Ik ken een gezin, 4 kids, ouders zijn allebei atheïsten, maar hun zoon is Boeddhist, dochter is Agnost, andere dochter is Christen, en de vierde dochter is in de voetsporen van haar ouders getreden, totaal niet gelovig opgevoed, maar allemaal overtuigd van hun geloofquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik geloof in het agnostisch atheïsme.
Echt hequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het FP-bericht al voor me.
FOK! zorgt voor kettingbotsing op A2.
Ik ken de iPhone niet. Geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus, daar kan ik niet scrollen, en kan ik dus niet reageren met die quote dr bij.
Hahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een gezin, 4 kids, ouders zijn allebei atheïsten, maar hun zoon is Boeddhist, dochter is Agnost, andere dochter is Christen, en de vierde dochter is in de voetsporen van haar ouders getreden, totaal niet gelovig opgevoed, maar allemaal overtuigd van hun geloof
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ken een gezin, 4 kids, ouders zijn allebei atheïsten, maar hun zoon is Boeddhist, dochter is Agnost, andere dochter is Christen, en de vierde dochter is in de voetsporen van haar ouders getreden, totaal niet gelovig opgevoed, maar allemaal overtuigd van hun geloof
En zo hoor je op te voeden vind ik. Iedereen de vrije keus geven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serieus, nooit geen last van, als je gewoon oplet. Scheren is lastiger.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof in mezelf.
Verder neig ik enigszins naar het pastafarianisme, maar echt overtuigd ben ik niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, nooit geen last van, als je gewoon oplet. Scheren is lastiger.
Ik heb juist een meter nutteloze zwarte ruimte onder de onderste balk zitten... en ik moet irritant zijwaarts scrollen door de ads... niet handigquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus, daar kan ik niet scrollen, en kan ik dus niet reageren met die quote dr bij.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, nooit geen last van, als je gewoon oplet. Scheren is lastiger.
Nee, ook niet handigquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist een meter nutteloze zwarte ruimte onder de onderste balk zitten... en ik moet irritant zijwaarts scrollen door de ads... niet handig.
Dan komt er iemand naast je zitten: "ik wist het al die hele tijd".quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En ik hoop toch steeds dat er niemand stiekem even meekijkt in de trein, als ik zit te FOK!ken en er staat ineens een banner met in grote letters SCHAAMLIPCORRECTIE op mijn scherm.
Dat is ook lekker klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist een meter nutteloze zwarte ruimte onder de onderste balk zitten... en ik moet irritant zijwaarts scrollen door de ads... niet handig.
neequote:
ahahhhahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En ik hoop toch steeds dat er niemand stiekem even meekijkt in de trein, als ik zit te FOK!ken en er staat ineens een banner met in grote letters SCHAAMLIPCORRECTIE op mijn scherm.
* Enfermera start massagequote:
Dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ook niet handig
Mja, kan ook wel reageren zonder per se te quoten
Nee, ik moet telkens heen en weer scrollen om een complete post te kunnen lezen of de verzendknop te vindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ook niet handig
Mja, kan ook wel reageren zonder per se te quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |