De cos terug lezen is geen doen als je er meer dan 10 moet lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gewoon ff teruglezen in de COS
Kennelijk hebben ze de boodschap begrepenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom net thuis van boodschappen.
Streams weer goedgezet?
Als je het maar netjes vraagt he?
Beste mensen,
De streams 1 en 2 zijn omgewisseld met stream 3 en 4.
Eerder was het zo dat de streamlock bij bezoek aan de Kamer van de Waarheid op stream 1 en 2 zat.
Nu zitten die op stream 3 en 4.
Dit lijkt mij geen slimme zet, omdat er ook volgers van Secret Story via kanaal 14 (UPC) en kanaal 15 (Ziggo) kijken en die gebruiken stream 3 daarvoor.
Waarvan Akte.
Mvrgr,
Ik denk dat Voldemort naast haar ligt idd. Maar ze zijn in de mannenslaapkamer, maar daar staan geen cameras op...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha moet ze bijkomen van die verdomd zware missie? 't Arme kind. Ligt HET er alweer naast?
ik vrees met grote vrezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha moet ze bijkomen van die verdomd zware missie? 't Arme kind. Ligt HET er alweer naast?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe het wel effe fluugs, even geduld, gebruik lpad
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef Nobodies het volgende:
En waar is Laura slaap aan het inhalen... het lijkt erop bij Alex.
nu flip nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef delfse het volgende:
Het valt wel op de de sfeer in huis gezelliger is nu Jo weg is en Servio.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar liggen klef en bef weer... koppen tegen de bedrand en dekens tot de (zeil) oren
Tuurlijk, want die is ook genomineerd en hoort morgen op rode bank te zitten,quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon zou dus voor Jo kiezen? de Jo die haar van de week nog heeft afgebekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |