het zal eens niet he...hij durft er niet voor uit te komen dat ie voor jo kiest, maar liet het wel doorschemerenquote:
jupquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Krambo het volgende:
Dit is toch gewoon de info die Joanna kon verdienen met haar missie '' je krijgt te horen hoe de andere bewoners over je denken''
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
maar als ik het goed heb, kiest de meerderheid dus voor maik?
Die heeft zich even vermaakt met Maik ;pquote:
Zij doet mij meer denken aan Sofia.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef dimi1972 het volgende:
Nou vooruit hier dan het bewijs
Miss nederland 2004 Laura
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hahaha ja !quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zij doet mij meer denken aan Sofia.
vind ik voor het eerst goed nieuws!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
maar als ik het goed heb, kiest de meerderheid dus voor maik?
volgens haar zeggen had ze heel kort haar ,dus dit lijkt me dan nietgoedquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef dimi1972 het volgende:
Nou vooruit hier dan het bewijs
Miss nederland 2004 Laura
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jo wordt, naar mijn smaak, teveel de hand boven het hoofd gehoudenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik denk dat het ene bewuste keuze is om *alles* rondom jo zogemoedelijk mogenlijk zonder camera's te laten verlopen
Je kan daar zomaar eerns gelijk in hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik denk dat jo niet terug komt
rede: vanavond (voor ons)krijgt ze te weten van haar relatie ,ik vermoed dat ze daarm het huis uit gaat om orde op zaken te stellen,ik denk dat ze het zelf inmiddels al weet
daarm denk ik ook dat ze even weggehaald is ,want inweze volgens de stemming is ze niet eens genomineerd , aafke 4 sharon 4 en jo 2
ik denk dat het ene bewuste keuze is om *alles* rondom jo zogemoedelijk mogenlijk zonder camera's te laten verlopen
Serieus?quote:
sharon kiste niet voor joquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
2x Jo 3x Maik
Maik:
Faalex
Karim
Aafke
Jo:
Gestapoflip
Sharon
Niets is wat het lijkt tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens haar zeggen had ze heel kort haar ,dus dit lijkt me dan nietgoed
Het zonnescherm.quote:
Haha ninja'd, stond eerst een cap van Flip en... een van de damesquote:
Gaat vervelend worden want er is wel beeld op stream 1 en 2quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Wolkje21 het volgende:
Gloeiende gloeiende...heb ik eens een middag vrij..heel de middag een SL!
Gerard en Mo ook Maikquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
2x Jo 3x Maik
Maik:
Faalex
Karim
Aafke
Jo:
Gestapoflip
Sharon
die had ik al gepost... een foute copy pastequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha ninja'd, stond eerst een cap van Flip en... een van de dames
hmmm, heel plausibel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik denk dat jo niet terug komt
rede: vanavond (voor ons)krijgt ze te weten van haar relatie ,ik vermoed dat ze daarm het huis uit gaat om orde op zaken te stellen,ik denk dat ze het zelf inmiddels al weet
daarm denk ik ook dat ze even weggehaald is ,want inweze volgens de stemming is ze niet eens genomineerd , aafke 4 sharon 4 en jo 2
yup , ik denk hetzelfde..ze word uit de wind gehouden, word teveel hysterie en dat kan nep5 niet aanquote:
Ik geloof er geen fuck van. Jo gaat vanavond gewoon terug het huis in en Maik ook. Gaan ze een paar uur roddelen omdat ze "wat" gehoord hebben en dan gewoon slapen. Morgen gaat ook gewoon Aafke eruit en heeft Joanna verbazingwekkend veel stemmers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Stability het volgende:
[..]
yup , ik denk hetzelfde..ze word uit de wind gehouden, word teveel hysterie en dat kan nep5 niet aan
laura heeft al jo gezegtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, dan ontbreekt alleen flauwra zelf, die kan niet kiezen
en dat zal net5 de kont roestenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef dimi1972 het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat NET5 even mag laten weten of het stemmen op JO wel zinvol is
zonde van het geld van al die mensen die gaan sms(en) als ze toch al zeker is van haar verblijf.
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet Mo dat al? Dan is de vriendschap gauw over.
ik denk dat stemmen /smsen zowie zo geen zin heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef dimi1972 het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat NET5 even mag laten weten of het stemmen op JO wel zinvol is
zonde van het geld van al die mensen die gaan sms(en) als ze toch al zeker is van haar verblijf.
[sarcasme]Gelukkig heeft ze de waarheid gesproken, dus is ze wel te vertrouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens haar zeggen had ze heel kort haar ,dus dit lijkt me dan nietgoed
Dit is exact wat ik denk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van. Jo gaat vanavond gewoon terug het huis in en Maik ook. Gaan ze een paar uur roddelen omdat ze "wat" gehoord hebben en dan gewoon slapen. Morgen gaat ook gewoon Aafke eruit en heeft Joanna verbazingwekkend veel stemmers.
Zo is ie goed mevrouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
die baby-haarband van Aafke is echt van de zotte!
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
die baby-haarband van Aafke is echt van de zotte!
en het nut van de verdwijningen is dan geld in de kluis en jankende mo streams?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik denk!
Wat ook niet klopt is de manier waarop Net5 Joanna voortrekt,hoe kun je nou drie dagen voor
een mogelijke exit iemand zo'n opdracht geven?
Op die manier krijgt zij veel meer aandacht(zendtijd) dan Sharon en Aafke,dat is voor degenen die alleen de daily zien een mooie reden om voor haar te stemmen.
Sharon en Aafke maken hierdoor simpelweg minder kans om te blijven.
Ik gok dat ze ook even naar Maik en Joanna moet als ze alle bewoners moet ondervragen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Hoeveel mensen moet lau nog? Dit gaat wel heel lang duren.
Ik snap alleen niet waarom ze Joanna uberhaupt op de nominatiestoel hebben gezet. Ze hadden ook gewoon 2 vrouwen kunnen nomineren. Dan had je dit hele gedoe niet hoeven doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik denk!
Wat ook niet klopt is de manier waarop Net5 Joanna voortrekt,hoe kun je nou drie dagen voor
een mogelijke exit iemand zo'n opdracht geven?
Op die manier krijgt zij veel meer aandacht(zendtijd) dan Sharon en Aafke,dat is voor degenen die alleen de daily zien een mooie reden om voor haar te stemmen.
Sharon en Aafke maken hierdoor simpelweg minder kans om te blijven.
Ze is klaar denk ik. Ik heb alleen gerard niet gehoord. Maar volgens een aantal had hij ook geantwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
wat moest ze doen dat (heb ik ff gemist)quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook even naar Maik en Joanna moet als ze alle bewoners moet ondervragen..
precies dat maakt het vage eraan jo is officieel niet genomineerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze Joanna uberhaupt op de nominatiestoel hebben gezet. Ze hadden ook gewoon 2 vrouwen kunnen nomineren. Dan had je dit hele gedoe niet hoeven doen.
Oh wacht die heeft ze verkapt gevraagd, hij moest kiezen als hij weer in de boeien zou zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze is klaar denk ik. Ik heb alleen gerard niet gehoord. Maar volgens een aantal had hij ook geantwoord.
voor de smsjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze Joanna uberhaupt op de nominatiestoel hebben gezet. Ze hadden ook gewoon 2 vrouwen kunnen nomineren. Dan had je dit hele gedoe niet hoeven doen.
Maik en JO nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Gerard, Alex, Karim, Aafke en Mo willen Maik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Foei! je mag niet naar een ander forumquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
Bij het andere forum gelezen dat Laura heel even Joanna gesproken heeft in de kvdw.
We krijgen donderdag gewoon het Flip-scenario: Degene die sowieso mag blijven is Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
Snap niet waar Sharon voor Jo heeft gekozen. Dat was toch als water en vuur? Of had NOG minder met Maik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gerard, Alex, Karim, Aafke en Mo willen Maik.
Flip, Sharon (en Laura zelf) willen Jo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
Bij het andere forum gelezen dat Laura heel even Joanna gesproken heeft in de kvdw.
Welk forum? Het lijkt me een poepverhaal overigensquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
dat is onzinquote:
Sexueel te aangetrokken tot de badjas vrees ik, dus stemt ze op een vrouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Snap niet waar Sharon voor Jo heeft gekozen. Dat was toch als water en vuur? Of had NOG minder met Maik?
Maik is toch ook (bijna) vrouw?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Sexueel te aangetrokken tot de badjas vrees ik, dus stemt ze op een vrouw
En dat weten ze omdat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
als je op twitter kijkt zie je ook weer genoeg meisjes voor JO gaan..... en daar gaat het ze bij net 5om.. de rest kan de kont kussenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is onzin
als men meeleest op de flora's weten ze dat jo niet positief is onder het volk ,dus zullen er weinig voor jo stemmen
aafke en sharon ,hebben meer aanhangers ,maar bellen voor/tussen die 2 had men ook gehad als jo niet op de nom stoel zat
Ja maar hij doet volgens haar blijkbaar snachts wel iets goeds bij Mo, dat wil Sjer ook wel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maik is toch ook (bijna) vrouw?
Kijk en daar gaat het mis. Ze zei tegen Faalex dat ze met een vriendin van thuis had gesproken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Welk forum? Het lijkt me een poepverhaal overigens
[/quote
Nowlive Laura zei dat toen ze uit de kvdw kwam tegen Alex.
waarom niet genaaitquote:
Ze heeft bericht van thuis gekregen over haar zieke vriendin, dat vertelde ze Alex.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Welk forum? Het lijkt me een poepverhaal overigens
[/quote
Nowlive Laura zei dat toen ze uit de kvdw kwam tegen Alex.
de zieke vader van de vriendin die (denk ik K heeft)quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze heeft bericht van thuis gekregen over haar zieke vriendin, dat vertelde ze Alex.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef Lutte het volgende:
Dus eigenlijk moet Laura nu gewoon spioneren voor de KvdW?
Bevalt de uitslag, laten ze ze kiezen tussen die twee, bevalt het niet, bedenken ze een ander plan om Jo terug te doen en Maik weg te halen.
Hoop dat als de rest erachterkomt ze net zo'n strontemmer als Cyhena over zicht heen krijgt! Liegen over zieke mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de zieke vader van de vriendin die (denk ik K heeft)
Laura KVDW --> gaat vragen stellen en kan er niet over praten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef itsme het volgende:
Sorry. Ik heb gekeken in de streamverslagen en in de updates maar zie nergens staan wat er in de TT staat en ook in deze COS dat de bewoners mogen kiezen uit Maik of Jo?
Hoe komen jullie daar dan bij?
Is dit gewoon een gok of zo?
Is een duidelijke missie, ze komt de kamer uit en vraag iedereen voor wie ze zouden kiezen Joanna of Maik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef itsme het volgende:
Sorry. Ik heb gekeken in de streamverslagen en in de updates maar zie nergens staan wat er in de TT staat en ook in deze COS dat de bewoners mogen kiezen uit Maik of Jo?
laura heeft dat aan een ieder gevraagtquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef itsme het volgende:
Ik denk wel dat ze ook echt bericht heeft gekregen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hoop dat als de rest erachterkomt ze net zo'n strontemmer als Cyhena over zicht heen krijgt! Liegen over zieke mensen
en het ging dus niet over een zieke vriendin in Nederland, maar over Joanna?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kijk en daar gaat het mis. Ze zei tegen Faalex dat ze met een vriendin van thuis had gesproken.
dat heeft L zeker niet gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hoop dat als de rest erachterkomt ze net zo'n strontemmer als Cyhena over zicht heen krijgt! Liegen over zieke mensen
de vraag die Jo aan lau stelde in de kvdw dus...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef suzi1 het volgende:
dat zijn vast de momenten geweest dat jo heeft kunnen zien hoe er over haar wordt gedacht. dat keuzes maken
dat dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef itsme het volgende:
Ah oke.
Nou dit is gewoon bulshit denk ik dan.
Gewoon om de kijkers op het verkeerde been te zetten.
Kunnen ze niet doen daar Jo genomineerd is.
Ik zou het wel willen maar eerst maakten ze me blij (voor 30 seconde) dat Maik weg was en dat was niet zoen nu dit gerucht. Nou niet dus.
Geloof er geen fok van.
Jo krijgt weer heerlijk veel aandacht zodat ze nog een paar weken kan blijven.
Prima hoor als Jo blijft maar ik houd niet van de manier waarop. dat gemanipuleer.
laura of zo ??quote:
dat heb ik allemaal niet gezien, ik deed een lautje (oftwel ik lag nok op de bank)quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
de vraag die Jo aan lau stelde in de kvdw dus...
Lekker ding die linker!quote:
maar je doorziet het anders prima hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat heb ik allemaal niet gezien, ik deed een lautje (oftwel ik lag nok op de bank)
verrek ja, we hebben weer beeld bij ziggo hahahahahaquote:
kunnen we straks vragen ze moet even uitrustenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef suzi1 het volgende:
en hoeveel uur de tijd heeft lau voor deze missie gehad?
ze hebben het weer omgedraaid zodat de UPC en Ziggo kijkers (= altijd stream 3) weer kunnen meekijken. 24/7 streamlock is ook zo wat hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef dimi1972 het volgende:
Lol ze weten niet wat ze willen daar
eerst paar uur een sl op 3 en 4
en nu weer op 1 en 2
Dat hoop ik niet voor haar. Dat doet haar populariteit niet goed denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik wat afstand aan het nemen ben van dit programma. Mijn eerste post in de cos rond 15.10? Wow. Ik doe dat omdat ik me alleen maar zit te ergeren en dat vind ik zonde van mijn tijd.
Lol Overal waar je kijkt op de ss site zelf, op twitter en hier lees je reactie van boze mensen.![]()
Dus laura gebruikt haar ziek vriendin als smoesje?
ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik wat afstand aan het nemen ben van dit programma. Mijn eerste post in de cos rond 15.10? Wow. Ik doe dat omdat ik me alleen maar zit te ergeren en dat vind ik zonde van mijn tijd.
Lol Overal waar je kijkt op de ss site zelf, op twitter en hier lees je reactie van boze mensen.![]()
alex bij een paar kleine kinderen ,weet je het zeker...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat zou die oppasfamilie van Laura nou denken?
Zouden zij Alex in willen huren als oppas in plaats van Laura nu?
huhquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alex snapt niet dat Gerard niet zal vallen op iemand die superflirterig is. Het hangt dus niet af van zijn vrouw....
dat dussssquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef delfse het volgende:
[..]
Mag even samen met Jo alleen zijn zonder camara
Ja SPH > SPWquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
alex bij een paar kleine kinderen ,weet je het zeker...
tja, dat ze het alssmoesje gebruikt dat kan ik niet geloven, maybe ben ik te goed gelovigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
Spelen, Pezen en Wegwezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja SPH > SPW
En hij kan ze tenminste leren schrijven en lezen itt Laura
er is net gedrukt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef meneertje1972 het volgende:
Was ff sporten. Wat is er gebeurd ze hebben gestemd? En dan? Is dan Joanna eruit? Wat was de mededeling bij het stemmen?
Laura haar ware karakter komt steeds meer naar boven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef Kaasmix het volgende:
Goedemiddag!
Wat is er met Laura? Zie allemaal negatieve berichten staan
Whahahah lekkerding jij ook een fokster gewordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef SuGaRcAnDy het volgende:
zo maar even een eigen account aangemaakt haha
Ja moet wat he als je het niet altijd helemaal eens bent met je ventje hahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Whahahah lekkerding jij ook een fokster geworden
Ik tune ook net in, maar ik kan van de titel van de COS afleiden dat ze inderdaad hebben moeten stemmen wie er terug komt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja net uurtje gesport en ik zie dat ze hebben moeten stemmen en dat ze willen dat MAIK terugkomt alleen Sharon en Flip niet. Dus Maik komt terug? Wat is er gezegd?
geduld is een schone zaak, verder is er een zeurverbod afgekondigd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja net uurtje gesport en ik zie dat ze hebben moeten stemmen en dat ze willen dat MAIK terugkomt alleen Sharon en Flip niet. Dus Maik komt terug? Wat is er gezegd?
zeurverbod voor mo??quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, verder is er een zeurverbod afgekondigd.
isschien even goed terug lezen, laura had waarschijnlijk als missie om dat aan iedereen te vragen. that'sitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik tune ook net in, maar ik kan van de titel van de COS afleiden dat ze inderdaad hebben moeten stemmen wie er terug komt?
Nee Lauwtje moest aan iedereen vragen wie ze liever terug zagen komen en de meerderheid koos voor Maik. Maar er is neit gezegd dat diegene dan ook terugkomt. Ze komen gewoon allebei terug, gaan even staan bekvechten, slapen er een nachtjeover en morgen is alles weer koek en ei en liggen ze weer de hele dag of in bed of in de tuin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik tune ook net in, maar ik kan van de titel van de COS afleiden dat ze inderdaad hebben moeten stemmen wie er terug komt?
domme flip dan ook want die bleef net zo lang wakkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef delfse het volgende:
Het is wel leuk dat deze domme missie van maik en jo ook weer een flop is van sst . De bewoners zijn er niet ingetrapt alleen domme mo gister. En de rest ging al snel weer naar bed vanmorgen toe ze jo miste.
Iedereen doet aannames dat ze er over liegt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef suzi1 het volgende:
ja maar tegen wie en wat heeft laura over een zieke vriendin gelogen
En dat, dames en heren, is Secret Storyquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Lauwtje moest aan iedereen vragen wie ze liever terug zagen komen en de meerderheid koos voor Maik. Maar er is neit gezegd dat diegene dan ook terugkomt. Ze komen gewoon allebei terug, gaan even staan bekvechten, slapen er een nachtjeover en morgen is alles weer koek en ei en liggen ze weer de hele dag of in bed of in de tuin.
Ze werd naar de kvdw geroepen en kwam er (gespeeld?) verdrietig uit. Toen vertelde ze dat can dr vriendin. Enkele minuten later vroeg ze aan iedereen wie ze terug wilden. Weet niet of dat van die vriendin een smoesje is. Hoop t niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef suzi1 het volgende:
ja maar tegen wie en wat heeft laura over een zieke vriendin gelogen
dat dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Iedereen doet aannames dat ze er over liegt.
Ik denk dat ze een berichtje heeft gehad over die zieke vriendin en daarnaast een missie heeft gekregen. We weten het niet zeker want we hebben geen stream op de kvdw
Waar staat dat dat ze beiden terugkomen? Dat denk jij neem ik aan maar dat is nergens gezegd toch? Ik denk toch dat er maar 1 van de 2 terugkomt, maar goed....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Lauwtje moest aan iedereen vragen wie ze liever terug zagen komen en de meerderheid koos voor Maik. Maar er is neit gezegd dat diegene dan ook terugkomt. Ze komen gewoon allebei terug, gaan even staan bekvechten, slapen er een nachtjeover en morgen is alles weer koek en ei en liggen ze weer de hele dag of in bed of in de tuin.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef SecretOma het volgende:
Ben net thuis. Is er al een updateje gemaakt door een lieve fokker?
gewoon ff teruglezen in de COSquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef SecretOma het volgende:
Ben net thuis. Is er al een updateje gemaakt door een lieve fokker?
En nu Mo met Maik. Zag je haar rennen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef delfse het volgende:
Zo philip ook weer blij met een paar minuten met jo.
Ik denk dat er 4 of 5 terug komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat ze beiden terugkomen? Dat denk jij neem ik aan maar dat is nergens gezegd toch? Ik denk toch dat er maar 1 van de 2 terugkomt, maar goed....
Zoals Guido zei laura doet alles voor het spel dus ik denk dat dit ook gespeeld is voor een missie die ze moest doen. Geld doet ze alles voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze werd naar de kvdw geroepen en kwam er (gespeeld?) verdrietig uit. Toen vertelde ze dat can dr vriendin. Enkele minuten later vroeg ze aan iedereen wie ze terug wilden. Weet niet of dat van die vriendin een smoesje is. Hoop t niet.
Is het wellicht in een paar regels te vatten in het update-topic? Er is blijkbaar weer veel gebeurd en een hele dag teruglezen is best lastig te noemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gewoon ff teruglezen in de COS
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura gaat slaap inhalen, wtf
Haha moet ze bijkomen van die verdomd zware missie? 't Arme kind. Ligt HET er alweer naast?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura gaat slaap inhalen, wtf
Ik doe het wel effe fluugs, even geduld, gebruik lpadquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het wellicht in een paar regels te vatten in het update-topic? Er is blijkbaar weer veel gebeurd en een hele dag teruglezen is best lastig te noemen
De cos terug lezen is geen doen als je er meer dan 10 moet lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gewoon ff teruglezen in de COS
Kennelijk hebben ze de boodschap begrepenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom net thuis van boodschappen.
Streams weer goedgezet?
Als je het maar netjes vraagt he?
Beste mensen,
De streams 1 en 2 zijn omgewisseld met stream 3 en 4.
Eerder was het zo dat de streamlock bij bezoek aan de Kamer van de Waarheid op stream 1 en 2 zat.
Nu zitten die op stream 3 en 4.
Dit lijkt mij geen slimme zet, omdat er ook volgers van Secret Story via kanaal 14 (UPC) en kanaal 15 (Ziggo) kijken en die gebruiken stream 3 daarvoor.
Waarvan Akte.
Mvrgr,
Ik denk dat Voldemort naast haar ligt idd. Maar ze zijn in de mannenslaapkamer, maar daar staan geen cameras op...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha moet ze bijkomen van die verdomd zware missie? 't Arme kind. Ligt HET er alweer naast?
ik vrees met grote vrezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha moet ze bijkomen van die verdomd zware missie? 't Arme kind. Ligt HET er alweer naast?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe het wel effe fluugs, even geduld, gebruik lpad
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef Nobodies het volgende:
En waar is Laura slaap aan het inhalen... het lijkt erop bij Alex.
nu flip nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef delfse het volgende:
Het valt wel op de de sfeer in huis gezelliger is nu Jo weg is en Servio.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar liggen klef en bef weer... koppen tegen de bedrand en dekens tot de (zeil) oren
Tuurlijk, want die is ook genomineerd en hoort morgen op rode bank te zitten,quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon zou dus voor Jo kiezen? de Jo die haar van de week nog heeft afgebekt?
Dan nog liever een sl!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
stream valtin herhaling
verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
oh gatver, daar liggen klef en bef weer... koppen tegen de bedrand en dekens tot de (zeil) oren
Zou een mooie SL kunnen zijn ipv het logo, om de kijkers op een dwaalspoor te zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
stream valtin herhaling
Wtf mankeert er bij deze mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
het was gewoon een update van iemand die al langer ziek is. als je iets zegt doe het dn gewoon nuttigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Laura zit er wel mee hoor dat er iemand in haar familie kring ziek is ze is helemaal van slagHet is gewoon een grote leugen geweest van haar.
Ik zie het al helemaal voor me. SST is ten einde. Laura was er eerder uit danquote:
stream 1 doet het ook gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik wil niet kijken...ook het geluid is mute want dat gesmek
alleen in beweging te krijgen met pretparken, al die festivals, vooral ook sex en vooral ook niet te vergeten stompzinnige televisieseries. Verder van vermoeidheid bijslapen. Lege hulzen dus.quote:
Ik ben zooooo blij dat mijn kids thuis zijn. Kijk 100 x liever naar Spongebob dan naar dat gesmek van t stelletjequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik wil niet kijken...ook het geluid is mute want dat gesmek
bahquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
kunnen die klefkippen niet gewoon op een stoel in de kamer praten? stelletje niksnutten
spongebob rules!!!! (oei das OT)quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat mijn kids thuis zijn. Kijk 100 x liever naar Spongebob dan naar dat gesmek van t stelletje
Falex denk dat die nog steeds in het programma Daten in het donker zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:39 schreef Berenjenafok het volgende:
Fluisteren mocht toch niet?
[ afbeelding ]
Die is er nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef Berenjenafok het volgende:
Ze praten over hun gezamenlijke toekomst
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Falex denk dat die nog steeds in het programma Daten in het donker zit
Ze? Of alleenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef Berenjenafok het volgende:
Ze praten over hun gezamenlijke toekomst
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegd ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze? Of alleen? Voor Lauw was het alleen maar een secret story verkering toch? Die
heeft ook wel een selectief gehoor zeg.
Nee niet de familie is daar trots op. Het riddertje is daar trots op!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
echt joh, ze geven kusjes !!!! ja ja , net als 2 kleine tienertjes die elkaar voor het eerst leuk vinden...pffff wat een stel is dat zeg..en de familie is daaaaaaar trots op? omg
de stem heeft het te druk met JOquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef willllll het volgende:
is er al eens over gedacht om overdag niet op je bed te mogen liggen
vooral d'r OMAquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
echt joh, ze geven kusjes !!!! ja ja , net als 2 kleine tienertjes die elkaar voor het eerst leuk vinden...pffff wat een stel is dat zeg..en de familie is daaaaaaar trots op? omg
de familie is toch zo trots op haar, ze doet het toch zo goed stond in die kaart?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee niet de familie is daar trots op. Het riddertje is daar trots op!En hoe!
Vanavond vertrekt ook Lauwquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
In ieder geval levert het vertrek van Maik en nu ook Joanna geen betere streams op, eerder saaier, dus ben benieuwd wat de productie allemaal nog in petto heeft om het tij nog enigszins te kunnen keren en goede uitzendingen daarvan weet te maken.
Wordt het wel tijd voor een "Geen klikverhaal" en afdruipen, nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
want kokkie staat voor de deur met lekker hapjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef superkokje het volgende:
En loser is alweer plannen aan hetr maken voor na het huis.![]()
Hoe gaan we het hierna doen. Ik kan heen en weer reizen.
Begrijp het nou, ze mot je niet hierna
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
De regie is wakker!
Oeh stynkia kwam weer ff in beeld
Naja, altijd beter dan direct er op zoals Maikquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
kruistochten gaan door merg en been.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
mootje is bang voor een vloedgolf
of is er een andere reden voor die hand??
Die familie moet toch wat zeggen? Je kunt t arme kind moeilijk op dr verjaardag gaan zeggen dat ze overkomt als een levenloze saaie opblaaspop en dat ze samen metquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Stability het volgende:
[..]
de familie is toch zo trots op haar, ze doet het toch zo goed stond in die kaart?
van al die sms ers kunnen ze die luxe voor die luipaarden daar zo betalen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef dimi1972 het volgende:
Hoi lief Bongetje, heb je de uitzending van gisteravond gezien? Om te janken zo slecht. Echt van de hak op de tak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
In ieder geval levert het "vertrek" van Maik en nu ook Joanna geen betere streams op, eerder saaier, dus ben benieuwd wat de productie allemaal nog in petto heeft om het tij nog enigszins te kunnen keren en goede uitzendingen daarvan weet te maken.
Zeker. Slechter dan Het kan ze niet krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
want kokkie staat voor de deur met lekker hapjes
Al een tijdje geleden iig, voorlopig is de telefoon als spelelement even in de prullenbak gegooid door de programmamakersquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef willllll het volgende:
wanneer is de telefoon voor het laatst gegaan?? laat ze het huis doorzoeken en kijken wat ze kunnen vinden? op zolder in de kelder
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef delfse het volgende:
Sharon heeft gelijk die twijfelt of het wel eerlijk gaat.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef delfse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zoizo al een zeer preutse bedoeling daar hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
daarom vis van ver over de houdbaarheidsdatum. Morgen krijgen ze het reste sushi van zondag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef trollie67 het volgende:
[..]
van al die sms ers kunnen ze die luxe voor die luipaarden daar zo betalen....
ze kunnen beter de fok flashbox inhuren!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi lief Bongetje, heb je de uitzending van gisteravond gezien? Om te janken zo slecht. Echt van de hak op de tak.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zeker. Slechter dan Het kan ze niet krijgen.
Dan maar een godheid als ik
Daar waren Herr Flipp en Moody Mo vanmorgen al mee bezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef delfse het volgende:
BQquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi lief Bongetje, heb je de uitzending van gisteravond gezien? Om te janken zo slecht. Echt van de hak op de tak.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |