ik heb hier de speciale app van SS voor google chroom.. heb hier nog geen reclame bij ondervonden..quote:
Sharon had het over de vader van een vriendin van Lau Daarom was die smilie niet voor de quote van Dark bedoeldquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze zegt toch echt "haar vriendin"
daaaaag MO en neem Jo maar meequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is dus nu het hokje an het chanteren of maik terug of ze gaat weg
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
De godganse dag ouwehoeren dat ze er mee klaar is, en dat ze weg wil. Nou stome kut limbo vraag dan je 24 uur aan, en rot op zeik wijf.
[ afbeelding ]
Je vergeet MANIPULATIEFquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef Day het volgende:
Voor mo draait het niet meer om het spel, maar om haar lovestory.
Je zou maar een relatie hebben met zo'n ziekelijk jaloers en labiel wijf. Arme Maik!
Het is ook elke keer alle ballen op dat kleine limburgse meisje om haar te knakken Ruudquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een gezeik van Mo. Kan ze niet zonder haar neukertje?
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook elke keer alle ballen op dat kleine limburgse meisje om haar te knakken Ruud
Dat ook, ja!quote:
Dank....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef bergenzand het volgende:
[..]
ik heb hier de speciale app van SS voor google chroom.. heb hier nog geen reclame bij ondervonden..
intresse PM maar
Nee, Mo zegt eigenlijk - Ik wil het, Ik wil het, Ik wil het en als het het niet krijg, dan ga ik, ga ik, ga ik!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk wil Mo zeggen: Ik droog een beetje op zo.
Mooi he, 2 uur geleden zei ze nog dat ze ervan uitgaat dat het nog 2 weken kan duren anders kan het alleen maar tegenvallen blablabla, ze houdt het niet eens 24 uur uit zonder de dramaqueen uit te hangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
De godganse dag ouwehoeren dat ze er mee klaar is, en dat ze weg wil. Nou stome kut limbo vraag dan je 24 uur aan, en rot op zeik wijf.
[ afbeelding ]
Ja want die kijkt altijd vrolijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
leuk hoor die sjaggo koppen op de streams, ik wil Joanna weer terug
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
van de bengel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom kan niemand mij die achternaam van Dennis noemen, ik wil wat te googlen hebben.
Als dat voor jou makelijker is wil ik ze wel rechtop zetten hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef dasaliz het volgende:
Gaaf... als ik mijn pc scherm 90 graden draai dan is het net of de bewoners gewoon rechtop staan.
(of op de kop hangen. maar dat is raar)
Veel beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als dat voor jou makelijker is wil ik ze wel rechtop zetten hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als dat voor jou makelijker is wil ik ze wel rechtop zetten hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik al een tijdje, hoor. Het is alleen jammer dat ze haar niet doorhebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
goed gecast he????quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Ecila111 het volgende:
Ik wist niet dat iemand zó triest kon zijn.
Ze heeft niet weer benoemd dat het zo zielig is voor maik, dat hij geen afscheid kan nemen van de genomineerden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich ineens druk over haar ; vriendin ' Aafke omdat het haar laatste dag is en het zo niet leuk is voor Aafke.
Mo probeert zich zo sterk te houden maar Aaf ziet het toch![]()
Goed bezig Mo, doe vooral eens je stinkende best voor een ander
Moet eerlijk zeggen dat je bij Jo minder ergert als die bijdehande MO.quote:
Inderdaad. Joanna is soms niet uit te staan maar dit is ook wel heel erg triest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik Ik Ik, alles draait om Mootje![]()
en dan zeggen ze iets over Joanna?
Als ze nu ook iemand gecast hadden die haar een enorme schop onder haar kont gaf...quote:
gewoon allebei eruit tieven dus, Jo vooropquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat je bij Jo minder ergert als die bijdehande MO.
Gods, wat kan die zeiken zeg.
En absoluut geen doorzetters, uitzonderingen daargelaten! Moet je volgens mij wel hebben in de showbizzwereld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Stability het volgende:
ik zie ze nog binnenkomen, de eerste dag, allemaal met een air van, kijk , nederland, wij zijn het helemaal, wij gaan het maken en worden beroemd, gaan tv show's presenteren, krijgen onze eigen show op tv en weet ik veel allemaal....nu ziet nederland wat het echt zijn.. klagers, jankerds, zeikerds, leugenaars , egoisten etc etc...daaaaaaag reputatie
Dat is nu net wat de redactie wil... Dat de streamers dat gaan zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Zielige trien, sodeflikker dan op naar je Limbofamilie met je neptieten, je nepblond, je getatoeerde eyeliner en je ouderwetse ballenkleren![]()
![]()
( solly)
neelschool in Maastrichtquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Ecila111 het volgende:
Ik wist niet dat iemand zó triest kon zijn.
Die homo van een maik maakt geen kans bij Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Flashbox het volgende:
Ik vraag me eigen af of die Joanna nu ook zoveel problemen heeft gemaakt als ze bij Maik in bed heeft moeten slapen.
Alsof daar geen drama-queens rondlopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Day het volgende:
[..]
En absoluut geen doorzetters, uitzonderingen daargelaten! Moet je volgens mij wel hebben in de showbizzwereld.
jij bent fanquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mogelijk 3 maanden opgesloten zitten en elke week moet er iemand uit. Dat was toch van te voren bekend Monique-tje
en op tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef diditje64 het volgende:
sorry kom net terug uit men werk maar sinds wanneer hebben we streamlock op 3 en 4 en niet op 1 en 2?
ha ja indd....vandaar deze keuze dus hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Alsof daar geen drama-queens rondlopen.
Ik hoor mij nu zeggen (ken ik niet van mezelf) 'count your blessings'... is daar niet een leuke missie op te verzinnen?quote:
Echt niet, maar bij Jo is het een kunstvorm, Mo is gewoon vervelend.quote:
Jo is leuk om je aan te ergeren , dit is gewoon irritantquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Echt niet, maar bij Jo is het een kunstvorm, Mo is gewoon vervelend.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
Die gestrafte MO door Maik. mag blijven en nou moet Jo er uit.quote:
Wat zeikt ze nou hij had er al helemaal niet meer moeten zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mo vind zich gestraft nu Maik weer weg is
oh ja, ik zei eerder al dat na het programma Laura vast en zeker met de smoes zal komen dat ze Pfeiffer heeft gehad of zoiets, zéker als ze al deze comments leestquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef marky het volgende:
volgens mij hebben de bewoners de zelfde kwaal als Sonja Silva
http://www.telegraaf.nl/p(...)iek__.html?cid=short
Oh genoeg, maar die hebben dan al wat bereikt ( of je ze zelf dan leuk/goed vindt of niet, is een andere vraag).quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Alsof daar geen drama-queens rondlopen.
Jo en Maik liggen te ketsen en dat zijn ze nu aan het opnemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef Misiuuu het volgende:
Ik Lees dat Mo weer lekker bezig is met zielig doen!
Snap alleen niet waarom er nu weer een hele middag streamlock is op tv!
ach kom nou, ze kunnen ook zelf initiatief tonen, Mo trekt iedereen mee in haar misére en niemand durft te zeggen dat ze nu moet kappen met dat gejank uit angst genomineerd te worden of zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ze hebben ook echt geen flikker te doen daar. Als ze een beetje worden bezig gehouden zou er veel minder gezeik zijn, denk ik.
Monique-tje kan alles hebben?
aard van het beestjequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:13 schreef knagsje het volgende:
zijn wel steeds vrouwen die liggen te janken over ik ik ik ik ik .....
ja sorry , ik mocht niet naar binnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waarom is er niet is een keer iemand die zegt, stel je is niet zo aan kut. Doe is normaal!
dus dat, stel je niet aan, je hebt elke avond sex gehad met iemand die allang weg had moeten zijn, je bent genoeg verwend, je bent de zwakste schakel tot ziensquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waarom is er niet is een keer iemand die zegt, stel je is niet zo aan kut. Doe is normaal!
Jammer uitgerekend stream 3! Nu ben ik haast aan het afkickenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
die streamlocks zijn er omdat guido, cynthia, jurien ,sofia en stervio opnames aan het maken zijn
Ik wist niet dat het ging starten , anders hadden ze me kunnen kiezen ;pquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja sorry , ik mocht niet naar binnen
Jootje blijft dankzij het gejank van Mootjequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Betty Breipen is een egoïstische arrogante valse RAT... R...A...T!!!!!
Ga lekker breien of zo.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
het zijn niet eens je eigen woordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, raar verhaal. Als je naar de toneelschool wil, dan doe je dat toch. Eerst hoogbegaafd een RLS in stappen, terwijl je die nota bene al sinds BB1 gevolgd hebt, gaat mijn petje te boven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef Day het volgende:
[..]
Oh genoeg, maar die hebben dan al wat bereikt ( of je ze zelf dan leuk/goed vindt of niet, is een andere vraag).
Mo wil naar de toneelschool? Volgens mij moet je dan je stinkende best doen om toegelaten te worden en sterk in je schoenen staan. Gaat 'm niet worden dus.
maar ze zijn wel waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Estherdv het volgende:
[..]
het zijn niet eens je eigen woorden
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Douche werd schoongemaakt enzow....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ga lekker breien of zo.....
Met Jo erbij gebeurde er nog eens wat
Karim is te soft, Gerard interesseert het geen moer, Alex is Alex en Philip is zelf aan het simmen over het gemis aan Jo en maik is pleite.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
en overmorgen vraagt ze dan borduurgaas aan, patronen erbij en leert ze allemaal kruissteekjes maken en dan borduren ze de landkaart van Portugal. Daarna komt het macraméén aan bod en ja dan mogen de jongens punniken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
dat mag. en dat mag iedereenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ach dat zijn jou woorde, ik heb dus een andere mening
Jo is interessanter om buiten het huis met camera's te volgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk, hè? Angst voor nominatie, angst om buiten de groep te vallen (want mo is tochde groepslieveling)? ik zou het niet weten! Daarom hulde voor sharon die jo zat was en dat ook uitte!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
jo is helemaal niet interessant...laat haar maar lekker wegblijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jo is interessanter om buiten het huis met camera's te volgen.
Dat kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jo is interessanter om buiten het huis met camera's te volgen.
Wat uiteindelijk ook niet meer was dan een druppeltje water in de woestijn.. Dag erna werd alles weer glad gestreken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Day het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk, hè? Angst voor nominatie, angst om buiten de groep te vallen (want mo is tochde groepslieveling)? ik zou het niet weten! Daarom hulde voor sharon die jo zat was en dat ook uitte!
Vond ik ook een goede reactie van Sharonquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Day het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk, hè? Angst voor nominatie, angst om buiten de groep te vallen (want mo is tochde groepslieveling)? ik zou het niet weten! Daarom hulde voor sharon die jo zat was en dat ook uitte!
zeker weten !quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond ik ook een goede reactie van Sharon
Sharon heb ik grenzen aan zien geven, alleen had Jojanka daar geen boodschap aan en ging ze vrolijk verder......quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Day het volgende:
[..]
Karim te soft?? daarom zei hij vanochtend meteen da hij ook naar huis wou.. Laat ik het je zo zeggen.. de 2 die het geen niets interesseert halen de finale...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Karim is te soft, Gerard interesseert het geen moer, Alex is Alex en Philip is zelf aan het simmen over het gemis aan Jo en maik is pleite.
Dat voor wat betreft de mannen
Laura is aan het kleffen, Sharon interesseert het niet Jo is weg en Aafke is blijkbaar zelf ook in een depressie.![]()
Het is een mooi zooitje bij elkaar.
Waarom een omschrijving bedenken, als die al heel duidelijk is omschreven?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Estherdv het volgende:
[..]
het zijn niet eens je eigen woorden
en ze hield flip aan de lijn en vertelde wel 1000x dat ze nooit liegt, prikte nog weleens iemand in de rug enzo......jajaja ik mis het egt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Douche werd schoongemaakt enzow....
Goede grond voor een 2e groepsmissie van een paar dagen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Karim is te soft, Gerard interesseert het geen moer, Alex is Alex en Philip is zelf aan het simmen over het gemis aan Jo en maik is pleite.
Dat voor wat betreft de mannen
Laura is aan het kleffen, Sharon interesseert het niet Jo is weg en Aafke is blijkbaar zelf ook in een depressie.![]()
Het is een mooi zooitje bij elkaar.
ik denk echt opnames met oudbewoners enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Day het volgende:
Jemig! Nog nooit zo'n lange sl op upc gehad!
bij PB de theezak is nog wel een plekkie hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dat kan.
Het lijkt mij geen straf als ze bij mij een nachtje komt slapen hoor
Maar dat vervelende interactief stemmen werkt wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Day het volgende:
Kunnen ze niet aan wat vers vlees komen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk echt opnames met oudbewoners enzo
heeft ze ook niet nodig,alleen een hond onder de dekensquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die homo van een maik maakt geen kans bij Jo.
Is ie geen kerel genoeg voor
ja dat brengt geld op hequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maar dat vervelende interactief stemmen werkt wel.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
bij PB de theezak is nog wel een plekkie hoor
Die koekenbakker die dat regelt bij Net 5 is in slaap gevallen bij het kijken naar de streams.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Day het volgende:
Da's balen, Maaike kan alleen als een konijntje.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef trollie67 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet nodig,alleen een hond onder de dekens
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Da's balen, Maaike kan alleen als een konijntje.....
Wanneer leren Fokkers EENS een keer het verschil tussen IS en EENS?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Bril niet op???quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef noddy1 het volgende:
Ik ben voor Monique. Je kunt van haar gezicht de tragiek aflezen.
Die is wel echt.
En dan mis je er nog eentje ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer leren Fokkers EENS een keer het verschil tussen IS en EENS?
Tjezus, twee keer in één post.
Kan wel echt zijn maar is totaal ongegrond.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef noddy1 het volgende:
Ik ben voor Monique. Je kunt van haar gezicht de tragiek aflezen.
Die is wel echt.
hij heette Jezusquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Tjezus, twee keer in één post.
doe je niet je bent verslaafd en je vindt het heerlijk te katten op de slapers enzo. Maar het programma valt wel tegen dat vind ik ook. Ik word er ook gek van. Het had zo veel leuker kunnen zijn. Ook die stomme zakloopopdrachten. maja...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Stability het volgende:
wat een flop is dit programma ! ik ga er denk ik ook mee stoppen als ik nog langer slapende gekken zie.
Of hoe je SOWIESO schrijft....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Tjezus, drie keer in één post.
nou, ik zit er echt over te denken hoor, dit is toch geen tv maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
doe je niet je bent verslaafd en je vindt het heerlijk te katten op de slapers enzo. Maar het programma valt wel tegen dat vind ik ook. Ik word er ook gek van. Het had zo veel leuker kunnen zijn. Ook die stomme zakloopopdrachten. maja...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En die had ook eens last van een bekstekker.
nee, vertel !quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jezus, maar over Tjezus. Ken je die niet?
dat mens is een lopende tragiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan wel echt zijn maar is totaal ongegrond.
Was die niet Stand-in bij de Ttubbies?quote:
vertel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
Dit topic begint licht absurdistische trekjes te vertonen
we passen ons goed aan aan de beeldenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
Dit topic begint licht absurdistische trekjes te vertonen
als er in het huis geen actie is, dan doen we het hier maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:27 schreef Aimy het volgende:
Jullie gaan errug snel vandaag... kan 't niet ff wat langzamer? Ben niet zo snel!
Inderdaad, of enigsinds.....i.p.v. enigszins.quote:
Als jij kaas weet te maken van de post reeks van de laatste 10 minuten ben je een koningquote:
Ja, ten allen tijdequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, of enigsinds.....i.p.v. enigszins.
Soms tenenkrommend, maar drie keer in twee zinnen zo'n fout, is echt erg.
Of sowieso hoe je Überhaupt schrijft!quote:
King Bommiequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als jij kaas weet te maken van de post reeks van de laatste 10 minuten ben je een koning
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of sowieso hoe je Überhaupt schrijft!![]()
Jawohl!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als jij kaas weet te maken van de post reeks van de laatste 10 minuten ben je een koning
Hij ontkent het zelf stellig. Heeft wel iets aandoenlijks, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
zoooooooooooooo zeg ,die Flip is echt helemaal hoteldebotel van joanne ,ga het bijna zielig vinden (bijna he ?)
Ok jij bent koning eenoogquote:
heet jij drieka van Wissen ofzo??quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, of enigsinds.....i.p.v. enigszins.
Soms tenenkrommend, maar drie keer in twee zinnen zo'n fout, is echt erg.
Och, waarschijnlijk heeft Jo hem gisteren ingefluisterd dat ze een missie ging krijgen en tijdelijk het huis 'uit' zou gaan. Ze hing, na de cadeautjes, zo 'intiem' om zijn nek te knuffelen fluisteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Hij ontkent het zelf stellig. Heeft wel iets aandoenlijks, eigenlijk.
Euh vanaf minuut 19: Zeiken over Mo, een beetje over Alex.. ophemelen van Sharon. Janken als een klein kind wiens lolly is afgepakt over SL's en daarna uit verveling de taalnazi uithangen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de reclame van joanna en haar moederquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
2 keer keukenstream zonder mensen, en 2 keer streamlock....leve de kijkcijfers !
hahaha kweet niet meer, is alweer tien minuten geledenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Euh vanaf minuut 19: Zeiken over Mo, een beetje over Alex.. ophemelen van Sharon. Janken als een klein kind wiens lolly is afgepakt over SL's en daarna gaan uit verveling de taalnazi uithangen!
dat is het echt vanaf minuut 19 t/m minuut 29
voor bommiequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Euh vanaf minuut 19: Zeiken over Mo, een beetje over Alex.. ophemelen van Sharon. Janken als een klein kind wiens lolly is afgepakt over SL's en daarna gaan uit verveling de taalnazi uithangen!
Redactie neemt tip verbod op de slaapkamers overdag over. Helaas begreep men niet dat dat voor de bewoners moest gelden, niet voor de streams...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net 5 is gestopt met streams, alleen nog caps vanaf nu
psies! Ze hadden er gewoon 3 monique's in moeten stoppen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef shomila het volgende:
Gaat lekker net5 willen jullie van je programma af ?
Dat is een vrij goede opsomming maar die had net zo goed van 10 minuten vanochtend kunnen zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef Ifa het volgende:
[..]
Redactie neemt tip verbod op de slaapkamers overdag over. Helaas begreep men niet dat dat voor de bewoners moest gelden, niet voor de streams...
vandaar dat ik me afvroeg waar die verbazing van je vandaan kwamquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een vrij goede opsomming maar die had net zo goed van 10 minuten vanochtend kunnen zijn
ff rustig heb meer te doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha kweet niet meer, is alweer tien minuten geleden
Jezus is Je zus en Tjezus is Tjeerd zijn zus.. Who the fuck is Tjeerd??quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jezus, maar over Tjezus. Ken je die niet?
Ben benieuwd ook weer weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef Day het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen en me alvast verheugen op de geplastificeerde mams van Jo.
ik vind dat jullie mijn naam misbruikenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef bergenzand het volgende:
[..]
Jezus is Je zus en Tjezus is Tjeerd zijn zus.. Who the fuck is Tjeerd??
Verrekt.. Ik wist niet dat je mijn zoon wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind dat jullie mijn naam misbruiken
Hoi Tjeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind dat jullie mijn naam misbruiken
Shit, Aafke staat erbij. Gaat niet lukken, dan. (zonder SOA)quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef versabommie het volgende:
Opdracht voor Alex voor 8000 euro ( ja dat is veel ja!): "Swaffel Aafke, Sharon, Monique en Philip keihard in hun gezicht en kom ermee weg zonder kleerscheuren of soa's"
quote:
Ow hij is dus de redder van net5quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:38 schreef Stability het volgende:
ik denk dat de familie van alex een fout heeft gemaakt met die ridder titel!
300 jaar geleden heeft iemand uit die familie iemand gered zijn titel moet dus redder zijn , en niet ridder
Wat een klote zooi.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
grrrrrrrrrrrrr nou alle 4 streamlock !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
En nu d'r een streamlock is kunnen we het moeilijk over streams hebben dus ik snij een gezellig onderwerp aan: Gisteren had ik met twittervriendin Flugel een gesprekje over dat knipperende oog op het scherm. Ze vond dat erg. Ik heb daarop gezegd dat mannen vaak verplicht bij een bevalling moeten zijn. Dan zien we het hoofdje komen en dan zitten we toch verdomme ook tegen een enorm groot zwerend paardenoog aan te kijken! Dus ik begrijp dat gejammer niet zo.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
En nu d'r een streamlock is kunnen we het moeilijk over streams hebben dus ik snij een gezellig onderwerp aan: Gisteren had ik met twittervriendin Flugel een gesprekje over dat knipperende oog op het scherm. Ze vond dat erg. Ik heb daarop gezegd dat mannen vaak verplicht bij een bevalling moeten zijn. Dan zien we het hoofdje komen en dan zitten we toch verdomme ook tegen een enorm groot zwerend paardenoog aan te kijken! Dus ik begrijp dat gejammer niet zo.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
?????????????????????????????????quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
Die onderste is coolio !quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
plasma?? Zet eens 5 uur lang op pauze:Pquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef versabommie het volgende:
4 knipperende ogen op mijn 127 cm flatscreen.. DAT is pas retegaaf menschen!![]()
Alles wordt verborgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze verbergen het heugelijke feit dat de telefoon weer eens gaat
Opdonderstralen met die graftak, advocaat slurpende bejaarde tuinpakquote:
OHW! Gaan we nu die oogdiscussie weer hebben? Heb het net verteld hierbovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Kom ik terug van Willem ophalen op het KDV, zit ik klaar met z'n eten en mag eindelijk de tv aan... (meneer is niet thuis vanavond) Val ik midden in een SL
Meid, dat is al een uurtje of 2 zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Kom ik terug van Willem ophalen op het KDV, zit ik klaar met z'n eten en mag eindelijk de tv aan... (meneer is niet thuis vanavond) Val ik midden in een SL
Ik????quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Opdonderstralen met die graftak, advocaat slurpende bejaarde tuinpak
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
Ik zie het nu jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
OHW! Gaan we nu die oogdiscussie weer hebben? Heb het net verteld hierboven
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik????
Jij wilt toch aan die Limbabwaanse advocaat slurpen????
quote:Opgedoft
30 maart om 16.34
De dames zijn alweer klaar voor de uitzending.
Aafke heeft haar haren al vroeg in de krul gezet, Monique heeft wat kleren van de verdwenen Joanna geleend en ook Sharon heeft al haar voorbereidingen gemaakt. De dames hebben zo elk hun eigen ritueel om er tijdens de uitzending spectaculair uit te zien. Besteden de andere dames vooral tijd aan hun haar en hun outfit, Laura kiest voor een schoonheidsslaapje met haar ridder. Het mag duidelijk zijn, vooral de dames willen er weer tiptop uitzien. Wil je weten of dat gelukt is, kijk dan om 19:30 uur naar Net5 voor weer een nieuwe uitzending van Secret Story.
Kunnen ze niet beter stoppen met het nog RLS te noemen?quote:
ja er is op de bel van de voordeur gedrukt :pquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Net thuis van werk. Zie 4 ogen. Is er gedrukt?
jup je zag het op stream zes... volgens mij bonenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
TEAM JO EN LAU !!!!!quote:
Ja, op de potquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |