Ow hij is dus de redder van net5quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:38 schreef Stability het volgende:
ik denk dat de familie van alex een fout heeft gemaakt met die ridder titel!
300 jaar geleden heeft iemand uit die familie iemand gered zijn titel moet dus redder zijn , en niet ridder
Wat een klote zooi.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
grrrrrrrrrrrrr nou alle 4 streamlock !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
En nu d'r een streamlock is kunnen we het moeilijk over streams hebben dus ik snij een gezellig onderwerp aan: Gisteren had ik met twittervriendin Flugel een gesprekje over dat knipperende oog op het scherm. Ze vond dat erg. Ik heb daarop gezegd dat mannen vaak verplicht bij een bevalling moeten zijn. Dan zien we het hoofdje komen en dan zitten we toch verdomme ook tegen een enorm groot zwerend paardenoog aan te kijken! Dus ik begrijp dat gejammer niet zo.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
En nu d'r een streamlock is kunnen we het moeilijk over streams hebben dus ik snij een gezellig onderwerp aan: Gisteren had ik met twittervriendin Flugel een gesprekje over dat knipperende oog op het scherm. Ze vond dat erg. Ik heb daarop gezegd dat mannen vaak verplicht bij een bevalling moeten zijn. Dan zien we het hoofdje komen en dan zitten we toch verdomme ook tegen een enorm groot zwerend paardenoog aan te kijken! Dus ik begrijp dat gejammer niet zo.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
?????????????????????????????????quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
Die onderste is coolio !quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef versabommie het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dussssssssss!
plasma?? Zet eens 5 uur lang op pauze:Pquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef versabommie het volgende:
4 knipperende ogen op mijn 127 cm flatscreen.. DAT is pas retegaaf menschen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |