Ze heeft niet weer benoemd dat het zo zielig is voor maik, dat hij geen afscheid kan nemen van de genomineerden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich ineens druk over haar ; vriendin ' Aafke omdat het haar laatste dag is en het zo niet leuk is voor Aafke.
Mo probeert zich zo sterk te houden maar Aaf ziet het toch![]()
Goed bezig Mo, doe vooral eens je stinkende best voor een ander
Moet eerlijk zeggen dat je bij Jo minder ergert als die bijdehande MO.quote:
Inderdaad. Joanna is soms niet uit te staan maar dit is ook wel heel erg triest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik Ik Ik, alles draait om Mootje![]()
en dan zeggen ze iets over Joanna?
Als ze nu ook iemand gecast hadden die haar een enorme schop onder haar kont gaf...quote:
gewoon allebei eruit tieven dus, Jo vooropquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat je bij Jo minder ergert als die bijdehande MO.
Gods, wat kan die zeiken zeg.
En absoluut geen doorzetters, uitzonderingen daargelaten! Moet je volgens mij wel hebben in de showbizzwereld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Stability het volgende:
ik zie ze nog binnenkomen, de eerste dag, allemaal met een air van, kijk , nederland, wij zijn het helemaal, wij gaan het maken en worden beroemd, gaan tv show's presenteren, krijgen onze eigen show op tv en weet ik veel allemaal....nu ziet nederland wat het echt zijn.. klagers, jankerds, zeikerds, leugenaars , egoisten etc etc...daaaaaaag reputatie
Dat is nu net wat de redactie wil... Dat de streamers dat gaan zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
leuk hoor die sjaggo koppen op de streams, ik wil Joanna weer terug
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Zielige trien, sodeflikker dan op naar je Limbofamilie met je neptieten, je nepblond, je getatoeerde eyeliner en je ouderwetse ballenkleren![]()
![]()
( solly)
neelschool in Maastrichtquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Ecila111 het volgende:
Ik wist niet dat iemand zó triest kon zijn.
Die homo van een maik maakt geen kans bij Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Flashbox het volgende:
Ik vraag me eigen af of die Joanna nu ook zoveel problemen heeft gemaakt als ze bij Maik in bed heeft moeten slapen.
Alsof daar geen drama-queens rondlopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Day het volgende:
[..]
En absoluut geen doorzetters, uitzonderingen daargelaten! Moet je volgens mij wel hebben in de showbizzwereld.
jij bent fanquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mogelijk 3 maanden opgesloten zitten en elke week moet er iemand uit. Dat was toch van te voren bekend Monique-tje
en op tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef diditje64 het volgende:
sorry kom net terug uit men werk maar sinds wanneer hebben we streamlock op 3 en 4 en niet op 1 en 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |