het zal eens niet he...hij durft er niet voor uit te komen dat ie voor jo kiest, maar liet het wel doorschemerenquote:
jupquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Krambo het volgende:
Dit is toch gewoon de info die Joanna kon verdienen met haar missie '' je krijgt te horen hoe de andere bewoners over je denken''
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
maar als ik het goed heb, kiest de meerderheid dus voor maik?
Die heeft zich even vermaakt met Maik ;pquote:
Zij doet mij meer denken aan Sofia.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef dimi1972 het volgende:
Nou vooruit hier dan het bewijs
Miss nederland 2004 Laura
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hahaha ja !quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zij doet mij meer denken aan Sofia.
vind ik voor het eerst goed nieuws!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
maar als ik het goed heb, kiest de meerderheid dus voor maik?
volgens haar zeggen had ze heel kort haar ,dus dit lijkt me dan nietgoedquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef dimi1972 het volgende:
Nou vooruit hier dan het bewijs
Miss nederland 2004 Laura
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jo wordt, naar mijn smaak, teveel de hand boven het hoofd gehoudenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik denk dat het ene bewuste keuze is om *alles* rondom jo zogemoedelijk mogenlijk zonder camera's te laten verlopen
Je kan daar zomaar eerns gelijk in hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik denk dat jo niet terug komt
rede: vanavond (voor ons)krijgt ze te weten van haar relatie ,ik vermoed dat ze daarm het huis uit gaat om orde op zaken te stellen,ik denk dat ze het zelf inmiddels al weet
daarm denk ik ook dat ze even weggehaald is ,want inweze volgens de stemming is ze niet eens genomineerd , aafke 4 sharon 4 en jo 2
ik denk dat het ene bewuste keuze is om *alles* rondom jo zogemoedelijk mogenlijk zonder camera's te laten verlopen
Serieus?quote:
sharon kiste niet voor joquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
2x Jo 3x Maik
Maik:
Faalex
Karim
Aafke
Jo:
Gestapoflip
Sharon
Niets is wat het lijkt tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens haar zeggen had ze heel kort haar ,dus dit lijkt me dan nietgoed
Het zonnescherm.quote:
Haha ninja'd, stond eerst een cap van Flip en... een van de damesquote:
Gaat vervelend worden want er is wel beeld op stream 1 en 2quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Wolkje21 het volgende:
Gloeiende gloeiende...heb ik eens een middag vrij..heel de middag een SL!
Gerard en Mo ook Maikquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
2x Jo 3x Maik
Maik:
Faalex
Karim
Aafke
Jo:
Gestapoflip
Sharon
die had ik al gepost... een foute copy pastequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha ninja'd, stond eerst een cap van Flip en... een van de dames
hmmm, heel plausibel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik denk dat jo niet terug komt
rede: vanavond (voor ons)krijgt ze te weten van haar relatie ,ik vermoed dat ze daarm het huis uit gaat om orde op zaken te stellen,ik denk dat ze het zelf inmiddels al weet
daarm denk ik ook dat ze even weggehaald is ,want inweze volgens de stemming is ze niet eens genomineerd , aafke 4 sharon 4 en jo 2
yup , ik denk hetzelfde..ze word uit de wind gehouden, word teveel hysterie en dat kan nep5 niet aanquote:
Ik geloof er geen fuck van. Jo gaat vanavond gewoon terug het huis in en Maik ook. Gaan ze een paar uur roddelen omdat ze "wat" gehoord hebben en dan gewoon slapen. Morgen gaat ook gewoon Aafke eruit en heeft Joanna verbazingwekkend veel stemmers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Stability het volgende:
[..]
yup , ik denk hetzelfde..ze word uit de wind gehouden, word teveel hysterie en dat kan nep5 niet aan
laura heeft al jo gezegtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, dan ontbreekt alleen flauwra zelf, die kan niet kiezen
en dat zal net5 de kont roestenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef dimi1972 het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat NET5 even mag laten weten of het stemmen op JO wel zinvol is
zonde van het geld van al die mensen die gaan sms(en) als ze toch al zeker is van haar verblijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |