Yakitori straks, de houtjes zijn al in het water gelegd.
quote:
Kip op den grill, maar vooral de saus is altijd erg lekkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kip op den grill, maar vooral de saus is altijd erg lekker
Voor de rest doe ik er natuurlijk rijst bij en wat groenten, anders vult het niet.
vrijdag is belangrijker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nu vraag ik me echt af waarom ik al het huiswerk voor vrijdag gemaakt heb en nog moet beginnen aan het huiswerk voor morgen
Morgen hoef je alleen nog dagt beetje huiswerk te maken wat je morgen meekrijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nu vraag ik me echt af waarom ik al het huiswerk voor vrijdag gemaakt heb en nog moet beginnen aan het huiswerk voor morgen
Je hebt je in de dag vergist?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Zelfgemaakte uit de oven, altijd lekker ruikend wachtenquote:
Oehh wat ga je maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
bwoah het ruikt lekker in mijn keukentje
Dat geeft niet, ik ook niet echtquote:
Trevquote:
En da's dus niks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen hoef je alleen nog dagt beetje huiswerk te maken wat je morgen meekrijgt.
Hey Enfequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh wat ga je maken?![]()
![]()
[..]
Dat geeft niet, ik ook niet echt![]()
[..]
Trev![]()
Ging wel, blij dat ik thuis ben en hoe is het daar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist? lekker gewerkt vandaag?
Drukke dag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ging wel, blij dat ik thuis ben en hoe is het daar?
Dat niet anders was ik nu nog onderweg naar huis maar gewoon geen zinquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Drukke dag?
Ja goedLekker dagje vrij, heerlijk rustig aan gedaan
![]()
Het ruikt wel heerlijk buitenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Onheilspellende wolken met een kleur die niets goeds voor ons in petto heeft pakken zich samen in de lucht. Weldra zullen er doorzichtige druppels hemelwater op mijn huis neerdalen, onverbiddelijk, koud en deprimerend.
Ah zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet anders was ik nu nog onderweg naar huis maar gewoon geen zin
Dat is ook fijn, ik moet nog 2 dagen en dan weekend
Eetze!quote:
Hier regende het een uur geleden al ff. En ook best hard. Het ruikt nu inderdaad wel lekker buiten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Onheilspellende wolken met een kleur die niets goeds voor ons in petto heeft pakken zich samen in de lucht. Weldra zullen er doorzichtige druppels hemelwater op mijn huis neerdalen, onverbiddelijk, koud en deprimerend.
Eet ze Wokquote:
Ik had geluk dat het net was opgehouden met regenen toen ik naar huis gingquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ozonquote:
Van 't weekend bedoel je? Nog geen plannen dus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, nu alleen nog kijken wat ik ga doen
Zoheeequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, huiswerk dat we tot nu toe voor maandag hebben ook af.
Gisteren 6 uur aan mijn huiswerk gezeten, toen had ik alleen voor de volgende dag (vandaag dus) gemaakt. Nu 2 uur aan mijn huiswerk en alles voor 2 dagen afquote:
Nog niet echt, denk dat ik wel ga paintballenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van 't weekend bedoel je? Nog geen plannen dus?
Wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, pleuvoir en pleurer is niet hetzelfde
Pleuvoir is regenen en pleurer is huilenquote:
Oke, jij zou het wel weten, ik vind het maar 1 pot natquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pleuvoir is regenen en pleurer is huilen
Bon appetit !quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
Wooohoooo huiswerk voor morgen ook af nu
Und jetzt eten
Kolerequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren 6 uur aan mijn huiswerk gezeten, toen had ik alleen voor de volgende dag (vandaag dus) gemaakt. Nu 2 uur aan mijn huiswerk en alles voor 2 dagen af
Oehhquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog niet echt, denk dat ik wel ga paintballen
Ligt er aan waar je geraakt wordt en wat je speelt want als je stoppen tot het zeer doet speelt dan is er wel een grote kans van dat het au doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kolere![]()
wat een verschil! XD Nou, lekker hoor
Eetze![]()
[..]
OehhWel auw
Ah.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je geraakt wordt en wat je speelt want als je stoppen tot het zeer doet speelt dan is er wel een grote kans van dat het au doetmaar verder vind ik het wel mee vallen
Ik ken het, zelf vind ik paintballen leuker omdat je dan ook voelt dat je geraakt bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.oke. Ja nog nooit gespeeld dus vandaar
Wel lasergamen maar das heul wat anders XD
Haha ja. Das idd wel leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, zelf vind ik paintballen leuker omdat je dan ook voelt dat je geraakt bent
Dat vies valt wel mee tenzij je door de modder kruipt. Ook altijd leuk na de tijd onder de douche even naar blauwe plekken kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja. Das idd wel leukEn lekker goor onder de verf enzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |