is dat die show hier om de hoek ( ahoy?)quote:
Het is in Ahoy inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat die show hier om de hoek ( ahoy?)
aan het einde van mijn straatquote:
ok, relaxtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het einde van mijn straat
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het einde van mijn straat
woon er al 3 jaar om de hoek en ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij is
Ik vergeef het je, m'n zoon.quote:
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik daar komquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon er al 3 jaar om de hoek en ben er nog nooit geweest
Ik ga met de auto, kunnen wij tenminste relaxt naar huis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een stuk dichter bij dan het bij mij is
Terug zou ik wel moeten, kom anders niet meer thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, kunnen wij tenminste relaxt naar huis.
dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
![]()
![]()
Ga ik jou nou in het echt ontmoeten
Mobiele oranje lay-out gebruikersquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die pc lay-out van Fok toch rustig aan je ogen als je die oranje mobiele lay-out gewend bent
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die pc lay-out van Fok toch rustig aan je ogen als je die oranje mobiele lay-out gewend bent
Die krijg ik standaard heb ik gemerkt.quote:
Die is echt fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!
Mijn standaard browser heeft de nieuwe, maar Opera Mini gebruikt de oude nogquote:
Eerst tekstvak aanklikken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is echt fijn
Behalve dat ik als ik iets quote, niet kan scrollen in het tekstvak
Ik heb ze beidequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!
Ik vind hem ook een stuk fijnerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |