Dat ken ik niet. Zal Japans zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
Yakitori straks, de houtjes zijn al in het water gelegd.
quote:
Kip op den grill, maar vooral de saus is altijd erg lekkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kip op den grill, maar vooral de saus is altijd erg lekker
Voor de rest doe ik er natuurlijk rijst bij en wat groenten, anders vult het niet.
vrijdag is belangrijker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nu vraag ik me echt af waarom ik al het huiswerk voor vrijdag gemaakt heb en nog moet beginnen aan het huiswerk voor morgen
Morgen hoef je alleen nog dagt beetje huiswerk te maken wat je morgen meekrijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nu vraag ik me echt af waarom ik al het huiswerk voor vrijdag gemaakt heb en nog moet beginnen aan het huiswerk voor morgen
Je hebt je in de dag vergist?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Zelfgemaakte uit de oven, altijd lekker ruikend wachtenquote:
Oehh wat ga je maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
bwoah het ruikt lekker in mijn keukentje
Dat geeft niet, ik ook niet echtquote:
Trevquote:
En da's dus niks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen hoef je alleen nog dagt beetje huiswerk te maken wat je morgen meekrijgt.
Hey Enfequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh wat ga je maken?![]()
![]()
[..]
Dat geeft niet, ik ook niet echt![]()
[..]
Trev![]()
Ging wel, blij dat ik thuis ben en hoe is het daar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist? lekker gewerkt vandaag?
Drukke dag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ging wel, blij dat ik thuis ben en hoe is het daar?
Dat niet anders was ik nu nog onderweg naar huis maar gewoon geen zinquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Drukke dag?
Ja goedLekker dagje vrij, heerlijk rustig aan gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |