ja vanaf de bank in portoquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Kan niet want die zit vanaaf live bij bart
nee jij ziet er gewoon jong uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef trollie67 het volgende:
ze hebben wel allemaal van die oude koppen met die leefttijd....of is mijn monitor niet helemaal goed??
Iets té snelquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef superkokje het volgende:
de cossen gaan weer lekker snel vandaag![]()
![]()
en Jo zonder flipquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef delfse het volgende:
[..]
Mo is ook niks zonder Maik net als Philip zonder Jo .
NET5 wil vernieuwend zijn qua RLS, dus vanaf aanvang SSTNL geen openlijk gesex en zeker niet op tv! Alleen bewegende dekbedden zijn toegestaan, opdat er een beschaafde en vooral eerlijke en aantrekkelijke show van gemaakt kan worden....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Ik vind het zoizo al een zeer preutse bedoeling daar hoor
in al die andere RLS zoende en sexste ze gewoon open en bloot
nee hier lopen ze moeilijk te doen om hun tietjes te verbergen eerst nieuw shirt aan dan andere heel moeilijk er onderuit trekken
van de zomer liggen ze weer volop topless op het strand
waar overigens meer mensen het dan zien.
niet dat ik graag sex van hun zie ofzow hoor
maar waarom in godsnaam zo moeilijk doen.
hoe zouden M en J zich op de hooizolder gedragenquote:
kan die daar ook een keer mee dansen voor zijn fluitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Stability het volgende:
ik ben nu niet blij met karim !! gaat ie een FLUIT maken![]()
hahaha kijken of ie er ook in pastquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan die daar ook een keer mee dansen voor zijn fluit
als varkens in het stro uiteraard..ooit anders gezien??quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoe zouden M en J zich op de hooizolder gedragen
NET5 is een beetje de "Nintendo" onder de commerciële zenders, netjes en braaf dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
NET5 wil vernieuwend zijn qua RLS, dus vanaf aanvang SSTNL geen openlijk gesex en zeker niet op tv! Alleen bewegende dekbedden zijn toegestaan, opdat er een beschaafde en vooral eerlijke en aantrekkelijke show van gemaakt kan worden....
(Wie denkt er dat ik ook tekstschrijver kan worden bij NET5?)
Heeft ie eindelijk een excuus voor onzedige voorstellen, ben je het er net mee eens.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Stability het volgende:
ik ben nu niet blij met karim !! gaat ie een FLUIT maken![]()
ga vast naar schiphol dan met een vlaggetje ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |