Karim te soft?? daarom zei hij vanochtend meteen da hij ook naar huis wou.. Laat ik het je zo zeggen.. de 2 die het geen niets interesseert halen de finale...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Karim is te soft, Gerard interesseert het geen moer, Alex is Alex en Philip is zelf aan het simmen over het gemis aan Jo en maik is pleite.
Dat voor wat betreft de mannen
Laura is aan het kleffen, Sharon interesseert het niet Jo is weg en Aafke is blijkbaar zelf ook in een depressie.![]()
Het is een mooi zooitje bij elkaar.
Waarom een omschrijving bedenken, als die al heel duidelijk is omschreven?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Estherdv het volgende:
[..]
het zijn niet eens je eigen woorden
en ze hield flip aan de lijn en vertelde wel 1000x dat ze nooit liegt, prikte nog weleens iemand in de rug enzo......jajaja ik mis het egt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Douche werd schoongemaakt enzow....
Goede grond voor een 2e groepsmissie van een paar dagen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Karim is te soft, Gerard interesseert het geen moer, Alex is Alex en Philip is zelf aan het simmen over het gemis aan Jo en maik is pleite.
Dat voor wat betreft de mannen
Laura is aan het kleffen, Sharon interesseert het niet Jo is weg en Aafke is blijkbaar zelf ook in een depressie.![]()
Het is een mooi zooitje bij elkaar.
ik denk echt opnames met oudbewoners enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Day het volgende:
Jemig! Nog nooit zo'n lange sl op upc gehad!
bij PB de theezak is nog wel een plekkie hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dat kan.
Het lijkt mij geen straf als ze bij mij een nachtje komt slapen hoor
Maar dat vervelende interactief stemmen werkt wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Day het volgende:
Kunnen ze niet aan wat vers vlees komen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk echt opnames met oudbewoners enzo
heeft ze ook niet nodig,alleen een hond onder de dekensquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die homo van een maik maakt geen kans bij Jo.
Is ie geen kerel genoeg voor
ja dat brengt geld op hequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maar dat vervelende interactief stemmen werkt wel.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
bij PB de theezak is nog wel een plekkie hoor
Die koekenbakker die dat regelt bij Net 5 is in slaap gevallen bij het kijken naar de streams.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Day het volgende:
Da's balen, Maaike kan alleen als een konijntje.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef trollie67 het volgende:
[..]
heeft ze ook niet nodig,alleen een hond onder de dekens
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Da's balen, Maaike kan alleen als een konijntje.....
Wanneer leren Fokkers EENS een keer het verschil tussen IS en EENS?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waarom is er niet is een keer iemand die zegt, stel je is niet zo aan kut. Doe is normaal!
Bril niet op???quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef noddy1 het volgende:
Ik ben voor Monique. Je kunt van haar gezicht de tragiek aflezen.
Die is wel echt.
En dan mis je er nog eentje ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer leren Fokkers EENS een keer het verschil tussen IS en EENS?
Tjezus, twee keer in één post.
Kan wel echt zijn maar is totaal ongegrond.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef noddy1 het volgende:
Ik ben voor Monique. Je kunt van haar gezicht de tragiek aflezen.
Die is wel echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |