Ja, is ook zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook elke keer alle ballen op dat kleine limburgse meisje om haar te knakken Ruud
Dat ook, ja!quote:
Dank....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef bergenzand het volgende:
[..]
ik heb hier de speciale app van SS voor google chroom.. heb hier nog geen reclame bij ondervonden..
intresse PM maar
Nee, Mo zegt eigenlijk - Ik wil het, Ik wil het, Ik wil het en als het het niet krijg, dan ga ik, ga ik, ga ik!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk wil Mo zeggen: Ik droog een beetje op zo.
Mooi he, 2 uur geleden zei ze nog dat ze ervan uitgaat dat het nog 2 weken kan duren anders kan het alleen maar tegenvallen blablabla, ze houdt het niet eens 24 uur uit zonder de dramaqueen uit te hangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
De godganse dag ouwehoeren dat ze er mee klaar is, en dat ze weg wil. Nou stome kut limbo vraag dan je 24 uur aan, en rot op zeik wijf.
[ afbeelding ]
Ja want die kijkt altijd vrolijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
leuk hoor die sjaggo koppen op de streams, ik wil Joanna weer terug
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef Flow3r het volgende:
zo, ben ik weer![]()
leuk hoor die sjaggo koppen op de streams, ik wil Joanna weer terug
van de bengel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom kan niemand mij die achternaam van Dennis noemen, ik wil wat te googlen hebben.
Als dat voor jou makelijker is wil ik ze wel rechtop zetten hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef dasaliz het volgende:
Gaaf... als ik mijn pc scherm 90 graden draai dan is het net of de bewoners gewoon rechtop staan.
(of op de kop hangen. maar dat is raar)
Veel beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als dat voor jou makelijker is wil ik ze wel rechtop zetten hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als dat voor jou makelijker is wil ik ze wel rechtop zetten hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik al een tijdje, hoor. Het is alleen jammer dat ze haar niet doorhebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
De godganse dag ouwehoeren dat ze er mee klaar is, en dat ze weg wil. Nou stome kut limbo vraag dan je 24 uur aan, en rot op zeik wijf.
[ afbeelding ]
goed gecast he????quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Ecila111 het volgende:
Ik wist niet dat iemand zó triest kon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |