Iedereen doet aannames dat ze er over liegt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef suzi1 het volgende:
ja maar tegen wie en wat heeft laura over een zieke vriendin gelogen
En dat, dames en heren, is Secret Storyquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Lauwtje moest aan iedereen vragen wie ze liever terug zagen komen en de meerderheid koos voor Maik. Maar er is neit gezegd dat diegene dan ook terugkomt. Ze komen gewoon allebei terug, gaan even staan bekvechten, slapen er een nachtjeover en morgen is alles weer koek en ei en liggen ze weer de hele dag of in bed of in de tuin.
Ze werd naar de kvdw geroepen en kwam er (gespeeld?) verdrietig uit. Toen vertelde ze dat can dr vriendin. Enkele minuten later vroeg ze aan iedereen wie ze terug wilden. Weet niet of dat van die vriendin een smoesje is. Hoop t niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef suzi1 het volgende:
ja maar tegen wie en wat heeft laura over een zieke vriendin gelogen
dat dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Iedereen doet aannames dat ze er over liegt.
Ik denk dat ze een berichtje heeft gehad over die zieke vriendin en daarnaast een missie heeft gekregen. We weten het niet zeker want we hebben geen stream op de kvdw
Waar staat dat dat ze beiden terugkomen? Dat denk jij neem ik aan maar dat is nergens gezegd toch? Ik denk toch dat er maar 1 van de 2 terugkomt, maar goed....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee Lauwtje moest aan iedereen vragen wie ze liever terug zagen komen en de meerderheid koos voor Maik. Maar er is neit gezegd dat diegene dan ook terugkomt. Ze komen gewoon allebei terug, gaan even staan bekvechten, slapen er een nachtjeover en morgen is alles weer koek en ei en liggen ze weer de hele dag of in bed of in de tuin.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef SecretOma het volgende:
Ben net thuis. Is er al een updateje gemaakt door een lieve fokker?
gewoon ff teruglezen in de COSquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef SecretOma het volgende:
Ben net thuis. Is er al een updateje gemaakt door een lieve fokker?
En nu Mo met Maik. Zag je haar rennen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef delfse het volgende:
Zo philip ook weer blij met een paar minuten met jo.
Ik denk dat er 4 of 5 terug komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waar staat dat dat ze beiden terugkomen? Dat denk jij neem ik aan maar dat is nergens gezegd toch? Ik denk toch dat er maar 1 van de 2 terugkomt, maar goed....
Zoals Guido zei laura doet alles voor het spel dus ik denk dat dit ook gespeeld is voor een missie die ze moest doen. Geld doet ze alles voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze werd naar de kvdw geroepen en kwam er (gespeeld?) verdrietig uit. Toen vertelde ze dat can dr vriendin. Enkele minuten later vroeg ze aan iedereen wie ze terug wilden. Weet niet of dat van die vriendin een smoesje is. Hoop t niet.
Is het wellicht in een paar regels te vatten in het update-topic? Er is blijkbaar weer veel gebeurd en een hele dag teruglezen is best lastig te noemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gewoon ff teruglezen in de COS
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura gaat slaap inhalen, wtf
Haha moet ze bijkomen van die verdomd zware missie? 't Arme kind. Ligt HET er alweer naast?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura gaat slaap inhalen, wtf
Ik doe het wel effe fluugs, even geduld, gebruik lpadquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het wellicht in een paar regels te vatten in het update-topic? Er is blijkbaar weer veel gebeurd en een hele dag teruglezen is best lastig te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |