Dan nog liever een sl!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
stream valtin herhaling
verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar liggen klef en bef weer... koppen tegen de bedrand en dekens tot de (zeil) oren
Zou een mooie SL kunnen zijn ipv het logo, om de kijkers op een dwaalspoor te zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
stream valtin herhaling
Wtf mankeert er bij deze mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar liggen klef en bef weer... koppen tegen de bedrand en dekens tot de (zeil) oren
het was gewoon een update van iemand die al langer ziek is. als je iets zegt doe het dn gewoon nuttigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Laura zit er wel mee hoor dat er iemand in haar familie kring ziek is ze is helemaal van slagHet is gewoon een grote leugen geweest van haar.
Ik zie het al helemaal voor me. SST is ten einde. Laura was er eerder uit danquote:
stream 1 doet het ook gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik wil niet kijken...ook het geluid is mute want dat gesmek
alleen in beweging te krijgen met pretparken, al die festivals, vooral ook sex en vooral ook niet te vergeten stompzinnige televisieseries. Verder van vermoeidheid bijslapen. Lege hulzen dus.quote:
Ik ben zooooo blij dat mijn kids thuis zijn. Kijk 100 x liever naar Spongebob dan naar dat gesmek van t stelletjequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik wil niet kijken...ook het geluid is mute want dat gesmek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |